.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 80
  • بازدید دیروز : 356
  • کل بازدید : 1459834
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/29    ساعت : 2:1 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در چهارشنبه 91/1/16 ساعت 7:53 ص نویسنده : ایمان احمدی

شرایط شکننده رسانه های سبز در خارج کشور چیزی جدای از خود جنبش نیست.
پایگاه اینترنتی جرس که وضعیت نیمه تعطیل را سپری می کند، مطلب فوق را در پاسخ به تحلیل مجید محمدی در رادیو فردا منتشر کرد. وب سایت رادیو فردا پیش از این تاکید کرده بود رسانه های یاد شده به پایان عمر خود نزدیک شده و به مرگ زودرس رسیده اند. جرس در واکنش نوشت: رسانه های سبز چیزی جدای از جنبش نیستند و طبیعی است که فعالیت آنها کاهش یابد و این کاهش نه فقط ما بلکه همه از جمله بخش فارسی رسانه های دولتی خارجی را نیز که اقدام به کاهش نیرو و بودجه کرده اند شامل می شود.
ارگان حلقه لندن با رد ادعای رادیو فردا درباره «پرهیز رسانه های سبز از غرب» و اینکه «دفتر تلویزیون رسا در مالزی است» نوشت: تا جایی که معلوم است اغلب رسانه های سبز در آمریکا و اروپا مستقرند. جرس مشخصاً یک مؤسسه ثبت شده در آمریکاست و معلوم نیست استقرار یک «استودیو»ی تلویزیون رسا در مالزی (و نه دفتر آن) چرا به غرب هراسی تعبیر شده است؟
جرس بار دیگر تأکید کرد که حاضر نیست اعضای مدیریت خود و شورای هماهنگی سبز را معرفی کند اما به طعنه خطاب به نویسنده وب سایت رادیو فردا که از منابع مالی جرسی ها پرسیده بود، نوشت: او در طول یادداشت خود نمی گوید که چه سیاست ها و روش هایی موجب بقای برخی رسانه های فارسی زبان خارج شده اند.





مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا