.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 179
  • بازدید دیروز : 171
  • کل بازدید : 1460104
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/30    ساعت : 11:56 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
      

گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضور پرشور دانش آموزان و دانشجویان تهرانی امروز پنجشنبه در مقابل لانه جاسوسی ‌آمریکا ‌برگزار شد.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در پنج شنبه 89/8/13 ساعت 6:21 ع نویسنده : ایمان احمدی

شب گذشته ، در وی‍ژه برنامه ای که به مناسبت روز 13 آبان ، سالروز تسخیر لانه جاسوسی از تلویزیون پخش شد ،صحنه ای از دیدار ملاقات رهبر انقلاب ، حضرت آیت الله خامنه ای با یکی از گروگان های آمریکایی نشان داده شده که بسیار جالب توجه بود .
 گزارش تابناک در این دیدار ، یکی از کارمندان سفارت آمریکا که فارسی هم به خوبی صحبت می کرد ، در پاسخ به احوالپرسی رهبر انقلاب به صورت طعنه آمیزی اظهار داشت که شرایط خوب است ، اما چون ایرانی ها مهمان نواز هستند ، از ما می خواهند که بیشتر اینجا بمانیم ، ولی ما می خواهیم از اینجا برویم ، تعارف زیادی هم خوب نیست .

بر اساس این گزارش رهبر انقلاب در پاسخی هوشمندانه به وی اظهار داشتند که اتفاقا هیچکدام از دانشجویان و ملت ایران دوست ندارند ، شما در ایران بمانید و دوست دارند که شما هر چه زودتر از ایران بروید ، اما حاکمان مستبد آمریکا باید ضمن تحویل شاه به ملت ایران ، زمینه آزادی شما را فراهم کنند.




      
ارسال شده در پنج شنبه 89/8/13 ساعت 6:20 ع نویسنده : ایمان احمدی

احمدی نژاد بیان این که شهید رجایی در اوج گرفتاری‌هایش طرح خدمت‌رسانی به سالمندان را ارائه کرد گفت: دعای پیرزن و پیرمردها پشت سر او بود که توانست بسیاری از مسائل را حل کند.
ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 89/8/12 ساعت 7:3 ع نویسنده : ایمان احمدی




      
ارسال شده در چهارشنبه 89/8/12 ساعت 6:58 ع نویسنده : ایمان احمدی

ملاقات اخیر کروبی با موسوی(در خانه موسوی) و ادعای این که «موسوی در اقدامی انقلابی حصر را شکسته و کروبی را با ماشین خود به درون خانه برده»، اسباب تردید و تمسخر را در محافل حامی فتنه سبز فراهم کرد

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 89/8/12 ساعت 6:56 ع نویسنده : ایمان احمدی

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تأکید کردند: فتنه سال گذشته، فتنه بزرگی بود و سال‌ها بعد مشخص خواهد شد که چه توطئه خطرناکی در پشت آن نهفته بود

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 89/8/11 ساعت 8:10 ع نویسنده : ایمان احمدی




      
ارسال شده در سه شنبه 89/8/11 ساعت 8:6 ع نویسنده : ایمان احمدی

علیرغم همه اعتراض چند ماهه مجلس و شورای شهر و شهرداری، دولت هیچ قدمی برای اجرای تعهدات خود در قبال حمایت از متروی تهران بر نداشته است.در همین حال رئیس جمهور چند شب پیش در رسانه ملی بر حمایت از شهرداری ها تاکید کرد.
      
ارسال شده در سه شنبه 89/8/11 ساعت 8:5 ع نویسنده : ایمان احمدی

یک منبع آگاه با بیان این خبر به جهان گفت:نامه محمد رضا خاتمی اصلا برای سید حسن نصرالله ارسال نشده است و وی تصمیم داشته است با کار تبلیغاتی و رسانه ای سفر احمدی نژاد را تحت الشعاع قرار دهد.

وی همچنین افزود:سید حسن نصرالله با بی اعتنائی نسبت به این نامه گفته است که ما هم این نامه را در رسانه ها دیده ایم و اصلا نامه ای برای من ارسال نشده است.

به گفته این منبع آگاه سید حسن نصرالله همچنان به سفر احمدی نژاد به لبنان اشاره کرده و گفته است که استقبال از رئیس جمهور ایران قابل توجه و بی سابقه بوده است.

گفتنی است پس از سفر احمدی نژاد به لبنان،محمد رضا خاتمی در نامه ای که ظاهرا خطاب به سید حسن نصرالله بوده است،  از وی خواسته است که در خصوص وضعیت زندانیان جریان فتنه در ایران پادرمیانی کند


      
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا