.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 509
  • بازدید دیروز : 586
  • کل بازدید : 1447291
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/10    ساعت : 5:48 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در سه شنبه 91/9/21 ساعت 8:21 ص نویسنده : ایمان احمدی


می گن آدم عاقل از یک سوراخ دوبار گزیده نمیشه...

ولی انگار نه انگار که نه یک بار، دو بار، بلکه هزار بار اومدید و گزیده شدید...

بازم پهپاد( "ته +باد" بوده است که به دلیل ازدیاد مصرف، حرف "ت" قلب به "پــــ..." شده و از ابهت لغوی افتاده است!) می فرستید!

بابا خجالت بکشید...

از این بازیها دست بر دارید...

فکر کنم یکی دوبار دیگه تکرار بشه، این اتفاق می افته:




      
ارسال شده در سه شنبه 91/9/21 ساعت 8:18 ص نویسنده : ایمان احمدی

تصویر شهید کاظمی

نمی‌دانم چه باید کرد.فقط می‌دانم زندگی در این دنیا بسیار سخت می‌باشد.واقعا جایی براید خودم نمی‌یابم.

هر موقع آماده می‌شوم چند کلمه ای حرف بنویسم آنقدر حرف دارم که نمی‌دانم کدام را بنویسم،از درد دنیا،از دوری شهدا،از سختی زندگی دیایی،از درد خالی بودن برای فردای آن دنیا و هزاران حرف دیگر؟اگر سخت است خدا را داریم،اگر در سپاه هستیم،خدا را داریم،اگر درد دوری از شهدای عزیز را داریم،خدا را داریم.ای خدای شهدا،ای خدای حسین،ای خدای فاطمه زهرا،بندگی خود را عطا فرما و در راه خودت شهیدم کن،ای خدا،یا ربّ العالمین.

راستی!چه بگویم،سینه ام از دوری دوستان سفر کرده،از درد دیگر تحمّل ندارد.خداوندا!تو کمکم کن،چه کنم؟فقط و فقط به امید و لطف حضرت تو امید وار هستم.

منبع : کتاب احمد – بنی لوحی ، سید علی – ص 149




      
ارسال شده در سه شنبه 91/9/21 ساعت 8:7 ص نویسنده : ایمان احمدی

در این ویدیو تروریست‌های مسلح چند نفر را با شیوه مشابه به قتل رسانده و سر آنها را از تنشان جدا کردند.

نکته تاسف بر انگیز در این ویدیو این است که تروریست‌ها پس از نیمه جان کردن یکی از شهروندان سوری شمشیر را به دست یک کودک می‌دهند تا او سر فرد مورد نظر را از تن جدا کند.



      
ارسال شده در سه شنبه 91/9/21 ساعت 8:3 ص نویسنده : ایمان احمدی

IMG_9561.jpg




      
ارسال شده در سه شنبه 91/9/21 ساعت 8:0 ص نویسنده : ایمان احمدی

ابودى جوانانتان را آرزو نکنید گرچه بدى‏‌هاى بسیار در آنان باشد، زیرا آنان با آن بدى‌ها چند دسته‌‏اند: یا توبه مى‏‌کنند و خداوند هم توبه آنان را مى‌‏پذیرد و یا این‏که آفت‏‌ها، آنان را از پاى در مى‌آورد و یا با دشمنى مى‌جنگند، یا آتش‏ سوزى را، خاموش مى‏‌نمایند و یا سیلى را سد مى‏‌کنند.

متن حدیث:

لا تَمَنَّوا هَلاکَ شَبابِکُم وَ اِن کانَ فیهِم غَرامٌ ، فَاِنَّهُم عَلى ما کانَ فیهِم عَلى خِلالٍ ، اِمّا اَن یَتوبوا فَیَـتوبَ اللّه‏ُ عَلَیهِم ، وَ اِمّا اَن تُردیَهُمُ الفاتُ ، اِمّا عَدُوّا فَیُقاتِلوهُ ، وَ اِمّا حَریقا فَیُطفِئوهُ وَ اِمّا ماءً فَیَسُدُّوهُ ؛

«حلیة الأولیاء،ج 5،ص 119»



      
ارسال شده در سه شنبه 91/9/21 ساعت 7:58 ص نویسنده : ایمان احمدی

RQ-7 Shadow رکورد 750هزار ساعت پرواز و 173هزار مأموریت رزمی را به جای گذاشته است. این پهپاد این توانایی را دارد که با استفاده از طیفهای الکترومغناطیسی، هر منطقه و یا شیء را بازرسی کرده و حتی به مواد تشکیل دهنده آن پی ببرد. ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 91/9/20 ساعت 6:6 ع نویسنده : ایمان احمدی

شکار پهپاد فوق پیشرفته اسکن‌ایگل توسط نیروی دریایی سپاه جمهوری اسلامی ایران، بازتاب‌ فراوانی در رسانه‌ها داشت، به طورِی که بعد از اعلام این خبر از سوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران، رسانه‌های خارجی به ابعاد گوناگون این حادثه پرداختند. برخی درباره پهپاد اسکن‌ایگل و ویژگی‌های آن نوشتند، برخی درباره تاریخچه پهپادها و برخی نیز به توانایی نظامی ایران برای شکار این هواپیماها پرداختند.


اما شرکت‌های سازنده هواپیماهای جاسوسی درصدد هستند تا هواپیماهای بسیار کوچک‌تری بسازند که از کمند رادارهای کشورها دور بمانند، به علاوه اینکه تصاویری با کیفیت به منبع خود ارسال نمایند.

پهپادهای نسل جدید گاها آنقدر کوچک هستند که مانند یک پرنده یا یک هلیکوپتر اسباب بازی به پرواز در‌آمده و از هر مانعی عبور کنند.

شرکت تولید فناوری CyPhy Works ، با بودجه سازمان پژوهش‌های پیشرفته وزارت دفاع آمریکا پهپادهایی بسیار کوچک تولید کرده‌ است که می‌توانند به دور از دید رادارهای امنیتی از هر گونه مانعی مانند در و پنجره عبور کرده و به راحتی از مکان مورد نظر فیلم تهیه کنند.

اما فرق این ریزپهپادها این است که آن‌ها از طریق رشته‌های بسیار ریز هدایت می‌شوند، چیزی به نازکی دو سیم مسی. این امر به آنها اجازه می‌دهد تا بدون هیچ محدودیت زمانی تصاویری با کیفیت بسیار بالا بفرستند.

نام  پهپادی که شرکت CyPhy Works   ساخته است EASE نام دارد و هدف آن ورود به ساختمان‌ها و عملیات‌های جاسوسی است. به گفته وب‌سایت سازمان بین‌الملل وسایل نقلیه بدون سرنشین، رژیم صهیونیستی نیز به یکی از این نوع پهپادها دسترسی دارد. این پهپاد می‌تواند بدون محدودیت تا مسافت‌های طولانی پرواز کند.


به گفته یکی از سازنده‌های این پهپاد، EASE می‌تواند به عنوان یک سرباز پرنده عمل کنند. می‌تواند وارد یک خانه شده و در آن به جستجو بپردازد.

در این نوع پهپاد از میکروفلامن استفاده شده است به جای باتری که به هواپیما اجازه می‌دهد تا حین پرواز تصاویری با کیفیت ارائه کند.

پهپاد PARC

بعد از اینکه ارتش آمریکا در خواست خرید این نوع پهپاد را کرد، شرکت نوعی بهتر با نام parc ساخت. این پهپادها، در مکان‌های دور افتاده در افغانستان به کار برده می‌شوند.


انواع دیگر ریزپهپادها

وب‌سایت خبری دیلی‌میل در گزارشی به هواپیماهای جاسوسی آمریکا اشاره کرده است که به کوچکی حشره هستند.

بنا بر این گزارش، این پهپادها مانند اسباب‌بازی کودکان بوده، اما این ابزارهای کودکانه در واقع پیچیده ترین پهپادها در جهان می‌باشند. ارتش آمریکا قصد دارد این پهپادها را آن‌قدر کوچک کند که به اندازه پرندگان شوند. یکی از این پهپادها براساس مدل پرنده مرغ مگس خوار ساخته شده است.






      
ارسال شده در دوشنبه 91/9/20 ساعت 4:36 ع نویسنده : ایمان احمدی

skynetbotnetdrone

همین چند روز پیش بود که با AR Drone آشنا شدیم و بحث های مختلفی هم در مورد کاربرد های این گجت پرنده که توسط تلفن هوشمند کنترل می شود مطرح شد.

حالا یک تیم تحقیقاتی این هلیکوپتر اسباب بازی را تبدیل به یک ابزار هک کرده است. آنها نام حاصل کارشان را SkyNet گذاشته اند و اگر فیلم ترمیناتور را دیده باشید احتمالا معنی این اسم را می دانید و انتظار یک گجت خطرناک را می کشید. ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 91/9/20 ساعت 4:32 ع نویسنده : ایمان احمدی

وَالتِّینِ وَالزَّیْتُونِ
خداوند در سوره "تین"(انجیر) به این میوه قسم خورده است و دانشمندان
دین‌پژوه می‌گویند، احتمالاً علت آن است که انجیر، یکی از میوه‌های همه چیز
تمام است و کلکسیونی از املاح و ویتامین‌ها دارد؛لذا مورد توجه خاص قرآن
قرار گرفته است.
اما این سوگند، ویژگی ظریف دیگری هم در بر دارد که موجب مسلمان شدن یک تیم تحقیقاتی ژاپنی شده است. قصه از این‌جا شروع شد که یک گروه پژوهشی ژاپنی، در بین مواد خوراکی به دنبال منبع پروتئین خاصی بودند که به میزان کم، درمغز انسان و حیوانات تولید می‌شود. این پروتئین، کاهش دهنده کلسترول خون ومسئول تقویت قلب و شجاعت انسان است و بازتولیدش بعد از 60 سالگی تعطیل می‌شود.
 
ژاپنی‌ها فهمیدند این ماده فقط در انجیر و زیتون موجود است و برای تأمین
آن، باید انجیر و زیتون را به نسبت یک به هفت مصرف کرد.
بعد از ارائه این نتیجه یکی از قرآن پژوهان مصری نامه‌ای به این تیم
تحقیقاتی می‌نویسد و اعلام می‌کند که در کتاب مقدس مسلمانان، خداوند به
انجیر و زیتون در کنار هم قسم خورده. نام انجیر فقط یک بار و نام زیتون نیز هفت بار در قرآن آمده است




      
ارسال شده در دوشنبه 91/9/20 ساعت 4:18 ع نویسنده : ایمان احمدی

همزمان با حاشیه‌های غیر رسمی آخرین روزهای فیلمبرداری «چ» ابراهیم حاتمی‌کیا، عکس فریبرز عرب‌نیا در نقش شهید چمران سرانجام منتشر شد.




      
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا