.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 49
  • بازدید دیروز : 97
  • کل بازدید : 1432144
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/1/9    ساعت : 8:30 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها

قطع پخش برنامه «پارازیت» از شبکه «صدای آمریکا»، به علت اخراج مجری این برنامه رخ داده است

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 90/9/21 ساعت 5:6 ع نویسنده : ایمان احمدی

آقاوبرادر بزرگتر




      
ارسال شده در دوشنبه 90/9/21 ساعت 4:46 ع نویسنده : ایمان احمدی

وقتی فردی سابقه دار با پرونده محکومیتی همچون کرباسچی مسئولیت ستاد انتخاباتی کروبی را برعهده بگیرد یا منحرفان فکری چون عبدالکریم سروش و عطاءالله مهاجرانی در صف حامیان وی برآیند و یا عنصرضدانقلابی چون مجتبی واحدی خود را سخنگوی کروبی معرفی کند، دیگر چه انتظار از شیخ ساده لوح است که در مسیر فتنه گام بر ندارد!

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 90/9/21 ساعت 4:38 ع نویسنده : ایمان احمدی

ما از روز اول داد می‌زنیم که دوستان عزیز! این کار اشتباه است، دعوای‎تان سر اختلاس 3000 میلیارد است؟ این سیستم، اساسش آلوده و فاسد است.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 90/9/21 ساعت 4:35 ع نویسنده : ایمان احمدی

بالاترین




      
ارسال شده در دوشنبه 90/9/21 ساعت 4:24 ع نویسنده : ایمان احمدی

معاونت تشخیص و پیشگیری پلیس فتای ناجا در زمینه دلایل ممنوعیت استفاده از فیلترشکن‌ها اعلام کرد:‌ بسیاری از شهروندان تنها به دلیل یک نیاز آنی و بدون بررسی عملکرد، این‌گونه نرم‌افزارها را روی رایانه خود نصب می‌کنند که ممکن است این نرم‌افزارها خود یک تروجان یا کلیدخوان باشند و اطلاعات مربوطه به نام عبور و کاربری افراد را در اختیار سرور خود قرار دهند.

همچنین VPN‌ها اطلاعات را به صورت کد شده منتقل می‌کنند که فرمول کد کردن آن تنها در اختیار سرور است و تضمینی وجود ندارد که سرور قبل از رسیدن اطلاعات به مقصد آن را بازخوانی نکرده باشد.

استفاده از چنین روش‌هایی ممکن است خطرات بسیاری داشته باشد و کاربران اینترنت باید بدانند که استفاده از چنین نرم‌افزارها و روش‌هایی مانند این است که همه محتویات رایانه خود را از تصویر و فیلم شخصی گرفته تا اطلاعات مهم شخصی و کاری، آپلود کرده و در اختیار عموم قرار دهیم.




      
ارسال شده در دوشنبه 90/9/21 ساعت 4:18 ع نویسنده : ایمان احمدی

آقاحضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز(دوشنبه) در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت حماسه نهم دی، اراده خداوند متعال و ایمان به توفیق الهی را عامل اصلی هدایت قلب‌ها و دل‌های ملت ایران برای حضور در عرصه‌های مختلف برشمردند و خاطرنشان کردند: حضور عظیم و خروشان مردمی در  9 دی 88 ، تجلّی بارزی از هویت و ماهیت انقلاب یعنی روح دیانت حاکم بر دل‌های مردم بود

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 90/9/21 ساعت 3:36 ع نویسنده : ایمان احمدی

 در این وصیت به چند مساله سفارش شده از جمله عدم همراهی رییس جمهور و اعضای دولت و دوربین های تلویزیون پشت جنازه و اینکه همانند هر شهروند فقیر دیگر در خیابان های نجف تشییع و به خاک سپرده شود.

نماینده آیت الله سیستانی در نیوزلند ادامه داد: ایشان همچنین به حفظ دین و مراقبت بر آموزه های متعالی آن و دوری از تعصب و تندروی و خوردن حرام توصیه کرده اند و همه اهل عراق را به زندگی مسالمت آمیز و بدون تفرقه توصیه کرده و به نسل آینده سیاسیون نیز توصیه کرده اند که مراقب باشند همانند سیاسیون کنونی پای آنها به حرام نلغزد.




      
ارسال شده در دوشنبه 90/9/21 ساعت 3:35 ع نویسنده : ایمان احمدی

در این گزارش با اشاره به وقایع روز هشتم آذرماه و ورود دانشجویان به سفارت انگلیس، عنوان شده است که این سفارتخانه "3 در ورودی" دارد که رفت و آمدها عموما از طریق 2 در آن انجام می شود.

بر پایه این گزارش، در سوم این سفارتخانه آنقدر مستحکم و نفوذناپذیر است که انفجار یک خودروی مملو از مواد منفجره هم توان ایجاد رخنه در آن را ندارد. این در دارای نگهبانی ثابت است و کنترل و باز و بسته شدن آن از داخل سفارت صورت می گیرد.

اما موضوع عجیب اینکه این در، در روز تجمع پرفشار دانشجویان به ناگاه و برای نخستین بار باز می شود و ورود دانشجویان به سفارت از همین در صورت گرفته است. فارغ از خشم انقلابی دانشجویان و عزم آنان برای تسخیر سفارت، گزارش مقام مذکور از استقبال مقامات انگلیسی از این اقدام حکایت دارد.

به اعتقاد برخی ناظران، فوران خشم انقلابی دانشجویان برای مقامات انگلیسی قابل پیش بینی و برنامه ریزی بوده؛ بویژه اینکه رویدادهای روزهای پس از تسخیر سفارت هم موید سوءاستفاده سیاسی از این رویداد است. آنجا که سفیر لهستان چندین جلسه با سفرای 25 کشور اروپایی گذاشت و یک کارناوال سیاسی برای جمع آوری مستند علیه ایران در خیابان های پایتخت به راه انداخت.




      
ارسال شده در دوشنبه 90/9/21 ساعت 3:33 ع نویسنده : ایمان احمدی

امروزه پرده های تزویر و ریا کنار رفته و تاریخ به پیچ بزرگ و سرنوشت ساز خود نزدیک شده است. نظام سرمایه داری از سوی جنبش وال استریت به چالش جدی کشیده شده، دیکتاتورهای منطقه یکی پس از دیگری سقوط می کنند و ملت های مسلمان نسخه انقلاب اسلامی را به دست گرفته اند. در یک سوی این میدان ملت های به پا خاسته ایستاده اند و در سوی دیگر نظام سلطه بین الملل و دیکتاتورهای ریز و درشت صف کشیده اند. در این میان دشمنان جمهوری اسلامی ایران، اگر کم شعور نباشند که بعضاً هستند، به یقین مزدورند و حالت سومی وجود ندارد.

ادامه مطلب...


      
<      1   2   3   4   5   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا