.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 8
  • بازدید دیروز : 179
  • کل بازدید : 1460112
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/31    ساعت : 12:44 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در شنبه 89/8/15 ساعت 7:37 ع نویسنده : ایمان احمدی

مداحی جواد مقدم درباره بی حرمتی به قران مجید است که سالروز تخریب بقیع (اواخر شهریور ماه )، در قم خواندند
??? کیلوبایت
دانلود کلیپ صوتی



      
ارسال شده در شنبه 89/8/15 ساعت 7:36 ع نویسنده : ایمان احمدی

روایت متهمین یک ترور
?،? مگابایت
دانلود کلیپ تصویری



      
ارسال شده در شنبه 89/8/15 ساعت 1:40 ع نویسنده : ایمان احمدی

 گزارش جوان آنلاین یاس و ناامیدی رسانه های سبز را فراگرفته است. یکی از سایتهای جریان فتنه پس از دیدن حضور پرشور مردم در 13 آبان نوشت:
"آمدن و همانگونه که گفته بودند تمام فضارا اشغال نمودند و شعارهم دادن و تمام فلاشهای تصویر برداری را هم به خودشان جلب کردند ، باور نکردنی بود ، انگار که دیروزسفارت را تسخیر کرده اند ، بنظر حتی از سال گذشته هم بیشتر بودند .
من برای تهیه خبر وشکار لحظه ها از حماسه دیگری از جنبش سبز به انتظار به هر سوی دوربین می انداختم و مطمئن بودم که سبز ها با تابلوهایی که رویش نوشته شده ما بسیار هستیم و ما تمام شدنی نیستیم ، وارد صحنه خواهند شد و به تمام شایعاتی که در مورد زیزش ،  تمام شدن ، شکست و.... گفته می شد پایان می دهند و مجددا زندگی به خیابان ها باز خواهد گشت .
اما کسی نبود ، کسی نیامد ، به خودم گفتم کروبی می آید و اگر آمد ودید که کسی نیست دلش می شکند ، اما کروبی هم نیامد !
اکنون که این سطور را می نویسم ، چیزی که تسکینم دهد وجود ندارد ، باور می کنم و اخباری را که پیشاپیش وبا اطمینان از حماسه این روز (13 آبان سبز ) نوشته بودم را پاره کردم" .
سطور فوق تنها نمونه ای از صدها مطلبی است که روزانه  درانواع و اقسام رسانه های فرقه سبز به صورت روزانه منتشر می شود که نشان از یاس و ناامیدی و احساس مورد سوء استفاده قرار گرفتن هواداران از جانب سران فتنه است.


      
ارسال شده در شنبه 89/8/15 ساعت 1:39 ع نویسنده : ایمان احمدی

سایت ضد انقلابی جرس در مطلبی پیشنهاداتی را برای ادامه فعالیت های فتنه گران را اعلام و پاره ای از برنامه های از پیش تعیین شده جریان فتنه برای اتفاقات سال 88 را به سطح آورد.
ادامه مطلب...


      
ارسال شده در شنبه 89/8/15 ساعت 1:35 ع نویسنده : ایمان احمدی

یک منبع آگاه به خبرنگار جهان گفت:محتشمی پور اخیرا در جلسه ای با برخی از نزدیکان خود گفته است که کارهای کروبی منطق و حساب و کتاب سیاسی ندارد.

به گفته این منبع آگاه محتشمی پور گفته است که کروبی در مجلس و حزب هم که بود از این کارها می کرد و مدتها هزینه آنرا ما می دادیم.

وی با اشاره به نامه نگاری های کروبی به برخی سران نظام گفته است: این نامه نگاریها کار ما را بدتر خراب می کند.جریان اصلاحات را دچار تنگنا می سازد.این کارهای او هیچ کدام حساب و کتاب ندارد.
 



      
ارسال شده در شنبه 89/8/15 ساعت 1:33 ع نویسنده : ایمان احمدی

به گزارش رسا، رهبر معظم انقلاب روز گذشته جهت بازدید مراجع، درسفری مجدد و کوتاه به قم، در بیوت حضرات آیات نوری همدانی، مکارم شیرازی و سبحانی حاضرشدند.

گفتنی است در سفر ده روزه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای به قم جمع کثیری از مراجع تقلید و علمای حوزه علمیه قم با حضور در محل سکونت رهبر معظم انقلاب، با ایشان دیدار کردند.

رهبر معظم انقلاب پیش از این، بارها در سفرهای کوتاهی به قم با مراجع تقلید دیدار کرده بودند.


      
ارسال شده در جمعه 89/8/14 ساعت 6:28 ع نویسنده : ایمان احمدی

در دیدار اخیر موسوی و کروبی طرفین به چک کردن مواضع یکدیگر پرداخته اند.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در جمعه 89/8/14 ساعت 6:26 ع نویسنده : ایمان احمدی

هر روز که می گذرد با فرو نشستن غبار فتنه سبز، شاهد آشکار شدن زوایای پنهان و تیره و تار زیادی از این فتنه هستیم، زوایایی که دیگر امروز پنهان نیست و نیات و اهداف پشت پرده راه اندازان آن فتنه عظیم، یعنی سران فتنه و حامیان داخلی و خارجی آن را برملا می سازد.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در جمعه 89/8/14 ساعت 6:9 ع نویسنده : ایمان احمدی

مرحوم آیت‌الله حاج سیّدمحمّدتقی خوانساری(ره) پس از آزمایش‌ها، به کربلایی کاظم فرمود که قرآن را می‌توانی معکوساً بخوانی؟ او گفت: آری! و شروع کرد به خواندن سورة بقره، از آخر به اول و آقای خوانساری(ره) فرمودند: بسیار عجیب است، من شصت سال «قل‌هوالله احد» را که چهار آیه است می‌خوانم، ولی نمی‌توانم بدون فکر و تأمل از آخر به اول بخوانم ولی این مرد عامی، سورة بقره را که 286 آیه است، بدون تأمل، مستقیماً و معکوساً از حفظ می‌خواند.
      

درباره ظهور حضرت مسیح (ع) و یکی از مهم ترین اتفاقات آخر الزمان یعنی نمازگزاردن ایشان پشت سر حضرت ولی عصر(عج) احادیث متعددی ذکر شده است. از جمله حدیثی که از پیامبر اکرم(ص) روایت شده است.

ادامه مطلب...


      
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا