.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 171
  • بازدید دیروز : 653
  • کل بازدید : 1445171
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/6    ساعت : 1:31 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها

اگر جریان فتنه برای خیلی از سران آن نانی نداشت برای بسیاری از چهره های پشت پرده آن آب داشت!تا از طریق آن فارغ از هرگونه احتمال برخوردی با خود به تقویت بنیه مالی خود بپردازند .به تازگی فرزند مردخاکستری  به نمایندگی از پدرش در روستای قاضیان سنگر از توابع شهرستان رشت اقدام به خرید 4 هکتار زمین کشاورزی نموده و قصد تغییر کاربری  آن را دارد.
ادامه مطلب...


      

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: فتنه‌گران سال گذشته در حقیقت ملی مذهبی‌های مخالف اصل ولایت فقیه بودند که از ابتدای انقلاب با این اصل مترقی عناد داشتند.

ادامه مطلب...


      

نماینده دنا و بویراحمد گفت: دستگاه قضایی باید بدون ملاحظه‌ به جرم مهدی هاشمی رسیدگی کند، از حدود سال‌های 72 و 73 پرونده وی مبنی بر ارتباط با بیگانگان در وزارت اطلاعات تشکیل شده است

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 89/8/18 ساعت 3:44 ع نویسنده : ایمان احمدی

مهدی هاشمی قصد دارد به ایران بازگردد و درحال حاضر به دنبال تدارک سفر به کشور است.

یک منبع آگاه به خبرنگار جهان گفت:مهدی هاشمی برای بازگشت به ایران تصمیم خود را گرفته است و این مساله را نیز به اطلاع خانواده خود رسانده است.

به گفته این منبع آگاه وی برای بازگشت به ایران با آیت الله هاشمی نیز مشورت کرده است و وی نیز توصیه کرده است که او هر چه زودتر برگردد.

گفته می شود تحلیل مهدی هاشمی برای بازگشت به ایران این است که نظام و نهادهای امنیتی و قضائی مدارک لازم را برای دستگیری و محاکمه قضائی وی ندارند.

در همین راستا گفته می شود، برخی از داخل کشور به مهدی هاشمی اطلاع دادند که نظام اطلاعات و مدارک کافی علیه تو ندارد و بهتر است هر چه زودتر به کشور بازگردی.


      
ارسال شده در سه شنبه 89/8/18 ساعت 3:43 ع نویسنده : ایمان احمدی

سرویس سیاسی جهان-حدود پنج سال قبل، مسئله ی پذیرش دانشجوی پولی به دانشگاه های معتبر کشور اعتراضاتی را در سطح کشور رقم زد که نتیجه آن اعتراضات با روی کار آمدن دولت اصولگرا ، تعلیق طرح پذیرش دانشجو از طریق پول (به جای کنکور) در دانشگاه ها بود. آن روزها ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام هم با اینکه هم در خط مشی اقتصادی و بعدها هم در خط مشی سیاسی خود، تمایلش را به سوی سیاست های اقتصاد باز و لیبرالی نشان داده بود، ولی نسبت به پذیرش دانشجوی پولی موضع مخالف اتخاذ کرد و عنوان نمود که :« پذیرش دانشجوی نوبت دوم را با توجه به اهداف مندرج چشم انداز بیست ساله به مصلحت نظام مقدس جمهوری اسلامی نمی دانم و انجام آن را عاملی در جهت تهدید فضای عادلانه برای دسترسی کلیه اقشار جامعه به آموزش عالی می بینم».
هدف از بیان این نقل قول بیان انتظارات دانشجویی از مقام ریاست جمهوری ایران ، دکتر احمدی نژاد است که در طی این سالها سعی کرده است که چه در عرصه نظری و چه در عرصه عملی در جهت اهداف عدالتخواهانه گام بردارد و جز منتقدین اصلی جهت گیری های لیبرالی در کشور بوده است.
ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 89/8/18 ساعت 3:25 ع نویسنده : ایمان احمدی




      
ارسال شده در دوشنبه 89/8/17 ساعت 6:54 ع نویسنده : ایمان احمدی

آیت الله حاج آقا حسین قمی(ره) (م 1366 ق) که از مراجع تقلید بزرگ مشهد و از عالمان بسیار باتقوای قرن حاضر به شمار می‌آید، در مسافرتی به تهران می‌آیند تا اعتراضات خود را علیه اقدامات رژیم پهلوی به رضاخان بنمایند.

اما موفق به تحقق مقصودشان نمی‌شوند و در ضمن از بازگشت ایشان به مشهد جلوگیری به عمل می‌آورند. ایشان نیز می‌گویند: «اگر مرا به میل خودم نمی‌گذارید و درخواستم اجابت نمی‌شود که به مشهد بروم، گذرنامه بدهید تا به عتبات (نجف و کربلا) بروم».


رضاخان با این درخواست موافقت می‌کند و دستور می‌دهد تا برای آن بزرگوار و عائله‌شان گذرنامه صادر شود، همچنین شخصی از صاحب منصبان بانکی را همراه با چکی سفید و امضا شده به حضورشان می‌فرستد تا هر چه را بخواهند، بنویسند تا پرداخت گردد. اما آقای قمی(ره) آن درخواست را رد می‌کنند و در جواب می‌گویند: «من پول دولت را نمی‌خواهم».

عمال دربار به ایشان عرضه می‌دارند که ما اطلاع داریم پولی همراه شما نیست و مدتی نیز هست که در محاصره هستید پس این پول را بپذیرید. ایشان پاسخ می‌دهند: «من رعیت امام زمانم و تا به حال مخارج مرا امام زمان(ع) مرحمت کرده‌اند. بعد از این هم فراموش نمی‌کنند. امام زمان(ع) از طرق غیرطبیعی هم می‌توانند نوکرهای خود را اداره کنند».

این سخن آن مرجع بزرگ در نظر آنان موجب تمسخر می‌شود و می‌‍روند. اتفاقاً رئیس کلانتری شهر ری که بر اثر چند روز حصر و حبس آقای قمی(ره)، نسبت به ایشان علاقه و ارادتی یافته بود و ضمناً با کسبة بازار تهران هم رابطه‌ای داشت، آن مطلب را به صورت محرمانه به اطلاع بعضی از آنان می‌رساند و اظهار آمادگی می‌کند که چنانچه کسی بخواهد برای آقای قمی وجهی بدهد، وی حاضر است که آن را به ایشان برساند. لذا چند نفر از بازاری‌ها مبلغی در حدود یک هزار تومان از وجوه شرعی و سهم امام زمان(ع) را توسط این فرد به خدمت آن مرجع بزرگوار می‌فرستند. رئیس کلانتری می‌گوید از آنجا که وحشت زیادی از انجام این کار داشتم و اگر کشف می‌شد که قصد کمک به آقا را دارم، مورد تنبیهات شدیدی قرار می‌گرفتم، لذا وجه مذکور را کف پای خود گذاشتم و جوراب را به پا کردم و چکمة نظامی را روی آن پوشیدم، زیرا این امکان وجود داشت که مرا هنگام ورود جست‌وجو کنند ولی به هر حال وجه مذکور به دست آیت‌الله قمی(ره) می‌رسد و ایشان اظهار می‌دارند:
«من مطمئن بودم امام زمان(ع) در چنین موقعیت خاصی رعیت خودشان را وانخواهند گذاشت».




      
ارسال شده در دوشنبه 89/8/17 ساعت 6:53 ع نویسنده : ایمان احمدی

چرا نواب امام زمان(ع) علیه حکومت جور آن زمان قیام نکردند؟ یا حتی‌الامکان مردم را تحریک به چنین کاری نکردند؟
شیخ عثمان بن سعید العمری ـ ابوعمرو اسدی ـ کجا دفن شده است؟
نیابت کدام یک از نواب خاص طولانی‌تر بود؟
ادامه مطلب...


      
      
ارسال شده در دوشنبه 89/8/17 ساعت 6:45 ع نویسنده : ایمان احمدی

یک دلال دون پایه محافل آمریکایی از اینکه سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران عدم سازش با استکبار است ابراز ناخرسندی کرد.
به گزارش جهان، روزنامه کیهان امروز نوشت:هوشنگ امیراحمدی در مصاحبه با رادیو بی بی سی گفت: وقتی آقای خامنه ای می گوید مشکل ما با آمریکا بنیادی است، حرفی این وسط برای مذاکره نمی ماند. آمریکا می خواهد تحریم کند، ایران هم می خواهد استکبار را از بین ببرد.
وی درباره بازسازی مذاکره ضمن تحویل گرفتن خود گفت: من با حکومت اسلامی مشکل دارم. اما چرا روشنفکران فرهنگ جدیدی نمی سازند. من انتظارم از اصلاح طلبان خیلی بیشتر است تا دست راستی ها. اما نکته ای که مهم است این است که ما موفق نبودیم. دوستانی که در اطراف من در شورای آمریکائیان و ایرانیان هستند، هیچ وقت قدرت این را که رابطه درست کنند، نداشتند. من البته افتخار می کنم که با دوستانم در شورا خانم مادلین آلبرایت وزیر خارجه وقت را برای سخنرانی آوردیم.
وی همچنین با حمله به دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور گفت: مشکل او همان حرف هایی است که علیه اسرائیل می زند و این برمی گردد به همان فرهنگ مبتذل مظلومیت ]![ که احمدی نژاد زاده و پرورده آن است. من کجا گفته ام احمدی نژاد شبیه دکتر مصدق است. این را از متن صحبت های من بیرون آوردند. من نمی خواستم احمدی نژاد را با دکتر مصدق مقایسه کنم. هیچ آدم دیوانه ای نمی آید مصدق را با احمدی نژاد مقایسه کند ]![ هدفم این نبوده که خدای نکرده چنین مقایسه ای بکنم.
یادآور می شود برخی عناصر لابیت و دلال مسلک که در دولت های سازندگی و اصلاحات فرصت کارچاق کنی برای عناصری نظیر امیراحمدی فراهم کرده بودند، تلاش داشتند شرایط مشابهی را در دولت اصولگرا فراهم کنند اما اظهارات اخیر امیر احمدی نشان می دهد این تحرکات به بن بست خورده است.
گفتنی است در پی تلاش مشایی برای نزدیکی با هوشنگ امیراحمدی و امتیاز دادن های -بخوانید باج دادن های- دفتر رئیس جمهور به وی، روزنامه کیهان و ارائه اسنادی درباره هویت ضدانقلابی و آمریکایی هوشنگ امیراحمدی نسبت به روابط نزدیک وی با اسفندیار رحیم مشایی هشدار داده بود و معلوم نیست اکنون که هوشنگ امیراحمدی بار دیگر با صراحت به هویت واقعی خود اعتراف کرده است جناب مشایی در مقابل تلاش های سوال برانگیز خود برای برقراری ارتباط نزدیک با این عامل شناخته شده دشمن چه توجیهی دارد؟!


      
<      1   2   3   4   5   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا