.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 350
  • بازدید دیروز : 586
  • کل بازدید : 1447132
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/10    ساعت : 12:27 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در شنبه 91/9/18 ساعت 12:56 ع نویسنده : ایمان احمدی

 

دانلود




      
ارسال شده در شنبه 91/9/18 ساعت 12:51 ع نویسنده : ایمان احمدی

دانلود




      
      
ارسال شده در شنبه 91/9/18 ساعت 10:49 ص نویسنده : ایمان احمدی

google-takeout-logo-1

گربهخاطرداشته باشید در چند ماه گذشته تعدادی از کاربران گوگل دچار مشکل شده و به طور موقت اکانت و اطلاعات درون آن را از دست دادند.

آیا این زنگ خطری نیست که حتی به گوگل و سرورهای عظیم آن هم نمی توان کاملا اعتماد کرد و اطلاعات مان را تنها بر روی آنها نگهداری کنیم؟ آیا تا کنون از اطلاعات اکانت گوگل و سرویس های مورد استفاده تان نسخه پشتیبانی تهیه کرده اید، یا شما هم جزو افراد خوش بینی هستید که می گوید گوگل هیچگاه دچار مشکل نمی شود. ادامه مطلب...


      
ارسال شده در شنبه 91/9/18 ساعت 7:49 ص نویسنده : ایمان احمدی




      
ارسال شده در شنبه 91/9/18 ساعت 7:48 ص نویسنده : ایمان احمدی

امام صادق علیه ‏السلام فرمود: ما خاندان، صبر و شکیبائیم و شیعیان ما، از ما هم شکیباترند.
گفتم: جانم به فدایت، چگونه شیعیان شما از شما شکیباترند؟ فرمود: چون صبر ما بر چیزى است که مى‏ دانیم. امّا شیعیان ما صبر و شکیبائى مى‏ ورزند بر چیزى که نمى‏ دانند.


متن حدیث:

قالَ الصّادِقُ علیه ‏السلام: نَحْنُ صُبَّرٌ وَ شیعَتُنا اَصْبَرُ مِنّا، قُلْتُ: جُعِلْتُ فِداکَ، کَیْفَ صارَ شیعَتُکُمْ اَصْبَرُ مِنْکُمْ؟ قالَ: لاَِنّا نَصْبِرُ عَلى ما نَعْلَمُ وَ شیعَتُنا یَصْبِرُونَ عَلى مالایَعْلَمُونَ.


" بحارالانوار جلد 80 صفحه 71 "



      
ارسال شده در شنبه 91/9/18 ساعت 7:45 ص نویسنده : ایمان احمدی

استقبال مردمی از ورود خالد مشعل به غزه بعد از 45 سال




      
ارسال شده در شنبه 91/9/18 ساعت 7:39 ص نویسنده : ایمان احمدی

عکسی  که در آن "فیصل بن عبدالعزیز" شاه اسبق سعودی در حال تبرک‌جویی به شکاف دیوار خانه کعبه در رکن یمانی (مستجار) که محل خروج حضرت فاطمه بنت‌اسد، مادر امیرالمؤمنین علی بن ابی‌طالب علیهم‌السلام بوده است، دیده می‌شود.

این در حالی است که مأموران رژیم وهابی سعودی، سال‌هاست که با ممانعت و بعضاً ضرب و شتم و توهین به حجاج و زوار بیت‌الله الحرام، مانع از تبرک‌جویی آنان به این شکاف معجزه‌آسای رکن یمانی می‌شوند.

در این عکس منحصر به فرد، "فیصل بن عبدالعزیز آل سعود"، برادر بزرگتر شاه کنونی رژیم سعودی در حال تبرک‌جویی دیده می‌شود و این در حالی است که ملک "عبدالله بن عبدالعزیز" شاه فعلی این رژیم نیز که به نظر می‌رسد در حال طواف پشت سر برادر خود است با سکوت و رضایت در حال تماشای این منظره است.

جالب‌تر آنکه این اقدام شاه اسبق عربستان سعودی با نگاه مستقیم به دوربین عکاس و در مقابل چشم هزاران زائری انجام شده که در این عکس و طبقه فوقانی مسجدالحرام در حال مشاهده این اقدام هستند.

این در حالی است که این رژیم وهابی، با اتکا به فتاوای انحرافی "ابن عبدالوهاب" و "ابن‌تیمیه" و دیگر مفتی‌های این رژیم، هر گونه تبرک‌جویی به هر شیء هرچند مقدس را نوعی شرک به شمار می‌آورند و با افرادی که اقدام به این کار کنند به شدت برخورد و آنان را نجس و مشرک خطاب می‌کنند.

گفتنی است شکاف موجود بر روی رکن یمانی کعبه معظمه، یکی از عجایب جهان است زیرا تا کنون هیچ کس نتوانسته است آن را ترمیم کند و مسؤولان عربستان سعودی، هر چند ماه یک بار هنگام قرق‌کردن مسجدالحرام، اقدام به ترمیم این قسمت از خانه خدا به‌وسیله مستحکم‌ترین مصالح بتنی و انواع میخ‌ها و منگنه‌های خاص می‌کنند اما این شکاف معجزه‌آسا بار دیگر گشوده می‌شود.




      
ارسال شده در جمعه 91/9/17 ساعت 6:34 ع نویسنده : ایمان احمدی




      
ارسال شده در جمعه 91/9/17 ساعت 6:32 ع نویسنده : ایمان احمدی

کودکان سرطانی

 

 




      
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا