.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 143
  • بازدید دیروز : 191
  • کل بازدید : 1443576
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/1    ساعت : 1:18 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در چهارشنبه 90/7/20 ساعت 8:2 ص نویسنده : ایمان احمدی

پس از احمد باطبی و کوروش صحتی، جمشید چالنگی نیز از صدای آمریکا اخراج شده است.
بخش فارسی صدای آمریکا ماهها است دچار بحران گسترده مخاطب شده و با وجود چند بار تغییرات گسترده در کادر خود نتوانسته بر این مشکل غلبه کند.
اغلب رسانه های ضدانقلاب از اخراج جمشید چالنگی مجری با سابقهVOA خبر داده اند. «صبح امروز» در این باره خبر داد: گرچه هنوز به طور رسمی دلایل اخراج جمشید چالنگی و کوروش صحتی مشخص نیست، اما گفته می شود اخراج جمشید چالنگی توسط واحد حفاظت صدای آمریکا، به دلیل شکایت ستاره درخشش صورت گرفته است.
یکی از همکاران بخش فارسی تلویزیون صدای آمریکا- که مایل به افشای نامش نیست- در این زمینه به صبح امروز می گوید: «دلیل اخراج آقای چالنگی و کوروش، تنها به دلیل مخالفت با حضور امیرعباس فخرآور در صدای آمریکا صورت گرفته است.»
وی ادامه می دهد: «بعد از سخنان فخرآور درباره این که جنبش دانشجویی مخالف حمله نظامی به ایران نیست و چندین نوبت اعتراض فعالان دانشجویی به سخنان وی در برنامه های پخش شده در صدای آمریکا، حضور وی در برنامه های این تلویزیون محدود شد. اما فخرآور با استفاده از روابط قبلی خود با رامین عسگرد- که در زمان فرار وی از ایران، در سفارت آمریکا در دوبی مشغول به کار بود- تلاش کرد خود را به برنامه ها تحمیل کند. فشارها بر جمشید چالنگی برای استفاده از فخرآور در برنامه تفسیر خبر افزایش یافت، اما وی حاضر به پذیرفتن این مسئله نشد و به همین دلیل از کار اخراج شده است. دیگر افرادی که مخالف با حضور فخرآور در برنامه های صدای آمریکا بوده اند نیز اکنون وضعیت خوبی ندارند.» رامین عسگرد، دیپلمات ایرانی- آمریکایی، چند ماه پیش وارد صدای آمریکا شد. وی جانشین سیدعلی سجادی گشت که نحوه مدیریت وی در صدای آمریکا، با اعتراض بسیاری از مخاطبان این تلویزیون روبه رو شده بود. عسگرد بنابر گفته خود، سابقه کار مطبوعاتی ندارد. در زمان مدیریت علی سجادی نیز تغییر و تحولاتی اتفاق افتاد که باعث اعتراض کارکنان صدای آمریکا شد.
در همین حال پایگاه اپوزیسیونی موسوم به «خبرنامه ایرانیان» از وابستگی صدای آمریکا به جمهوری اسلامی خبر داده و نوشت: «بخش فارسی صدای آمریکا در راستای سیاست رژیم اسلامی، باز هم دسته گل دیگری به آب داد. آن هم دلسرد و بیرون کردن جمشید چالنگی و همچنین احمد باطبی بود. بدبختانه برنامه های صدای آمریکا مورد خشم و کینه مدیران آن که به نظر می آید وابستگی شدید به رژیم اسلامی دارند، قرار گرفت. نخست زمان برنامه تفسیر خبر را کوتاه کردند، آنگاه از افرادی معلوم الحال چون دکتر علیرضا نامور حقیقی از کانادا، تریتا پارسی و مسیح علی نژاد در برنامه های آن دعوت نمودند که این گونه برنامه ریزی ها، یک نوع دهن کجی به تماشاچیان و همکاری با رژیم اسلامی است.»
سایت ضدانقلابی رادیو کوچه نیز با حمله تند به رامین عسگرد با طنز و طعنه نوشت: «همزمان با کنارگذاشتن جمشید چالنگی از صدای آمریکا در راستای سیاست شخم زدن این رسانه و متعاقب روی کار آمدن رامین عسگرد که یک ایرانی اصیل است (خودش این جوری می گه) و سوابق رسانه ای درخشانی مانند مشاور سیاسی ژنرال پترائوس در ستاد فرماندهی ارتش ایالات متحده دارد، بخش فارسی صدای آمریکا با انتشار اطلاعیه ای از واجدین شرایط زیر جهت انهدام کامل این رسانه دعوت به همکاری کرد؛ 1- آدم پرت و پلا با سابقه آشنایی با رامین عسگرد در دوبی، کاملا مسلط به خالی بندی و مخ زنی جوری که اگر برگردد بگوید من الان رهبر جنبش دانشجویی هستم ولو این که تمام اعضای جنبش دانشجویی خودشان را بکشند عسگرد حتما باور بکند، دارای یک یا تمامی قسمت های نام و نام خانوادگی شامل امیر، عباس، فخر، آور و امثالهم. 2- چنان چه کسی با یک یا تمامی قسمت های نام امیر، عباس، فخر، آور و امثالهم مشکل داشته باشد بی خود برای استخدام مراجعه نکند چون همین هایی که بیست سی سال سابقه کار دارند را به خاطر همین مشکل و مشکلات مشابه داریم می ریزیم بیرون. 3- متقاضیان محترم استحضار داشته باشند که بعد از آمدن آقای عسگرد مدارک تحصیلی جهت استخدام در صدای آمریکا بسیار حائز اهمیت بوده و لذا کسانی که با مدرک کاردانی اخراجی تکنیسین اتاق عمل خودشان را دکتر معرفی بنمایند از اولویت استخدام برخوردارند. 4- در همین راستا کلیه متقاضیان باید حتما یک داداش قهرمانی داشته باشند که بعد از آمدن به فرانسه و به گند کشیدن خودشان، در پاریس توسط وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی به سرقت رفته و در حال سرقت با موبایل به برادرش زنگ بزند و نام برده صدای مهمان دار هواپیمای ایران ایر را که ضمن عرض خوش آمدگویی، از به سرقت رفتگان محترم می خواهد کمربندهایشان را ببندند، شنیده باشد. 5- واجدین شرایط در امتحان عملی باید قادر باشند ظرف مدت حداکثر سه سوت مخ رامین عسگرد را بزنند و همچنین در مدت نیم ثانیه زیر آب حداقل بیست نفر را در همان صدای آمریکا زده و خودشان را جای آنها بچپانند. 6- بخش فارسی صدای آمریکا دست تمامی کسانی را که با تمام انواع خالی بندی و دودره بازی های موجود خودشان را به این ور آب رسانده اند یا توسط وزارت اطلاعات به این ور آب رسیده اند و قبل از آمدن یک ویدئو هم برای ننه شان پر کرده اند که «من اگر اعدام شدم تو ناراحت نشو» به گرمی می فشارد و از کلیه عوامل برون مرزی وزارت اطلاعات استقبال به جا و شایسته به عمل می آورد. 7- کلا اگر فردا شنیدید برنامه های صدای آمریکا را حسین شریعتمداری می نویسد تعجب نکنید.




      
ارسال شده در سه شنبه 90/7/19 ساعت 12:59 ع نویسنده : ایمان احمدی

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 90/7/19 ساعت 12:56 ع نویسنده : ایمان احمدی

دوست من در همین راستا استفتائی از دفتر مقام معظم رهبری داشته است که نتیجه را در این جا قرار می دهم:

موضوع: مسائل متفرقه

شماره استفتاء: 160275

بسمه تعالی

سلام علیکم و رحمة الله و برکاته

به‌طور کلی اگر مستلزم مفسده (مانند ترویج فساد، نشر اکاذیب و مطالب باطل) بوده و یا خوف ارتکاب گناه باشد و یا موجب تقویت دشمنان اسلام و مسلمین شود، جایز نیست و الا مانعى ندارد.

موفق و مؤید باشید

متن سوال:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت آیت العظمی خامنه ای

با سلام و احترام

با توجه به این که وب سایت فیس بوک در ایران فیلتر شده است آیا ورود به چنین سایتی صرفا برای ارتباط با دوستان و بدون هیچ فعالیت سوء علیه منافع ملی جمهوری اسلامی اشکال دارد؟

با تشکر

توضیح: حکم بالا در شکل فتوا بیان شده است یعنی تشخیص مصداق به عهده ی مکلف گذاشته شده است و تنها به بیان حکم کلی بیان شده است. تشخیص این که آیا این شرایط در مورد فعالیت در فیس بوک صادق می باشد یا خیر به عهده ی مکلفین گذاشته شده است.

نکته ای که در حکم بالا مشخص است این است که در صورتی که این فعالیت موجب تقویت دشمنان اسلام و مسلمین شود جایز نیست در حالی که ماهیت شبکه های مجازی بر پایه ی جمع آوری اطلاعات می باشد و هر چه استفاده کنندگان آن بیشتر باشند و در استفاده از آن محدودیت کمتری برای خویش قائل باشند اطلاعات بیشتری را برای این شبکه های اطلاعاتی فراهم می کنند و در نتیجه منجر به تقویت دشمنان می شود.




      
ارسال شده در دوشنبه 90/7/18 ساعت 1:17 ع نویسنده : ایمان احمدی

کروبی

،فخرالسادات محتشمی پور همسر مصطفی تاج زاده در نبود همسرش که  در حال گذران دوران محکومیت خود می باشد به مناسبت تولد مهدی کروبی از سران فتنه جشن تولدی را در منزل خود و با حضور زنان فعال در فتنه 88 برگزار کرد! خانم میلیشیا که چندی پیش به دلیل برخی جرائم امنیتی مدتی را در بازداشت به سر برده بود مجددا با برگزاری مجالسی این چنینی و تشکیل برخی محافل خاص زنانه دوباره به سمت فعال شدن در فتنه گری حرکت می کند.

گفتنی است این اقدام از سوی خانم میلیشیا در حالی صورت می پذیرد که دختر وی نیز سال گذشته پارتی ای را در این منزل برگزار کرده بود که با برخورد منکرات نیروی انتظامی مواجه شده بود!

 




      
ارسال شده در دوشنبه 90/7/18 ساعت 1:16 ع نویسنده : ایمان احمدی

محافظ

سرهنگ معمر قذافی، دیکتاتور فراری لیبی را باید از جمله رهبرانی در جهان برشمرد که دارای خوی عادات و منش‌های عجیب و غریبی بود که در بسیاری از موارد حیرت بسیاری را برمی‌انگیخت؛ "محافظ‌های شخصی"، "لباس‌های غیرعادی" و "خیمه عربی" دیکتاتور لیبی سه نکته‌ای بود که همواره در سفرهای قذافی به خارج مورد توجه مردم کشورهای مختلف قرار می‌گرفت، آنچه در زیر می‌آید، گزارش سلسه‌واری از محافظ‌های زن شخصی قذافی و خاطرات آنهاست.
 

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 90/7/18 ساعت 8:20 ص نویسنده : ایمان احمدی

رزمنده




      
ارسال شده در دوشنبه 90/7/18 ساعت 8:0 ص نویسنده : ایمان احمدی

امام رضا




      

به نظر می رسد، اگر ریاست محترم جمهوری با توجه به این که شخصیتی حقوقی و خاص دارند در حوزه های تخصصی پیش از هر اظهار نظری به نظرات کارشناسان آن حوزه مراجعه کنند کمتر چنین اتفاقاتی رخ خواهد داد و اظهار نظرهایی مخالف واقعیات تاریخی رخ نخواهد داد.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 90/7/17 ساعت 8:7 ص نویسنده : ایمان احمدی

امام رضا




      
ارسال شده در شنبه 90/7/16 ساعت 12:33 ع نویسنده : ایمان احمدی

سعودی روز گذشته (جمعه) 10 نفر را در ریاض و تبوک، گردن زدند و وزارت کشور سعودی اتهام آنان را سرقت و قتل نفس اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری یونایتدپرس، مقامات سعودی دو عربستانی و 8 بنگلادشی را به جرم قتل، با شمشیر گردن زدند.

سال گذشته اعدام 10 عراقی شیعه که در عربستان زندانی بودند، اعتراضات و واکنش‌های شدیدی از جمله در عراق برانگیخت.

وزارت کشور عربستان سعودی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که این 8 نفر به جرم سرقت، محکوم شدند و در ریاض اعدام آنان انجام شد.

در یک بیانیه دیگر وزارت کشور سعودی اعلام کرد که دو سعودی نیز در شهر تبوک در شمال عربستان مجکوم شدند و به جرم قتل اعدام شدند.

یونایتدپرس افزود که با اجرای حکم این 10 نفر، تعداد افراد اعدام شده در عربستان به 55 نفر از ابتدای سال میلادی جاری رسید در حالی که سال گذشته 27 نفر اعدام شدند

بنا بر این گزارش، متهمان به جرم‌هایی مانند قتل، قاچاق مواد مخدر، تجاوز به عنف، ارتداد و سرقت مسلحانه به اعدام با شمشیر محکوم می‌شوند.




      
<   <<   6   7   8   9   10      >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا