.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 154
  • بازدید دیروز : 171
  • کل بازدید : 1460079
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/30    ساعت : 8:33 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در یکشنبه 89/8/16 ساعت 6:46 ع نویسنده : ایمان احمدی

برخی از گروهک های ضد انقلاب و جدایی طلب اخیرا با یکی از سران فتنه تماس برقرار کرده اند.
به گزارش«جوان آنلاین»،اخیرا برخی از سران خلق غرب و سران شمال عراق با یکی از سران فتنه تماس برقرار کرده و ضمن حمایت دوباره خود از اقدامات فتنه گران به برخی از توافقات با یکدیگر در جهت حمایت از این فرقه دست یافته اند.
گفته می شود حمایت مالی از فرقه سبز،همسو و مشترک ساختن تلاش ها برای مقابله با نظام ،کسب حمایت های مالی و دیپلماتیک برخی کشورهای عربی برای این فرقه و تعریف برخی عملیات های خرابکارانه از جمله این توافقات بوده و تضمین های این گروهک های ضد انقلاب بوده است.



      

حاج منصور ارضی در مراسم زیارت عاشورا با تاکید بر اهمیت سفر مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم گفت: دشمن هم به اهمیت این سفر پی برد و فهمید که چقدر اهمیت دارد، به همین خاطر از مدت ها قبل فریاد می‌زد که نگذارید ایشان به قم برود.
 
به گزارش جهان وی افزود: الحمدالله دشمن به هدفش نرسید و در مقابل آقا زانو زد.
این مداح اهل بیت (ع) در ادامه به بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب در این سفر اشاره کرد و افزود: 
فرمایشات گرانقدر آقا علاوه بر مراجع، علما، جامعه مدرسین و ... ( حفظهم الله) خطاب به قوه قضائیه و قوه مجریه و قوه مقننه هم هست. این سه قوه باید از این بیانات درس بگیرند و بدانند که روی سخنان آقا با آنها هم هست. البته خطاب به همه هیئت های مذهبی هم بود چرا که دشمن می خواهد هیئتی ها را با هم بد کند و اختلاف بیندازد لذا همه باید مراقب باشیم. 

کربلایی منصور ارضی در ادامه در خصوص مهدی هاشمی گفت: قوه قضائیه باید مراقب باشد چرا که طرح در این است که پرونده مهدی هاشمی را از دست وزارت اطلاعات بیرون آورده و به قوه قضائیه بکشانند و عنوان وی را از مجرم بودن به متهم بودن تبدیل کنند تا بتوانند از مسیر نیروی انتظامی و دادگاه دنبال کنند و بعد هم زندان و مرخصی او بعد هم فرار به کانادا و ... لذا قوه قضائیه باید نسبت به این طرح مراقب باشد.


      
ارسال شده در یکشنبه 89/8/16 ساعت 6:38 ع نویسنده : ایمان احمدی

می توان با صدور بیانیه 19 توسط مهندس موسوی شرایط حضور در انتخابات را تعیین کرد که همان اصلاح موثر قانون انتخابات است. این نکته هم در آن بیانیه اشاره شود که در صورت عدم اصلاح قانون انتخابات، اصلاح طلبان و جنبش سبز به صورت همه جانبه انتخابات را تحریم می کنند.
      
ارسال شده در یکشنبه 89/8/16 ساعت 6:36 ع نویسنده : ایمان احمدی

رئیس جمهور گفت: اکثر مدیران برنامه‌ریزند و نگاه کلان دارند که این خوب است؛ اما به این معنی نیست که از مشکلات مردم که به‌نظر کوچک می‌آیند، غافل شویم.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در شنبه 89/8/15 ساعت 7:53 ع نویسنده : ایمان احمدی

تنی چند از مردم شهر قم و کوهستان، که مطابق روش معمولشان وجوه و اماناتی برای امام عسکری(ع) می‌بردند, به شهر سامره رسیدند و از وفات آن حضرت آگاه شدند. ایشان پرسیدند که وارث حضرت عسکری(ع) کیست؟ گفته شد: برادر آن حضرت، جعفر. از حال جعفر که جویا شدند، به آنها گفتند: در قایقی سوار و در دجله به گردش مشغول است و نوازندگان، برایش می‌نوازند و به مِی لب تر می‌کند.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در شنبه 89/8/15 ساعت 7:52 ع نویسنده : ایمان احمدی

نواختن نقاره از زمان‎های قدیم در آستان مقدس امام رضا علیه السلام معمول بوده است. اما این که این رسم از چه زمانی آغاز شده و به صورت یک سنّت در آمده، معلوم نیست. نه نویسندگان درباره آن چیزی نوشته‎اند و نه اسناد و مدارک موجود در حرم مطهر چیزی را نشان می‎دهد. اما از نشانه‎های تاریخی چنین برمی‎آید که در قرن دهم، نواختن نقاره معمول بوده است

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در شنبه 89/8/15 ساعت 7:51 ع نویسنده : ایمان احمدی

فرماندهی جنگ‌های سایبری پنتاگون خواهان مجوز برای "آغاز جنگ جهانی سایبری " بدون محدودیت در سراسر جهان شد

به گزارش فارس به نقل از روزنامه واشنگتن پست، فرماندهی جنگ‌های سایبری پنتاگون، خواهان واگذاری اختیارات کامل برای شروع جنگی جهانی علیه شبکه‌های رایانه‌ای در نقاط مختلف کره زمین برای حفاظت از منافع آمریکا شد.
در ادامه این گزارش آمده است: وکلا و حقوقدانان دولت باراک اوباما که نسبت به مشروعیت "عملیات تهاجمی سایبری " مطمئن نیستند، به این برنامه پنتاگون اعتراض دارند.
در ادامه این گزارش روزنامه واشنگتن پست آمده است: ژنرال کیت ب. الکساندر (Gen. Keith B. Alexander) فرمانده کل بخش‌های جنگ سایبری در وزارت دفاع آمریکا، پنتاگون، که همچنین ریاست "آژانس امنیت ملی " را نیز عهده دارد، خواهان قدرت مانور کافی برای این بخش ویژه پنتاگون جهت "آغاز سلسله عملیاتی همه جانبه "در فضای مجازی شده است.




      
ارسال شده در شنبه 89/8/15 ساعت 7:45 ع نویسنده : ایمان احمدی

رییس ستاد اقامه نماز کشور، ذکر مصائب امام حسین (ع) را از دیگر توصیه های خود به مبلغان برشمرد و گفت: ذکر یا حسین (ع)، ذکری است که تمام اقشار را به دور خود جمع کرده و باعث گردهمایی افراد با تفکرات مختلف دور هم می شود، لذا باید اهتمام ویژه‌ای به آن داشت. 

* تجمعی که هیچ رییس جمهوری قادر به ایجاد آن نیست
وی، ذکر و یاد امام حسین‌(ع) را دارای قدرتی فراتر از انرژی هسته دانست و افزود: این ذکر باعث می شود در روز عاشورا تمام جمعیت ایران یک دست سیاه پوش شده و در تجمعی عظیم با یک هدف عزاداری نمایند، تجمعی که هیچ رییس جمهوری نمی تواند آن را ایجاد نماید. 

رییس ستاد اقامه نماز، قیام امام حسین (ع) را سخن روز دانست و گفت: اباعبدالله الحسین(ع) با این کار خود شیوه های مختلف دشمنان در جنگ محاصره نظامی، اقتصادی و تبلیغاتی را ناکام کرد. 




      

ما بیشتر دوست داریم تا خود دولت مردان و نمایندگان مجلس به خود آمده و اشتباهی را که کرده اند، جبران نمایند. هر چند که اگر این گونه نشود به هر وسیله مشروعی متوسل خواهیم شد تا جلوی اجرا شدن این بی عدالتی را بگیریم. بدانید که جنبش دانشجویان مسلمان ساکت نمی ماند.
      
ارسال شده در شنبه 89/8/15 ساعت 7:41 ع نویسنده : ایمان احمدی

پر میگیره قلبم به خدا
سوی حرم با صفای کربلا
?،? مگابایت
دانلود کلیپ صوتی




      
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا