.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 188
  • بازدید دیروز : 653
  • کل بازدید : 1445188
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/6    ساعت : 2:53 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در پنج شنبه 90/9/24 ساعت 4:35 ع نویسنده : ایمان احمدی

شکایت کردن به خداوند، مانعى ندارد ؛ آنچه بد است ، شکایت کردن از خداست . شکایت از خدا ، به معناى «اعتراض» است و شکایت به خدا ، به منظور «استعانت» . شکایت کردن به مردم ، در حقیقت ، شکایت کردن از خداست . نباید هنگام سختى‏ها به دیگران شکایت کرد .

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در پنج شنبه 90/9/24 ساعت 4:32 ع نویسنده : ایمان احمدی

مهدویتیکی از آرزوهای دیرینه بشر گسترش عدالت به معنای واقعی در سرتاسر گیتی است و این آرزو به شکل نوعی اعتقاد در ادیان الهی تجلی نموده است. در طول تاریخ کسانی که مدعی تحقق این ایده شدند، طرح ها ریختند و چاره ها اندیشیدند، ولی نتوانستند بشر خسته دل را امیدی بخشند. امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف، تنها چراغ فروزانی است که می تواند تاریکی ها و غبار خستگی را از انسان دور کند. روزی که او می آید و حکومت واحد جهانی تشکیل می دهد، انحراف ها و بی عدالتی ها را محو می سازد و ابرهای خودخواهی و نفاق را کنار می زند.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در پنج شنبه 90/9/24 ساعت 4:20 ع نویسنده : ایمان احمدی

حضرت رقیه




      
ارسال شده در پنج شنبه 90/9/24 ساعت 4:14 ع نویسنده : ایمان احمدی

کاریکاتور




      
ارسال شده در پنج شنبه 90/9/24 ساعت 4:2 ع نویسنده : ایمان احمدی

عکس




      
ارسال شده در چهارشنبه 90/9/23 ساعت 8:28 ص نویسنده : ایمان احمدی

«یکی از فرماندهان سابق سپاه ایران، که FBI وی را یکی از عوامل عملیات سال 1996 که منجر به کشته شدن 19 نفر از نیروی نظامی آمریکایی شد، معرفی کرده است، به همراه نخست وزیر نوری المالکی روز دوشنبه به کاخ سفید آمد و در جلسه ای که اوباما پایان جنگ عراق را اعلام کرد حضور داشت.»این روزنامه آمریکایی ادامه داد: «هادی فرهان الامیری، وزیر حمل و نقل دولت نوری المالکی است که به همراه وی به آمریکا رفته است تا در مورد آینده عراق و نفوذ ایران بحث کند. سخنگوی کاخ سفید هم از پذیرش و قبول اینکه الامیری در این جلسه حضور داشته، سر باز زد و تنها در مورد دولت عراق صحبت کرد. سفارت عراق هم هیچ توضیحی در مورد ماموریت الامیری در این سفر ارائه نداد.»واشنگتن تایمز افزود: «غرب همچنان بر این باور است که عده ای از مقامات عراقی به شدت به ایران وابسته هستند.»بنابراین گزارش، واشنگتن تایمز مدعی است که وی عضو "سپاه بدر" بوده است.

شایان ذکر است "سپاه بدر" متشکل از شیعیان مخالف صدام بود که در ایام هشت سال دفاع مقدس شکل گرفت.




      

آمریکا در ترکیه، عراق، کویت، عربستان، بحرین، قطر، امارات متحده عربی، عمان، افغانستان، پاکستان و قرقیزستان پایگاه دارد و یا از پایگاه های این کشورها استفاده می کند. در این گزارش به بررسی فاصله پایگاه های مهم آمریکا به ویژه پایگاه های هوایی در اطراف ایران و توان موشکی کشورمان در تهدید این مکان ها می پردازیم

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 90/9/22 ساعت 6:25 ع نویسنده : ایمان احمدی

دنیای اسلحه کشی و قشون کشی های نظامی به سر رسیده است. جهان امروز و افکار عمومی دیگر توان تصاویری که از جنگ های اول و دوم جهانی به ارث رسید و در تاریخ سیاسی جهان ثبت شد را ندارد.

 
امروزه روز با پیشرفت تکنولوژی و علوم نظامی دیگر نیازی به هزینه کردن انسانی و تحمل بار انتقادهای ناشی از توسل به زور فیزیکی نیست. جنگ الکترونیک اصطلاحی نظامی است  که بیانگر کاربرد الکترونیک و امواج الکترومغناطسیی در نبردهاست. از جمله انواع جنگ الکترونیک می‌توان ایجاد اختلال در ارتباطات رادیویی دشمن، هدایت نفرات و موشک‌ها با دستگاه‌های الکترونیکی را نام برد.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 90/9/22 ساعت 6:19 ع نویسنده : ایمان احمدی

کیست که این ناله مرا به گوش عمامه [به] سرهای ایران برساند؟ هرکسی می خواهی باش! خودت را مجتهد می دانی، مقدمات خوانی می دانی، نمی دانم، هر چه خودت را می دانی، بر تو واجب است امروز تبعیت از یک نفر. تو حق نداری در مقابل رهبر حرفی بزنی. تماماً باید تبعیت کنند. طبقات دیگر هم به این قسم. دانشجویان عزیز، آی دانشگاهی ها، هوشتان باشد، گرگ ها بین شما و رهبر الهی جدایی نیندازند، شما را گروه گروه نکنند و شما را طعمه خودشان قرار ندهند. وسیله پیشرفت دشمن نشوید.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 90/9/22 ساعت 6:16 ع نویسنده : ایمان احمدی

درست همزمان با اوج گرفتن اظهارنظرها درباره اقدامات جاسوسی آمریکا علیه ایران و تصویب طرح تحریم بانک مرکزی ایران در کنگره آمریکا، سخنگوی بخش فارسی وزارت خارجه ایالات متحده در سخنان جالبی ادعا کرد که نیت ما از تاسیس سفارتخانه مجازی خیرخواهانه بوده است

ادامه مطلب...


      
<      1   2   3   4   5   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا