.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 178
  • بازدید دیروز : 295
  • کل بازدید : 1445473
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/7    ساعت : 10:21 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در یکشنبه 90/9/20 ساعت 10:57 ص نویسنده : ایمان احمدی

سایت وار این کانتکست ((warincontext در گزارشی به قلم پل وودوارد نوشت : همیشه زمانی که خبر اصلی اخبار یک خبر واقعی نیست کمی عجیب به نظر می رسد. هر چند که بخشی از کسب و کار روزنامه نگاری به نحوی کنترل اذهان می باشد - شناسایی چیزهایی که ما نباید خودمان را با فکر کردن در مورد آنها در معرض مشکل قرار دهیم

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 90/9/20 ساعت 10:48 ص نویسنده : ایمان احمدی

این رمال دارای رمز خاصی بوده که با ترکیب با دو رمز دیگر فرعی می‌توانسته است قلب، هوش و چشم افراد را بی اثرکرده و به تعبیر عوامانه کر و کور کند.
 
اخبار بدست آمده حکایت از آن دارد یکی از رمالان در ارتباط با جریان انحرافی که اخیرا بازداشت شده دارای انحرافات و مفاسد عمیق اخلاقی – دینی بوده است. همچنین گفته می‌شود وی به ریاضت‌های عجیب غیر شرعی دست زده است.
 
وی همواره مدعی بوده است که تمام پیشگویی‌های وی تحقق یافته است. و در پاسخ به این سوال که چطور برخی از پیش بینی‌های وی مثل فرجام انتخابات شوراها نادرست از آب درآمده، گفته است: اجنه‌ها دروغ هم می‌گویند که یک موردش همین بوده است. 

این گزارش حاکی است وی دارای تسلط کامل به علم جفر بوده و به علوم انرژی درمانی نیزآگاهی داشته بگونه‌ای که در ایام بیماری ملک فهد برای درمان وی نیز چند ماهی را در کاخ او گذرانده است.




      

لیدر جریان انحرافی یک زمانی گفت ‌امام زمان (عج) قرار است روز شنبه 14 خرداد سال 90 ظهور صغری کنند که همین موارد است که ثابت می‌کند این جریان، انحرافی است، چراکه ‌در همه روایات ‌ما ظهور صغری نداریم؛ غیبت صغری و کبری داریم اما ظهور کبری و صغری‌ نداریم، لذا این این اتفاق نیفتد چراکه ‌در قاموس شیعه امام زمان (عج) ‌جمعه ظهور می‌کنند اما جریان انحرافی می‌خواست ‌روز شنبه ‌که روز موعود و روز مقدس یهودی‌هاست، از امام زمان (عج) پرده‌‌برداری کنند

ادامه مطلب...


      

سردار سلامی با بیان اینکه به صورت طبیعی همه کشورهای پیشرفته جهان به شدت تشنه دست‌یابی به جزئیات پرنده جاسوس آمریکا هستند،گفت:همین اندازه که ما به این پرنده دست یافته‌ایم آمریکا را در زمینه خلع سلاح اطلاعاتی خود به یک بازنگری استراتژیک وادار می‌کند.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در شنبه 90/9/19 ساعت 4:21 ع نویسنده : ایمان احمدی

فیس بوک

فیس‌بوک نام شبکه‌ای اجتماعی است که بی‌شک اکثر کاربران اینترنت حداقل با نام آن آشنا هستند. اهمیت و کارایی این شبکه اجتماعی در گرد هم آوردن افراد و نیز به اشتراک گذاشتن اطلاعات کاملاً مشخص است. به همین خاطر شاید بهتر باشد تا این شبکه اجتماعی، مؤسس آن، و برخی مسائل پشت پرده آن را بهتر بشناسیم.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در شنبه 90/9/19 ساعت 12:49 ع نویسنده : ایمان احمدی

روزنامه دیلی میل از تولید مانکن های پلاستیکی شبیه به باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا خبر داد.
به گزارش ندای انقلاب به نقل از جام نیوز، روزنامه دیلی میل در ذیل خبری با عنوان" با رئیس جمهور پلاستیکی دیدار کنید" نوشت: «مانکن های خنده دار شبیه اوباما نیز ساخته شد.»
دیلی میل ادامه داد: «عکس های اوباما تاکنون بر روی تی شرت ها، بشقاب ها و دیگر اشیاء دیده می شد اما اکنون مانکن هایی شبیه به وی هم ساخته شده است.
این روزنامه انگلیسی در پایان افزود: «یک کمپانی در لاس وگاس می گوید که ما درخواست هایی در این زمینه داشته به همین خاطر تصمیم گرفتیم که مانکن هایی شبیه اوباما بسازیم.»
اوباما




      
ارسال شده در شنبه 90/9/19 ساعت 12:47 ع نویسنده : ایمان احمدی

تصویر




      
ارسال شده در شنبه 90/9/19 ساعت 7:47 ص نویسنده : ایمان احمدی

رائفی پور

دانشگاه هنر 5/9/90 - نمادهای گمشده - گزیده سخنرانی استاد رائفی پور

دانلود فایل




      
ارسال شده در شنبه 90/9/19 ساعت 7:44 ص نویسنده : ایمان احمدی

عاشورا88

در عاشورای سال 88 پایتخت ایران شاهد حرکتی نابخشودنی از سوی آشوب‌طلبان بود آنقدر این حادثه برای مردم ایران سخت و ناگوار بود که سه روز بعد حماسه نهم دی مهر پایانی بر 8 ماه فتنه زد .... پخش مستندی از وقایع عاشورای 88 کاری از واحد مرکزی خبر.

دانلود فایل




      
ارسال شده در پنج شنبه 90/9/17 ساعت 6:19 ع نویسنده : ایمان احمدی

پهباد

پهپاد جاسوسی آمریکا در صورت بروز خطر برای جلوگیری از فاش شدن اطلاعاتش بطور اتوماتیک یا به مرکز کنترل بازگشته و یا منفجر می شود .متخصصان کشورمان توانستند ضمن جلوگیری از بازگشت و انفجار،آنرا سالم به زمین بنشانند.

ادامه مطلب...


      
<      1   2   3   4   5   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا