.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 393
  • بازدید دیروز : 586
  • کل بازدید : 1447175
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/10    ساعت : 1:47 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در یکشنبه 91/9/19 ساعت 11:28 ص نویسنده : ایمان احمدی

با بچه های جبهه و جنگ دیده که حشر و نشر داشته باشی، کم پیش می آید نامه نگاری های زمان جنگ را به یادگار حفظ نکرده باشند. این نامه ها، نتیجه زحمات همان «پست صلواتی» است.




      
ارسال شده در یکشنبه 91/9/19 ساعت 10:22 ص نویسنده : ایمان احمدی

دانلود




      
ارسال شده در یکشنبه 91/9/19 ساعت 10:2 ص نویسنده : ایمان احمدی




      
ارسال شده در یکشنبه 91/9/19 ساعت 8:55 ص نویسنده : ایمان احمدی

 یک فایل صوتی 20 دقیقه‌ای در فضای اینترنت منتشر شد که  مکالمه‌ای محرمانه دوسال پیش میان نیک‌آهنگ کوثر ضد انقلاب خارج نشین و آقای مهدی هاشمی در تاریخ 13 اکتبر 2010 را افشا می‌کند.

در این فایل 20 دقیقه ای منسوب به مهدی هاشمی وی به نکاتی در خصوص نگاهش به سیاست داخلی ایران، شرایط بعد از انتخابات 88 و درگیری‌ها و موضع گیری‌های پدر وی و خودش اشاره می‌کند.

نیک آهنگ کوثر مدیر سایت ضد انقلابی خودنویس نیز در بخشی از این فایل صدای منتسب به این دو نیز با تاکید بر این که این گفت و گو به طور خصوصی است سوال‌هایی از وی می‌کند. وی اصالت این نوارهای صوتی را نیز تایید کرده است.

انتشار این فایل اگر چه هنوز به طور گسترده انجام نگرفته، اما به نظر می‌رسد  علی رغم این که ساعاتی پیش در یک سرویس انتشار صوتی گذارده شده اما بی شک در رسانه‌های دیجیتالی و گروه های اجتماعی با موج گسترده‌ای منتشر خواهد شد.

مهدی هاشمی فرزند آیت‌اله هاشمی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در مهرماه سال 91 پس از ماه‌ها جنجال با معرفی خود به اتهام‌های مختلف از جمله نقش در آشوبهای بعد انتخابات دهم ریاست جمهوری و جرم‌های دیگر راهی دادگاه و بازجویی شد. او تاکنون اجازه خروج از بازداشت موقت را نیافته و هم چنین رسانه های کشور در روز 14 آذرماه خبر از دست‌گیری دو نفر دیگر در رابطه با پرونده آقای هاشمی را داده‌اند.
 

alt
 

آقای مهدی هاشمی در این مکالمه تلفنی از نیک آهنگ کوثر ضد انقلاب لاییک  می خواهد تا با فحاشی وی را در رسانه ها بیشتر مطرح کند. وی با اعتراف به  اینکه روز به روز حلقه بر فتنه گران تنگ تر می شود، خطاب به کوثر می گوید : من گفتم به شما! شماها باور نکردید ، این اشتباهی که شما در دوم خرداد کردید و اقای هاشمی را از خاتمی جدا کردید ، این دفعه هم شما دعوا راه انداختید . همان دوم خرداد که ( اصلاح طلبها )  به ما فحش دادند ما گفتیم هدفمان مشترک است و دعوا راه نینداختیم . ما میتوانستیم اما تفاهم کردیم که همه نیروها باید متحد بشویم و جلوی نظام بایستیم ، استراتژی ما از روز اول همین بوده است ."

وی در ادامه ضمن  توهین به ارکان نظام  و عصبانیت از شکست در مقابل مردم  اظهار می کند:"هنوز هم معتقدیم باید به رهبری فشار آورد. این هزینه اش از همه چیز کمتر است . من در آن ور ( ایران )  که بودم، در بین اطلاعاتی ها زندگی کرده ام . اطلاعاتی ها در هر گروه ( ضد انقلاب ) نیرو دارند و بینشان اختلاف می اندازند و نمی گذارند متحد بشوند. شما الان نگاه کن ! اپوزیسیون شده 300 گروه ! باید به آنهایی که در داخل کشور در حال جنگ ( فتنه ) هستند کمک کرد، الان بار بر دوش آنهاست."

نیک آهنگ کوثر کاریکاتوریست روزنامه های زنجیره ای دوره اصلاحات در این لحظه از وی می پرسد : "  آقای هاشمی ! شما یک موضع مشخصی دارید و در مقابل رسانه های داخل ایران شماها بالاخره کی این موضع ( خصمانه )  را  به صورت رو بازی می کنید؟ "

مهدی هاشمی در پاسخ با اعتراف به رفتارهای دوگانه و ظاهر سازی هایش در مقابل افکار عمومی می گوید : " ما داریم رو بازی می کنیم ، من با بی بی سی و اینها نمی توانم مصاحبه کنم چون در ایران این کار جرم تعریف شده است . حرفهایی که ماها می زنیم حرفهایی که بابای من زد، از همه حرفهای اقایون( اصلاح طلب ) تند تر بوده است ! ما تقسیم کار کرده ایم هر کسی کار خودش رو می کند. بابا کار خودش رو می کند. اینها به من گیر داده اند چون میخواهند وظیفه اصلی ام را انجام ندهم.  وظیفه من به عنوان مهدی هاشمی این نیست  که رسانه های  خبری را کنترل کنم. من وظیفه ای برایم تعریف شده که آن را انجام می دهم."

نیک آهنگ کوثر که هنوز قانع نشده است اینگونه سوالش را باردیگر پیگیری می کند : " این روندی که شما دارید انجام می دهید تبدیل به یک روند فرسایشی شده و آنها ( نظام ) به خاطر قدرت رسانه ای که دارند امکان بازی شما را گرفته اند. بازی که در اینترنت می شود بازی ضعیفی است مگر بازدید از سایتهای( فتنه ) که فیلتر هم هست، چقدر است؟

مهدی هاشمی که اطلاعات غلطی را نیز در اختیار دارد با توهمی عجیب پاسخ می دهد : " آنها ( رسانه های داخل کشور )  بازیشان فقط اینترنتی است . سایتهای نظام کلا 25000 تا بازدید دارند . آنها همانقدر که کار اینترنتی می کنند ما هم کار اینترنتی انجام می دهیم . دعوای من با بابا اینست که ما باید تهاجمی تر بشویم با اینها . "

در ادامه نیک آهنگ کوثر عامل رسانه ای ضد انقلاب با پیشنهادی خبیثانه خطاب به مهدی هاشمی می گوید : " حرکتهای  رسانه های نظام را باید از قبل بدانید. اما مهدی هاشمی وزن  مشخصی دارد، فائزه هاشمی وزن مشخصی دارد. به نظر من که این محدوده را خوب میشناسم از این وضع و از این پتانسیل استفاده خوبی نشده و اینکه شما ( یعنی مهدی هاشمی ) رو بازی نمیکنی برداشت اینست که شما ّبرای بازگشت به ایران امید داری!"

مهدی هاشمی نیز پاسخ کوثر را اینگونه می دهد : " من خودم را میگویم فائزه رو نمی گویم. من وظیفه ام چیز دیگری بوده است .کارهایی که من کرده ام صد برابر بدتر از سخنرانی های شماها ست و نظام هم می داند که من دارم چه کار می کنم. و اینها هم می دانند اخلالهایی که در زمان رفتن رییس جمهور ایران ( آقای احمدی نژاد ) به سازمان ملل ایجاد شد توسط من بوده است و این مساله حتی به تاج زاده و بهزاد نبوی و رضا خاتمی و اینها هم بر خورده است ! من خبر دارم. من هم نگفتم کار ما بوده و وارد این بازی نشدم ولی طرفهای من می فهمند که من کیم و میفهمند من دارم چه کاری علیه نظام می کنم و با من بد هستند. "

وی در ادامه با اشاره به مصاحبه هایش با رسانه های بیگانه ادعا می کند :" من با بی بی سی مصاحبه کنم خیلی کارهای دیگر را نمی توانم بکنم و الان از ایران از بالا و پایین کشور با من ارتباط دارند و من اگر فردا با بی بی سی مصاحبه کنم اینها دیگر نمی توانند با من ارتباط داشته باشند. بازی من آنطوری نیست که شما بتوانید بفهمید. اینکه من الان بخواهم رو بازی کنم خیلی زود است. البته من حرفهای شما را  قبول دارم که اقای هاشمی باید فتیله را بکشد بالا . ما ها هیچ امتیاز عملی الان نمی توانیم از رهبری بگیریم و خیالت راحت باشد نظام هیچ امتیازی الان به ما نمی دهد. "

نیک آهنگ کوثر نیز در پایان این بخش از نوار صوتی مکالمه اینگونه به وضعیت بد فتنه گران اعتراف می کند : " نمودار قدرت ( فتنه ) دارد پشت سر هم می آید پایین، شما باید بازی را عوض کنید که این نمودار بیاید بالا.  الان شما بیاید یک امار گیری کنید افت و خاموشی نسبی که در جنبش ( فتنه سبز )  اتفاق افتاده به طور مشخص نشان می دهد که  الان اگر ( فتنه گران )  بخواهند یک فعالیت مجدد بکنند چقدر غیر عملی است "

گفتنی است منتشر کننده این فایل در ذیل این دو فایل صوتی که در مجموع 20 دقیقه است تاکید کرده بیست فایل صوتی در اختیار دارد و 18 مورد دیگر نیز به زودی منتشر خواهد شد.




      
ارسال شده در یکشنبه 91/9/19 ساعت 8:13 ص نویسنده : ایمان احمدی

یک گروه 50 نفری مجهز به تمامی تجهیزات وارد سفارت ایران در دانمارک شده و علاوه بر شکستن شیشه‌ها، شعارهایی علیه جمهوری اسلامی بر روی دیوار سفارت نوشته است.

وی با بیان اینکه حمله به سفارت ایران در دانمارک، در ادامه حمله به سفارت ایران در آلمان انجام شده است، در تشریح جزییات این موضوع گفت: گروهی 50 نفره از منافقین با داشتن تمامی امکانات حتی نردبان از دیوار سفارت بالا رفته و حتی با قیچی‌های خاص سیم‌های خاردار را بریدند و بعد از ورود به سفارت، شیشه‌ها را شکسته و شعار علیه جمهوری اسلامی نوشته‌اند با این مضمون که جمهوری اسلامی موشک به فلسطین در جنگ 8 روزه داده است، این همان شعارهایی است که بر روی دیوار سفارت ایران در آلمان نوشته شده بود.

وی افزود: در زمان حمله به سفارت جمهوری اسلامی در دانمارک، نیروهای پلیس حضور نداشتند، البته ظاهرا ایران از ابتدای صبح اعلام کرده بود که امکان تعرض به سفارتخانه وجود دارد، اما متاسفانه پلیس زمانی به محل سفارت رسیده است که دیگر منافقین، سفارتخانه را ترک کرده بودند.

نماینده مردم اردستان با بیان این که حمله به سفارت ایران در دانمارک به دستور اسراییل و توسط منافقین انجام شده است، ادامه داد: منافقین با داشتن نقش مزدوری، مجبورند برای احیای خود دست به هرکاری بزنند همان کاری که در گذشته به عنوان مزدور صدام حسین انجام می‌دادند.

بخشایش ادامه داد: اسراییل منافقین را به استخدام خود در آورده تا افکار عمومی را از شکست رژیم صهیونیستی در جنگ 8 روزه با غزه منحرف کند و به سمت اتفاقاتی همچون حمله به سفارت ایران در کشورهای مختلف سوق دهد، شاید این کار در آینده علیه سایر سفارتخانه‌های ایران صورت گیرد، با این هدف که به افکار عمومی جهانی القا کنند که ایران، کشور منفوری است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه اسراییل بازی حمله به سفارتخانه‌های ایران در کشورهای مختلف را آغاز کرده است، گفت: اسراییل از دو ماه قبل تحت سناریویی هر شب جنگ روانی شدیدی درباره حمله به ایران راه انداخته بود، به طوری که همه منتظر جنگ اسرائیل و آمریکا علیه ایران بودند.

بخشایش افزود: بعد از شکست اسراییل مقابل غزه و حضور خالد مشعل بعد از 25 سال در غزه، اسراییل چاره‌ای جز تسلیم شدن برای خود ندید، بنابراین سناریویی شروع کرده تا افکار عمومی غرب را به خیال خود علیه ایران تهییج کند، این در حالی است که جمهوری اسلامی، افکار عمومی کشورهای اسلامی و عربی را به نفع خود مصادره کرده است.




      
ارسال شده در یکشنبه 91/9/19 ساعت 7:47 ص نویسنده : ایمان احمدی

جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز شنبه به ریاست آیت الله هاشمی رفسنجانی برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




      
ارسال شده در یکشنبه 91/9/19 ساعت 7:43 ص نویسنده : ایمان احمدی

امام جواد علیه ‏السلام فرمود: * زینت فقر پاکدامنى است * زینت غنى (بى‏ نیازى) شکر است * زینت بلا و سختى صبر است * زینت حسب و شرف، فروتنی است * زینت سخن فصاحت است * زینت روایت حفظ (از بر داشتن) است * زینت علم تواضع است * زینت عقل، ادب است * زینت بزرگوار خوشرویى است * زینت نیکوکارى منّت نگذاشتن است * زینت نماز خشوع (توجه قلبى) است. * زینت قناعت انفاق بیش از وظیفه است * زینت ورع ترک خواسته‏ هاست.

متن حدیث:

وَ قالَ الْجَوادُ علیه ‏السلام: ألعِفافُ زینَةُ الْفَقْرِ وَالشُّکْرُ زینَةُ الْغِنى وَالصَّبْرُ زینَةُ البَلاءِ وَالتَّواضُعُ زینَةُ الْحَسَبِ وَالفَصاحَةُ زینَةُ الْکَلامِ وَالْحِفظُ زینَةُ الرِّوایَةِ وَخَفْضُ الْجِناحِ زینَةُ الْعِلْمِ وَحُسْنُ الْأدَبِ زینَةُ العَقْلِ وَبَسْطُ الْوَجْهِ زینَةُ الکَرَمِ وَتَرکُ الْمَنِّ زینَةُ الْمَعْرُوفِ وَالخُشُوعِ زینَةُ الصَلّوةِ وَالتَّنَفُّلُ زینَةُ القَناعَةِ وَتَرْکُ ما یُعنى زینَةُ الْوَرَعِ.

«الفصول المهمه صفحه 274 - 275/ کشف الغمه جلد 2 صفحه 347»



      
ارسال شده در شنبه 91/9/18 ساعت 1:36 ع نویسنده : ایمان احمدی

فیلمی که برای اولین بار در اینترنت منتشر میشود از سرداری است که محسن رضایی با او شناخته شد و باقری گفت بقـایی وصل به شهداء و امام زمان (عج) است، کسی روی حرفش نباید حرفی بزند و شهید همت نیروی زیردست شهید بقایی بود قبل از رفتن به تیپ محمد رسول الله (ص).مراسم تدفین فرمانده قرارگاه کربلا سردارسرلشگر شهید دکتر مجید بقایی - بهبهان 1361.

دانلود




      
ارسال شده در شنبه 91/9/18 ساعت 1:34 ع نویسنده : ایمان احمدی

دانلود




      
ارسال شده در شنبه 91/9/18 ساعت 1:0 ع نویسنده : ایمان احمدی

یک منبع آگاه از شناسایی و دستگیری تعدادی از عوامل فرقه‌های شیطان پرستی در غرب مازندران خبر داد.

این منبع آگاه گفت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر درج و ثبت علائم و نمادهای شیطان پرستی در کوچه‌های منتهی به خیابانهای اصلی در شهرستان تنکابن و همچنین شهرستان عباس آباد و مسیر اصلی جاده شیرود به رامسر که با رنگ‌های برجسته با عناوین 666 (شماره تلفن شیطانی) صلیب شکسته با چرخ خورشید، زمان هشدار، جمجمه، شاخ‌های شیطان، ایکس (x ) و چشم جهان بینی نقاشی و هک شده بود، توسط نیروهای امنیتی جمع آوری شد.

به گفته این منبع آگاه این عملیات تا دستگیری کامل عوامل شیطان پرستی در منطقه با شدت ادامه دارد.

لازم به ذکر است فروشگاههایی که لوازم و نمادهای شیطان پرستی را عرضه می کنند جمع آوری می شوند.




      
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا