.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 459
  • بازدید دیروز : 586
  • کل بازدید : 1447241
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/10    ساعت : 3:55 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در دوشنبه 91/9/20 ساعت 4:14 ع نویسنده : ایمان احمدی

آمریکا خواهان بازپس‌گیری پهپاد اسکن ایگل از ایران شد

سردار سرتیپ امیرعلی حاجی زاده در دانشگاه خواجه نصیر تاکید کرد که هیچ حافظه ای در پهپاد اسکن ایگل وجود ندارد که از دسترس کارشناسان ایرانی خارج باشد.

وی همچنین تصریح کرد: روسیه و چین و یا هیچ کشور دیگری، هیچ کمکی در شکار پهپادها به ایران نکرده اند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شکار پهپاد اسکن ایگل را شکست بزرگی برای آمریکا عنوان کرد و گفت که مشابه این پهپاد در ایران تولید می ‌شود.

حاجی زاده همچنین درباره پهپاد ایوب که در اختیار حزب‌الله لبنان قرار دارد گفت: این پهپاد محصول سال 81 ایران است.

وی درباره استقرار موشک‌های پاتریوت در ترکیه نیز گفت: نصب این موشک‌ها جنبه روانی دارد و بیشتر برای ایجاد منطقه پرواز ممنوع است.

به گزارش تسنیم، حاجی زاده همچنین درباره پهپاد RQ170 که سال گذشته توسط ایران شکار شد، گفت: تمام اطلاعات این پهپاد رمزگشایی شده است و قدم به قدم می‌دانیم که این پهپاد به کجاها رفته است. این پهپاد حتی یک ماموریت هسته‌ای نیز نداشته و آمریکایی ها در این باره دروغ می‌گویند.




      


کنار هم قرار دادن نام خدا و رهبری و رئیس جمهور، در مراسم افتتاح طرح توسعه سیمان بوکان توسط محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور، موجب تعجب مردم شد. طی دو روز گذشته مردم، تماس‌هائی با روزنامه جمهوری اسلامی گرفته و به این اقدام معاون اول رئیس جمهور اعتراض کردند. آنها گفتند جمله به نام خدا و به نام مقام معظم رهبری و به نام رئیس‌جمهور که عبارت بکار برده شده توسط رحیمی بود متأسفانه بارها از تلویزیون نیز پخش شد!




      
ارسال شده در دوشنبه 91/9/20 ساعت 1:33 ع نویسنده : ایمان احمدی

غواصی آزاد نوعی از غواصی است که در آن از هیچ سیستم تنفسی استفاده نمی‌شود و غواصان تنها بر توانایی حبس کردن هوا در ریه‌های خود اتکا دارند.

شرکت‌کنندگان در این رقابت در جزیره لانگ، جان خود به دست گرفته و بدون استفاده از تجهیزات تنفسی و کپسول اکسیژن به اعماق آب شیرجه زدند و گاه توانستند خود را به عمق 100 متری نیز برسانند.

در این میان، شرکت‌کننده‌ای از نیوزیلند به نام ویلیام تروبریج توانست با شکستن رکورد شیرجه، بدون اکسیژن خود را به عمق 121 متری برساند؛ این رقابت‌ها در حفره آبی دین با عمق 202 متر در غرب شهر کلارنس در جزیره لانگ باهاماس برگزار شده است؛ این حفره عمیق‌ترین حفره آبی آب شیرین در جهان به شمار می‌رود؛

شرکت‌کنندگان از سراسر جهان در این رقابت حضور داشتند.

رکورد دیگری که در این دور از رقابت‌های جهانی ثبت شد، رکورد شیرجه به عمق 67 متری با یک بار نفس گرفتن توسط غواص آمریکایی به نام اشلی فوترال شکسته شد.






      
ارسال شده در دوشنبه 91/9/20 ساعت 1:28 ع نویسنده : ایمان احمدی




      
ارسال شده در دوشنبه 91/9/20 ساعت 11:34 ص نویسنده : ایمان احمدی

خالد مشعل، رهبر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) که پس از بیش از چهار دهه دوری از فلسطین به غزه بازگشت برای ابراز شادی از این رخداد و اعلام همبستگی با دشمنان نظام سوریه، پرچم مخالفان و تروریست‌های مسلح سوری را مقابل چشم خبرنگاران و دوربین‌های پخش زنده الجزیره و العربیه بالا برد.





      
      
ارسال شده در دوشنبه 91/9/20 ساعت 8:42 ص نویسنده : ایمان احمدی

امام سجاد علیه ‏السلام : خدایا! درود بفرست بر پاک‌‏ترین‌هاى اهل بیت محمد(ص) که براى امر خود آن‌ها را برگزیدى و آن‌ها را گنجوران علم خود و پاسداران دینت و جانشینان در زمینت و حجّت هاى بندگانت قرارشان دادى و با اراده‌ات از هر گونه پلیدى و پلشتى کاملاً پاکشان گرداندى و آنان را وسیله‌ای به سوى خود و راهی به سوى بهشت قرار دادى.


متن حدیث:

لإمام زین العابدین علیه ‏السلام ـ فی دعائِهِ یَومَ عَرَفَةَ : رَبِّ صَلِّ عَلى أطائِبِ أهلِ بَیتِهِ الَّذینَ اختَرتَهُم لِأَمرِکَ، وجَعَلتَهُم خَزَنَةَ عِلمِکَ ، وحَفَظَةَ دِینکَ ، وخُلَفاءَکَ فی أرضِکَ ، وحُجَجَکَ عَلى عِبادِکَ ، وطَهَّرتَهُم مِنَ الرِّجسِ والدَّنَسِ تَطهیرًا بِإِرادَتِکَ، وجَعَلتَهُمُ الوَسیلَةَ إلَیکَ ، والمَسلَکَ إلى جَنَّتِکَ .

«صحیفه سجادیه، دعای47 صفحه 190»




      
ارسال شده در دوشنبه 91/9/20 ساعت 8:34 ص نویسنده : ایمان احمدی




      
ارسال شده در دوشنبه 91/9/20 ساعت 8:32 ص نویسنده : ایمان احمدی

مهاجرانی و محمد رضا جلایی پور از مهره های کلیدی رسانه ای روزنامه های زنجیره ای اصلاح طلبان در انگلستان چندی پیش با برگزاری جشن تولدی به بهانه سالروز تولد محمد علی کاتوزیان از دگر اندیشان خارج نشین ، در روز اول ماه محرم هویت واقعی خویش را به طور کامل در معرض قضاوت افکار عمومی گذاشته بودند. جشن تولدی در دانشگاه " سواز " که از آن به عنوان مرکزی امنیتی برای آموزش برخی چهره های اپوزیسیون ایرانی نام برده می شود.این مراسم با توهین به بنیانگذار کبیر انقلاب توسط افرادی معلوم الحالی چون هادی خرسندی نویسنده منحرف ضد انقلاب و اجرای فرناز قاضی زاده از حقوق بگیران شبکه BBC فارسی در مراسم همراه بود.

 



محمد رضا جلایی پور مدیر اجرایی جشن تولدی مشترک با عوامل رسانه ای دستگاه اطلاعاتی انگلیس در دانشکاه امنیتی سواز


میهمانی های برخی از مهره های رسانه های اصلاح طلب فعال در فتنه 88 در کنار عوامل رسانه ای دستگاه ملکه




      
ارسال شده در یکشنبه 91/9/19 ساعت 11:34 ص نویسنده : ایمان احمدی




      
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا