.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 113
  • بازدید دیروز : 356
  • کل بازدید : 1459867
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/29    ساعت : 5:7 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در یکشنبه 91/1/20 ساعت 4:7 ع نویسنده : ایمان احمدی

اگر مذاکره با آمریکا از نظر بزرگان، در حکم معامله با آمریکاست، هیچ عیبی ندارد؛ در این معامله، می توان «پسته خندان» به آمریکا داد، اما به نام نزد!! اینطوری، ضمن رفع دغدغه بزرگان، ابرقدرتی کاخ سفید هم به بازی گرفته می شود!


1- از آنجا که مذاکره با آمریکا، مقدمه خیلی چیزهای دیگر، من جمله رابطه با آمریکاست، می توان در ایالات متحده، چند واحد دانشگاه آزاد تأسیس کرد و عنداللزوم، «م.ه» را رهسپار آن دیار، برای رسیدگی به مشکلات شعبه مذکور نمود!

2- می توان به بهانه مذاکره با آمریکا، «میدان آزادی» را وقف «برج آزادی» کرد، اما به نام نزد!!

3- هنگام مذاکره با آمریکا، باید تصریح کرد؛ ما از همان قبل انقلاب... یعنی ببخشید؛ قبل از کشف آمریکا توسط کریم پوست کلفت، خواهان رابطه با کاخ سفید بودیم، اما در عین حال، چیزی به نام مان نبود!

4- باید مدنظر داشت که حتی المقدور، ناگفته های ما از مذاکره با آمریکا، خیلی بیشتر از گفته های ما در این زمینه باشد! باید مثل بلبل، حرف بزنیم، ولی تاکیدمان بر این باشد که عاقبت، روزی سکوت را خواهیم شکست! حالا یا الهام بخش وحدت، یا الهام بخش غفلت!!

5- در مقوله مذاکره با آمریکا، می بایست به جای دیدن امام در بیداری، امامعلی رحمانف را در خواب، زیارت کنیم!! پرواضح است جناب رحمانف در عالم خواب، باید نکات زیر را مدنظر داشته باشد.
5/1: رحمانف باید آگاه باشد که به خواب چه کسی آمده است.
5/2: صحبت های رحمانف در عالم رویا نباید مخل «خر و پف سرگشاده» باشد!
5/3: رحمانف در عالم خواب، اگر احیاناً چیزی پیدا کرد، باید بیاورد تا به نامش بزنیم!!
5/4: اگر رحمانف در خواب، و در جواب ما سکوت کرد، این سکوت باید نشانه رضایت ایشان از مذاکره با آمریکا تلقی شود. با این همه آمدیم و امامعلی رحمانف در مخالفت با ما حرف زد؛ در چنین حالتی، جامعه را منتظر ناگفته های خود نگه می داریم، اما تذکرات لازم را به رحمانف خواهیم داد!
5/5: جناب رحمانف، جز برای همراهی و اعلام رضایت، نباید وارد عالم خواب ما شود!
5/6: بر محافظین فرض است هنگام تردد رحمانف در اطراف خواب ما، خودشان را به جلیقه ضدگلوله، سپر دفاع ضدموشکی، تانک، پنجه بکس، و غفلت مولوکوف(!) مجهز کنند!!

6- از محسنات ویژه مذاکره با آمریکا، پول گرفتن از شیطان بزرگ، بدون واسطه ملک عبدلی است! هنگام دست دادن به ابلیس، هرچه دست، کمتر باشد، ضمن کمک به تولید ملی، درجه آخر به سود مصرف کننده تمام می شود!!

7- مذاکره با «شیطان بزرگ» می تواند مقدمه تعامل با «شیطان رجیم» باشد! جذب حداکثری باید شامل حال هر 2 شیطان شده، در پروسه برگردان شیطان رجیم به بهشت، نقش بازیگر مکمل زن را بازی کند!! از درگاه عادل باید خواست ضمن الگوگیری از خاندان اشراف، به جای محاکمه ابلیس، از در مذاکره با وی درآید!! محل این مذاکره می تواند منچستر انگلیس، پرسپولیس، آناپولیس یا هر جای دیگری باشد!

8- کتاب «ناگفته های مذاکره با آمریکا» باید قبل از مذاکره با آمریکا، توسط «نشر معارف ضدانقلاب»، پیش بینی و چاپ شود!

9- جمعه ها باید در برنامه «یک و یک و یک»، میان جریان انحرافی و راس فتنه، مسابقه طناب کشی مذاکره با آمریکا برگزار شود. در این شیرین کاری، هر که برنده شد، مجری «مسابقه محله» باید وی را از ناحیه چیز، ماچ کند!

10- اگر مذاکره با آمریکا از نظر بزرگان، در حکم معامله با آمریکاست، هیچ عیبی ندارد؛ در این معامله، می توان «پسته خندان» به آمریکا داد، اما به نام نزد!! اینطوری، ضمن رفع دغدغه بزرگان، ابرقدرتی کاخ سفید هم به بازی گرفته می شود!

11- مهم ترین حسن مذاکره با دولت آمریکا، تودهنی زدن به مردم آمریکا در مسئله جنبش تسخیر وال استریت است! روشن است اگر مردم یک کشور، ضعیف شوند، دولت آن کشور هم ضعیف می شود؛ لذا مذاکره با آمریکا، در اصل، مقابله با کاخ سفید است!! این نکته ظریف، متاسفانه از دید حکیمانه بزرگان دوره مانده!!

12- از آنجا که در نوروز، بنا به گفته لیدر جریان انحرافی؛ «دست و پای شیطان، در غل و زنجیر است»، می توان نزدیکی این ایام به ایام نوروز را به فال نیک گرفت و ضمن مذاکره با شیطان، دست و پای وی را از غل و زنجیر باز، عاشقی با ابلیس را آغاز، بر بلندای کاخ سفید، پرواز، و اوج علاقه خود به اتاق بیضی را ابراز کرد!
درک مطلب2: چه هنگامی از سال، دست و پای شیطان در غل و زنجیر است؟!
الف) هنگام سمنوپزون عمه لیلا در میدان تجریش!
ب) هنگامی که بعضی ها و لیدر جریان انحرافی، جفت شان در یک ساعت، در یک ساحت، و در یک مساحت(!) خوابیده باشند.
ج) هنگام ساندویچ خوردن «ف. ه» در خیابان انقلاب اسلامی
د) هنگام مذاکره با آمریکا




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا