.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید دیروز : 475
  • کل بازدید : 1445772
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/8    ساعت : 12:3 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در سه شنبه 90/7/26 ساعت 4:7 ع نویسنده : ایمان احمدی

مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق و فرمانده ارشد سپاه "المهدی(عج)" است که مدت هاست بصورت خفته و آماده باش به سر می برد تا در صورت خلف وعده باراک اوباما و عدم خروج اشغالگران، بار دیگر مبارزات مسلحانه با نظامیان بیگانه را آغاز کند.

 
سید مقتدا بتازگی با حضور در اجلاس بین المللی بیداری اسلامی و پنجمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در تهران، با شخصیت های فکری و جهادی جهان اسلام، دیدارهای متعددی داشته است.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 90/7/26 ساعت 3:57 ع نویسنده : ایمان احمدی

برخی روزنامه نگاران درتورنتو که برای تهیه گزارش برابر منزل محمود رضا خاوری مدیر عامل مستعفی وفراری بانک ملی ایران در تورنتو، رفته بودند تا درمورد اختلاس 3 هزار میلیاردی و فرار محمود رضا خاوری به تورنتوی کانادا، با او صحبت کنند نه تنها پاسخی دریافت نکردند بلکه اصرار آنها برای تهیه گزارش، منجر به درگیری فیزیکی دربرابر منزل خاوری شده است. ابتدا سرایدار منزل با عصبانیت خطاب به مراجعه کنندگان گفته هرچه سریعتر از اینجا بروید و الا به پلیس تلفن می کنم و در آخر مهدی خاوری فرزند خاوری وارد شده و گفته اگر نروید از شما شکایت می کنم. آنها در برابر پرسش های مراجعه کنندگان با برخوردی خشن به درگیری فیزیکی و لفظی روآوردند.




      
ارسال شده در دوشنبه 90/7/25 ساعت 8:51 ع نویسنده : ایمان احمدی

آقا




      
ارسال شده در دوشنبه 90/7/25 ساعت 8:49 ع نویسنده : ایمان احمدی

یوتیوپ

 سی نت، تعدادی هکر با حمله به وب سایت یوتیوب وابسته به شرکت گوگل تعداد زیادی فیلم مستهجن و زننده را در این سایت آپلود کرده و به محتوای غیر اخلاقی این سایت‌ افزودند.

آنها با هک کردن یکی از کانال های کاربری یوتیوب توانستند به آن نفوذ کرده و محتوای خانوادگی این کانال ویدئو را پاک کرده و محتوای غیراخلاقی را جایگزین آن کنند.

مدیران سایت یوتیوب می گویند بعد از 22 دقیقه موفق شدند تمامی این فایل های مستهجن را از این سایت پاک کنند اما با توجه به تعداد زیاد بازدیدکنندگان از این سایت در همین مدت کوتاه هم عده زیادی توانستند این فایل ها را مشاهده کنند. هرچند در حال حاضر این کانال در سایت یوتیوب در دسترس نیست اما همچنان بخش قابل توجهی از ویدئوهای این سایت محتوای غیر اخلاقی دارد.

یک گروه هکری به نام "Naked Security"  مسئولیت این اقدام خرابکارانه را پذیرفته است. سایت یوتیوب از جمله سایت هایی است که در برابر حملات هکری آسیب پذیر است.

در جولای سال 2010 هم نقص امنیتی در این سایت موجب شد هکرها دست به اقدام مشابهی بزنند و حجم قابل توجهی از فایل های ویدئویی با محتوای نامناسب را بر روی این سایت بارگذاری کنند.




      
ارسال شده در دوشنبه 90/7/25 ساعت 8:45 ع نویسنده : ایمان احمدی

مثلث شوم آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان، به توطئه‌ای که از دادگستری آمریکا و اف‌بی‌آی علیه ایران سر برآورد، امید زیادی بسته بودند. ضعف شدید نمایشنامه، صدای بسیاری از شخصیت‌های آمریکایی را درآورد و حمایت جدی رسانه‌های استکباری و صهیونیستی از این اتهام دروغ نیز نتیجه چندانی در برنداشت و مردم آمریکا و به‌ویژه جهان عرب که هدف اصلی این هجوم تبلیغاتی بودند، این ادعای دروغ را نپذیرفتند. نظرسنجی‌های انجام شده در آمریکا و ملت‌های عرب، این را به‌وضوح نشان دادند که در آمریکا بیش از 70 درصد و در بین مردم عرب 65 درصد این ادعا را رد کردند؛ اما در این میان، جمع بزرگی از مردم جهان و شخصیت‌های جهانی منتظر بودند تا واکنش قطعی و روشن ایران را مشاهده کنند. انتظار آن‌ها طولانی نشد و امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) روز گذشته در جمع هزاران نفر از دانشگاهیان کرمانشاه به این مسئله واکنش هشدار‌آمیز نشان دادند و فرمودند: «همه ملت ما، در صحنه‌اند، ما همه جزو ملت و سرباز نظام و اسلام هستیم و این پیکره، یکپارچه متحد و مستحکم در مقابل هر طرح و اقدام شیطانی می‌ایستد و کوچک‌ترین باجی نمی‌دهد. اگر مسئولان آمریکایی در برخی خیالات به‌سر می‌برند، بدانند که هر حرکت ناشایست، چه سیاسی و چه امنیتی با برخورد قاطع ملت ایران روبه‌رو خواهد شد.»

بیانات صریح و قاطع امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) این مهم را به مسئولان آمریکایی گوشزد کرد که متوجه باشند و بدانند حد نهایی این توطئه، ادعا و هیاهوی تبلیغاتی است که به راه انداخته‌اند و چنانچه بخواهند از آن فراتر روند و آن را بهانه‌ای برای اقدامات نسنجیده قرار دهند، پاسخی که دریافت می‌کنند از جنس دفاع همه‌جانبه از انقلاب اسلامی است. آمریکایی‌ها با این پیام آشنا هستند و در وضعیت فعلی جز کنار آمدن با آن، چاره‌ای ندارند.




      
ارسال شده در دوشنبه 90/7/25 ساعت 4:46 ع نویسنده : ایمان احمدی

پاوه

 




      
ارسال شده در دوشنبه 90/7/25 ساعت 4:32 ع نویسنده : ایمان احمدی

سخنرانی رهبر انقلاب در شهر مرزی پاوه و به دنبال آن حضور ایشان در خیابان های این شهر و گفتگو با مردم، نه تنها از علاقه متقابل مردم و رهبری حکایت دارد، بلکه در واقع نمایشی از اقتدار و وجود امنیت به ویژه در نقاطی است که مخالفان نظام اسلامی می کوشند آن مناطق را به دلیل وجود تنوع مذهبی و قومیتی، ناامن جلوه دهند.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 90/7/25 ساعت 7:57 ص نویسنده : ایمان احمدی

یک روزنامه غربی با ارائه گزارشی از دلایل استعفای وزیر دفاع انگلیس، جزئیاتی از اقدامات "آدام وریتی"، سفرهای او به تهران و ماموریتش برای سرنگون کردن دولت ایران پرده برداشت.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 90/7/25 ساعت 7:56 ص نویسنده : ایمان احمدی

مایکروسافت با انتشار "گزارش امنیت هوشمند 2011" چشم اندازی از وضعیت تهدیدات آنلاین و روند حفاظت از شبکه در نیمه نخست سال جاری را منتشر کرد و نشان داد که در بسیاری از موارد، ناآگاهی کاربران سبب پذیرش حملات سایبری است.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 90/7/24 ساعت 3:26 ع نویسنده : ایمان احمدی

در حالی که رد پای آمریکا در حوادث سوریه برای آشوب و اغتشاش کاملا مشهود بوده و تلاش ویژه ای از سوی غرب برای بحران آفرینی در سوریه به عنوان یکی از حامیان مقاومت ادامه دارد،سایت کلمه متعلق به میرحسین موسوی تلاش کرد تا طی سناریوی کودکانه از نقش ایران در سوریه و آنچه که «سرکوب اعتراض های مردمی»! نامید،سخن به میان بیاورد.
این سایت در مطلبی تحت عنوان«خبرنگار فعلی صدا و سیما در دمشق، مامور امنیتی بوده و در اعتراف‌گیری‌های تلویزیونی سال 88 نقش داشته است»،بدون ذکر منبع خبر خود و در راستای دروغ پردازی های خود نوشت: حسن شمشادی که این روزها به عنوان خبرنگار واحد مرکزی خبر در شهر دمشق حضور دارد، وظیفه تهیه و ضبط اعترافات اجباری متهمان سیاسی را در حوادث پس از انتخابات برعهده داشته است. حضور فعال این مامور امنیتی ایران در دمشق و تهیه گزارش های جهت دار از جنبش آزادی خواهانه مردم سوریه، فرضیه همکاری برخی نهادهای امنیتی ایران و سوریه را در سرکوب اعتراض های مردمی سوریه تقویت می کند.!
این سایت همچنین بدون اشاره به براندازی فتنه گران و دروغ پردازی های این فرقه در جریان اغتشاشات از مشابه بودن سناریوی آشوب های سوریه با فتنه سال 88 عبور کرده و با نعل وارونه به جای پاسخگویی نسبت به تکرار سناریوی کشته سازی در سوریه نوشت:حسن شمشادی در یکی از تازه ترین فعالیت های خود، از وضعیت دختری در دمشق که گفته می شد کشته شده، گزارش تهیه کرده بود، و تلویزیون دولتی سوریه نیز فیلم این دختر را به عنوان شاهدی بر دروغگویی مخالفان خود در کشته شدن معترضان نشان داده بود؛ داستانی که مشابهت زیادی از یک سو با سناریوی سعیده پورآقایی و از سوی دیگر با رفتار صداوسیما در ماجرای ترانه موسوی در ماههای پس از انتخابات ایران داشت و به نظر می رسد طراحان این پروژه ها در ایران و سوریه همکاری نزدیکی با یکدیگر دارند.!




      
<      1   2   3   4   5   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا