.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 10
  • بازدید دیروز : 179
  • کل بازدید : 1460114
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/31    ساعت : 1:3 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در سه شنبه 89/8/11 ساعت 8:3 ع نویسنده : ایمان احمدی

دادستان کل کشور روز گذشته اعلام کرد، علی شکوری‌راد، عضو شورای مرکزی حزب منحل‌شده مشارکت با وساطت یکی از علما آزاد شده است.

به گزارش فرارو، گفته می‌شود آیت الله العظمی شبیری زنجانی، برای آزادی علی شکوری راد میانجی شده است. علی شکوری راد، اهل زنجان است و پدر او از دوستان آقای شبیری زنجانی بوده است.


      
ارسال شده در دوشنبه 89/8/10 ساعت 7:40 ع نویسنده : ایمان احمدی

مرحوم علی‌اکبر ابوترابی(ره) نقل کردند:
اواخر سال 1360 در پادگان العنبر عراق، مشغول خواندن نماز مغرب و عشا بودیم که متوجه شدیم 27ـ28 نفر اسیر را وارد اردوگاه کردند. معمولاً افرادی را که تازه وارد اردوگاه می‌کردند، بیشتر مورد ضرب و شتم و شکنجه قرار می‌دادند، تا به قول خودشان زهر چشمی از آنها بگیرند.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 89/8/10 ساعت 7:39 ع نویسنده : ایمان احمدی

 یکی از مسائل بحث برانگیز و مورد اختلاف شیعه و سنی درباره امام عصر(عج) مهدی شخصی و مهدی نوعی است. اهل سنت معتقدند: مهدی نوعی است و هنوز به دنیا نیامده است اما در آینده متولد مى‏شود و بعد از بزرگ شدن قیام مى‏کند و حکومت جهانى واحد تشکیل مى‏دهد

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 89/8/10 ساعت 7:37 ع نویسنده : ایمان احمدی




      
ارسال شده در دوشنبه 89/8/10 ساعت 7:35 ع نویسنده : ایمان احمدی

درس خارج فقه رهبر معظم انقلاب پس از چند روز تعطیلی به دلیل سفر ایشان به قم از صبح امروز (10 آبان) از سر گرفته شد. این روزها موضوع درس آقا مبحث "غیبت" است.

در جلسه صبح روز دوشنبه بحث درباره سند روایتی بود که انس بن مالک از رسول اکرم (ص) نقل کرده است. ایشان در همین رابطه فرمودند: هرچند دلالت حدیث خوب است، اما سندش بسیار ضعیف نشان می‌دهد. چون همه افرادی که در سلسله سند تا انس بن مالک هستند، مجهولند. خود انس بن مالک هم محل کلام است.

پس از واقعه غدیر عده‌ای خود را به فراموشی زده یا واقعه را فراموش کرده بودند لذا شهادت بر صحت این واقعه تاریخی گرفته می‌شد. گویا حضرت امیر (ع) از انس نیز می‌خواهند درباره غدیر شهادت دهد ولی او سکوت کرد؛ مثل برخی آقایان که بعضی جاها سکوت اختیار می‌کنند! انس هم گویا خود را به فراموشی زده بود! (این جمله آقا با لبخند ایشان و حاضران در کلاس همراه شد)


      
ارسال شده در دوشنبه 89/8/10 ساعت 7:33 ع نویسنده : ایمان احمدی

 

سخنگوی قوءقضائیه از وساطت یکی از علمای قم برای آزادی علی شکوری راد خبر داد.
ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 89/8/10 ساعت 7:31 ع نویسنده : ایمان احمدی

اخیرا بحث های جدی در رابطه با شکل گیری جبهه جدید اصلاحات مطرح شده است. علاوه بر آن یکی از روزنامه های صبح نزدیک به اصولگرایی نیز اعلام کرده است که حاضر است به صورت مشروط اصلاح طلبان معتدل را بپذیرد. این موضع روزنامه وابسته به محسن رضایی مورد انتقاد شدید جریانات اصولگرایی از جمله روزنامه کیهان قرار گرفت

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 89/8/10 ساعت 7:30 ع نویسنده : ایمان احمدی

محمدرضا خاتمی اخیرا با ناطق نوری دیداری داشته است و در آن جلسه درخواستی را در خصوص آینده اصلاح طلبان مطرح می کند.

یک منبع آگاه با بیان این مطلب به خبرنگار جهان گفت:درخواست محمدرضا خاتمی از ناطق نوری درباره پی گیری موضوع آشتی ملی بوده است.وی از حجت الاسلام ناطق خواست است که به هر تقدیر با برخی از مسئولین نظام از جمله آیت الله جنتی صحبت کند تا بحث آشتی ملی مجددا مطرح شود.

این منبع اگاه همچنین افزود:محمد رضا خاتمی قبل از دیدار با ناطق نوری این موضوع را با سید حسن خمینی و محمد هاشمی نیز در میان گذاشته بود و انها وی را برای طرح چنین درخواستی از حجت الاسلام ناطق نوری تشویق می کنند.

وی اضافه کرد:اما حجت الاسلام ناطق نوری در پاسخ به محمدرضا خاتمی می گوید که اگر این موضوع بخواهد طرح شود ابتدا باید نسبت ان با تذکرات رهبر انقلاب درخصوص حوادث سال گذشته بررسی شود.من بدون تائید رهبر انقلاب کاری را انجام نمی دهم


      
ارسال شده در دوشنبه 89/8/10 ساعت 7:28 ع نویسنده : ایمان احمدی

آیت الله هاشمی در دیدار با جمعی از نزدیکان خود با اشاره به سفر رهبر انقلاب گفت:این سفر برکات زیادی داشت و من با دیدن تصاویر این سفر از رسانه ملی شدیدا متاثر شدم.

به گزارش خبرنگار جهان، وی در ادامه با بیان اینکه باید خدا را به واسطه برکات این سفر شاکر بود گفت:وقتی استقبال از رهبر انقلاب را در رسانه ملی دیدم، ناخودآگاه اشک از چشمانم سرازیر شد.

گفتنی است آیت الله هاشمی چندی پیش نیز در دیدار با علیخانی و بادامچیان گفته بود که نظر رهبر انقلاب در خصوص دانشگاه آزاد را کاملا می پذیرم.وی همچنین تاکید کرده بود که رهبر انقلاب بهترین گزینه پس از رحلت حضرت امام بوده اند.

در مدت سفر رهبر انقلاب به قم، رسانه های فتنه که شدیدا از استقبال بی نظیر و تاریخی مردم قم شوکه و عصبانی شده بودند، تلاش کردند این استقبال مردمی را زیر سوال ببرند.




      
ارسال شده در یکشنبه 89/8/9 ساعت 7:20 ع نویسنده : ایمان احمدی

هر خارق عادت یا کرامتی که به دست ناشناسی صورت می‌گیرد و فیضی از ناحیه او به دیگران می‌رساند، از سرچشمه فیاض امام عصر(ع) جاری می‌گردد؛ امّا چنین نیست که آن ناشناس لزوماً وجود مبارک ولی‌عصر(ع) باشد بلکه آن حضرت شاگردان صالحی دارد که به امر ایشان گره از کار فروبستة دیگران می‌گشایند و واسطة رسیدن فیض امام به آنان می‌شوند.
      
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا