.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 98
  • بازدید دیروز : 578
  • کل بازدید : 1451421
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/19    ساعت : 4:30 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در یکشنبه 90/7/24 ساعت 3:26 ع نویسنده : ایمان احمدی

در حالی که رد پای آمریکا در حوادث سوریه برای آشوب و اغتشاش کاملا مشهود بوده و تلاش ویژه ای از سوی غرب برای بحران آفرینی در سوریه به عنوان یکی از حامیان مقاومت ادامه دارد،سایت کلمه متعلق به میرحسین موسوی تلاش کرد تا طی سناریوی کودکانه از نقش ایران در سوریه و آنچه که «سرکوب اعتراض های مردمی»! نامید،سخن به میان بیاورد.
این سایت در مطلبی تحت عنوان«خبرنگار فعلی صدا و سیما در دمشق، مامور امنیتی بوده و در اعتراف‌گیری‌های تلویزیونی سال 88 نقش داشته است»،بدون ذکر منبع خبر خود و در راستای دروغ پردازی های خود نوشت: حسن شمشادی که این روزها به عنوان خبرنگار واحد مرکزی خبر در شهر دمشق حضور دارد، وظیفه تهیه و ضبط اعترافات اجباری متهمان سیاسی را در حوادث پس از انتخابات برعهده داشته است. حضور فعال این مامور امنیتی ایران در دمشق و تهیه گزارش های جهت دار از جنبش آزادی خواهانه مردم سوریه، فرضیه همکاری برخی نهادهای امنیتی ایران و سوریه را در سرکوب اعتراض های مردمی سوریه تقویت می کند.!
این سایت همچنین بدون اشاره به براندازی فتنه گران و دروغ پردازی های این فرقه در جریان اغتشاشات از مشابه بودن سناریوی آشوب های سوریه با فتنه سال 88 عبور کرده و با نعل وارونه به جای پاسخگویی نسبت به تکرار سناریوی کشته سازی در سوریه نوشت:حسن شمشادی در یکی از تازه ترین فعالیت های خود، از وضعیت دختری در دمشق که گفته می شد کشته شده، گزارش تهیه کرده بود، و تلویزیون دولتی سوریه نیز فیلم این دختر را به عنوان شاهدی بر دروغگویی مخالفان خود در کشته شدن معترضان نشان داده بود؛ داستانی که مشابهت زیادی از یک سو با سناریوی سعیده پورآقایی و از سوی دیگر با رفتار صداوسیما در ماجرای ترانه موسوی در ماههای پس از انتخابات ایران داشت و به نظر می رسد طراحان این پروژه ها در ایران و سوریه همکاری نزدیکی با یکدیگر دارند.!




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا