.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 416
  • بازدید دیروز : 480
  • کل بازدید : 1459332
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/27    ساعت : 7:38 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها

رسانه های عربی از سند فوق سری پرده برداشته اند که فاش می کند مقامات سعودی، محکومان به اعدام را پس از عفو و پرداخت حقوق ماهیانه به خانواده هایشان، برای پیوستن به گروههای تروریستی از جمله القاعده به سوریه اعزام می کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رسانه های عربی از سند فوق سری پرده برداشته اند که فاش می کند مقامات سعودی، محکومان به اعدام را در مقابل رفتن به سوریه و جنگیدن در کنار گروههای مسلح عفو می کند.

این رسانه ها گزارش دادند یک سند سری نشان داد که مقامات سعودی، دستور داده اند یک گروه از خطرناک ترین مجرمان محکوم به مرگ را در مقابل رفتن به سوریه و جنگیدن با نظام این کشور آزاد کنند.

در این سند سری دستور آزادی این مجرمان که شامل 105 یمنی، 21 فلسطینی،212 سعودی،96 سودانی،254 سوری،82 اردنی،68 سومالیایی، 32 أفغانی،194 مصری،203 باکستانی، 23 عراقی،44 کویتی هستند.

ترجمه بخشی از این نامه بسیار محرمانه که با نوار قرمز مشخص شده است به توافق با مجرمان برای رفتن به سوریه برای آنچه جهاد نامیده شده، در مقابل عفو و پرداخت حقوق ماهیانه به آنها و خانواده هایشان اشاره شده است.

این سند پرده از دستورات پادشاهی ویژه برای آموزش و اعزام محکومان زندانهای سعودی به سوریه برای پیوستن به شبکه تروریستی القاعده بر می دارد.

بر اساس این سند، محکومان به اعدام در زندانهای سعودی که به خاطر جرایم متعددی باید در عربستان گردن زده می شدند، در مقابل رفتن به سوریه و جنگیدن در کنار القاعده با نظام سوریه آزاد می شوند و در مقابل برای آنها و خانواده هایشان حقوق ماهیانه هم اختصاص داده می شود.

این سند حقیقت قرار گرفتن آل سعود در کنار جنایتکاران القاعده را بر ملا می کند و باردیگر اعزام تروریستهای وهابی به عراق را برای عراقی ها یادآوری می کند که به کشتار و تخریب در کشورشان دست می زنند.

از سوی دیگر یک رسانه عراقی فاش کرد یک گروه از مزدوران لیبیایی به همراه شبکه القاعده با ارتش سوریه می جنگند.




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا