.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 165
  • بازدید دیروز : 588
  • کل بازدید : 1449626
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/16    ساعت : 6:22 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در دوشنبه 91/1/21 ساعت 7:35 ص نویسنده : ایمان احمدی

 امام صادق سلام الله علیه •

 




      
ارسال شده در یکشنبه 91/1/20 ساعت 4:11 ع نویسنده : ایمان احمدی

اگر حضرت امام(ره) با دیدگاه هاشمی موافق بودند، حتماً طبق نظر ایشان، اقداماتی را برای گشودن باب مذاکره و رابطه با آمریکا به عمل می آوردند تا نظام اسلامی در آینده با مشکلات اساسی در این خصوص مواجه نشود.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 91/1/20 ساعت 4:7 ع نویسنده : ایمان احمدی

اگر مذاکره با آمریکا از نظر بزرگان، در حکم معامله با آمریکاست، هیچ عیبی ندارد؛ در این معامله، می توان «پسته خندان» به آمریکا داد، اما به نام نزد!! اینطوری، ضمن رفع دغدغه بزرگان، ابرقدرتی کاخ سفید هم به بازی گرفته می شود!

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 91/1/20 ساعت 4:6 ع نویسنده : ایمان احمدی

البته سروش پیش از این و در اوج فتنه گری دشمنان اسلام که کارشان تا هتاکی علیه ساحت امام حسین(ع) در روز عاشورای سال 1388 نیز پیش رفت، مدعی شده بود قرآن نه وحی الهی بلکه -نعوذبالله- تجربه شاعرانه پیامبر(ص) است! ملت مومن ایران پس از حرمت شکنی روز عاشورای 88، بانیان این فتنه را در راهپیمایی حماسی بی سابقه لعنت کردند.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 91/1/20 ساعت 7:42 ص نویسنده : ایمان احمدی

 پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله •


پیامبر خدا صلی الله علیه وآله ـ چون درباره شعر از ایشان پرسش شد ـ فرمود :  همانا مؤمن با شمشیر و زبان خود جهاد می‌کند

 




      
ارسال شده در شنبه 91/1/19 ساعت 6:58 ع نویسنده : ایمان احمدی

آنچه باید در مصرف نوشابه‌های گازدار مورد توجه قرار گیرد، وجود مواد مختلف و مضر است که گاهی به وسیله شرکت‌های بزرگ تولیدکننده مخفی نگه داشته شده و در اثر مصرف،... وی با برشمردن سایر خطرات نوشابه‌های گازدار یادآور شد: این نوشابه‌ها حاوی مقادیری "اسید کربنیک" هستند که این ماده به اسیدی کردن خون در افراد منجر شده و بر حسب پژوهش‌های صورت گرفته، بیماری‌هایی از جمله پوکی استخوان را به همراه دارد.رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: از دیگر خطراتی که در بررسی نوشابه‌های گازدار اثبات شده‌ است، ذخیره شدن چربی در بدن مصرف کنندگان است که خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی و دیابت را افزایش داده و در صورت عدم توجه، صدمات جبران‌ناپذیری به دنبال خواهد داشت.نبوی‌زاده با اشاره به تفاوت انواع نوشابه‌های گازدار یادآور شد: نوشابه هایی که در قالب رنگ زرد به بازار ارائه می‌شوند، در کنار مواردی که ذکر شد، حاوی مقادیری رنگ مصنوعی هستند که می‌تواند مضرات دیگری همچون آلرژی به این رنگ‌ها را در پی داشته‌ باشد و توصیه می‌شود در صورت مصرف نوشابه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های گازدار به این نکته توجه شود.بر پایه این گزارش، نوشابه‌های گازدار از جمله نوشید‌نی‌هایی هستند که از ابتدای ورود به بازار طرفداران بسیاری داشته‌اند و در برخی منازل به یک پای ثابت سفره‌ها تبدیل شده‌اند، اما آگاهی از مضرات این نوشیدنی، سبب می‌شود به مصرف آن با دیده تردید نگریست.




      
ارسال شده در شنبه 91/1/19 ساعت 5:52 ع نویسنده : ایمان احمدی

اطلاعات دریافتی از یک منبع موثق، حاکی است که چند روز پیش سرکرده گروهک تروریستی «حزب الفرقان» به همراه نفر دوم آن گروهک جنایت‌ پیشه در پاکستان کشته شدند.

براساس این خبر، شرور "عبدالجلیل قنبر زهی" معروف به مولوی صلاح الدین همراه با "حمزه ملازهی" معاون گروهک، متخصص و متولی تهیه و تولید بمب و عامل بمب گذاری متعدد، در حال وارد کردن بمب به کشور برای انجام عملیات تروریستی، در مناطق مرزی پاکستان به هلاکت رسیدند.

لازم به یادآوری است که گروهک تروریستی حزب الفرقان در سال 1375 توسط عناصر وابسته به وهابیت اعلام موجودیت و هدف اصلی خود را مبارزه مسلحانه با نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام کرد. گروهک تروریستی مذکور که از هم پیمانان و پیشتیبانان گروهک تروریستی جند الشیطان( به سرکردگی عبدالمالک ریگی معدوم) بود پیش از این با پشتیبانی بعضی کشورهای مرتجع منطقه، عملیات تروریستی متعددی در قالب بمب گذاری، ترور، گروگان گیری و راه بندی مسلحانه درمناطق مرزی شرق کشور انجام داده است.

تاکنون هیچ مقام امنیتی در مورد چگونگی به هلاکت رسیدن نامبردگان توضیحی ارایه نداده است




      
ارسال شده در شنبه 91/1/19 ساعت 5:51 ع نویسنده : ایمان احمدی

بزرگترین ناو هواپیمابر امریکا، در روزهای آینده، برای کسب اجازه جهت ورود به خلیج فارس، به "ایستگاه سپاه" خواهد رسید.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در شنبه 91/1/19 ساعت 5:48 ع نویسنده : ایمان احمدی

عالم وهابی سعودی و رییس اتحادیه وکلا در مدینه در اظهاراتی توهین آمیز و بسیار رکیک، شیعیان را بی اصل و نسب خواند.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در شنبه 91/1/19 ساعت 5:45 ع نویسنده : ایمان احمدی

 همسر و دختر اردوغان در دیدار با مقام معظم رهبری، تحت تاثیر شخصیت معنوی ایشان دقایقی را اشک ریخته اند. این موضوع بازتاب گسترده ای در میان هیات همراه اردوغان و سیاسیون ترکیه داشته است.




      
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا