.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 20
  • بازدید دیروز : 759
  • کل بازدید : 1450240
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/17    ساعت : 1:4 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در پنج شنبه 90/1/11 ساعت 6:27 ع نویسنده : ایمان احمدی

سید محمد خاتمی ، فرزندان میرحسین و مهدی کروبی در پیامهای جداگانه ای فوت پدر میرحسین موسوی را تسلیت گفتند .

به گزارش صراط نیوز فرزندان کروبی در پیام تسلیت خود به نمایندگی از پدر و مادرشان به موسوی تسلیت گفته اند .
فرزندان میرحسین هم با انتشار نامه ای که قصد داشتند فوت پدربزرگشان را سیاسی جلوه دهند ، درگذشت وی را تسلیت گفته اند.
بنا بر این گزارش محمد خاتمی با انتشار نامه های جدا گانه ای درگذشت پدر شریکش در ایجاد فتنه بعد از انتخابات را به وی و برادرش میر محمود موسوی تسلیت گفته است .
فرزندان میرحسین در حالی عنوان کرده اند که پدربزرگشان در آرزوی دیدار فرزند بوده است که میرحسین موسوی و همسرش پیش از عید نوروز با او دیدار و همچنین پیش از فوت نیز با وی به صورت تلفنی صحبت کرده اند.
گفتنی است  هواداران اینترنتی جریان فتنه قصد داشتند تا با سوء استفاده از فوت پدر موسوی دوباره فضای کشور را به سمت آشوب و اغتشاش ببرند .
در آخرین اقدام صورت گرفته ، سایت کلمه که پیش از این از سوی لندن نشینان حامی فتنه ، متهم به همکاری با وزارت اطلاعات شده بود از مردم برای حضور در مراسم تشیع پدر موسوی دعوت کرده بود



      
ارسال شده در پنج شنبه 90/1/11 ساعت 6:26 ع نویسنده : ایمان احمدی

راهیان نور

به گزارش خبرنگار مهر در شلمچه، شهین بیدادرس که اکنون نام خود را به مریم تغییر داده است، در دلنوشته ای آورده است: «مسیحی بودم که در این سالها بر دین او مانده بودم ولی فقط نام جنگ را شنیده  بودم.خانواده های داغدار را دیده بودم، شهادت هزاران هزار انسان از نوجوان 13 ساله گرفته تا پیرمرد 80 ساله،  اما فقط شنیده بودم. می گفتند جوانان با علاقه به جنگ می روند. برای رفتن به خط مقدم دعوا راه می افتد».
 
این هموطن اهل ارومیه می افزاید:« اما باور این حرفها برای ما سخت بود تا وقتی که پشت میز دانشگاه نشستم و سالها از پایان جنگ گذشت روزی کاروانی از دانشگاه راهی مناطق جنگی شد کاروانی بنام راهیان نور حس کنجکاوی مرا با این کاروان همسفر کرد.همراه کاروان به سرزمینی رفتم که می گفتند خاکش تبرک است قدم که می گذاری باید وضو بگیری آنقدر پاک است که اگر تبرک کنی اگر بر زخمت بگذاری التیام می یابد».
 
 
 
بیدادرس آورده است:«راست می گفتند آنجا که رسیدم خاک با من سخن گفت ذره ذره خاک گویی زبان باز کرده بود به هر قسمت که قدم می گذاشتی محل شهادت شهیدی بود در آئین ما فقط در یک نقطه عیسی را به صلیب کشیده بودند ولی اینجا هزاران مسیح را را در هزاران نقطه  به صلیب کشیده  بودند ندایی درونی مرا به خضوع وا داشت سجده بر خاک کردم بوسه بر خاکی کردم که رد پای انسانهایی بود ناتمام که اگر می ماندند امروز به عمر جباران خاتمه می دادند شنیدن خاطره انسانهایی که آوار بر سرشان ریخته، گهواره ها ی کودکانشان از شرم به گورستان پناه برده اند».
 
 
 
این هموطن مسیحی نوشته است:«مردانی که قسمتی از بدن خود را از دست داده اند دنیای دیگری در برابر چشمم مجسم کرد زنگ توحید در گوشم به صدا در آمد اشهد ان لااله الله ، اشهدان محمدا رسول الله ، اشهد ان علی ولی الله یکی گفت صدایت می زند او که عیسی بشارت آمدنش را داده بود آنجا بود که به یگانگی خداوند سوگند یاد کردم و مسلمان شدم نامم را گذاشتم مریم تا خادم خون شهیدان باشم اینک من مریمم. مریمی که در کربلای ایران متولد شد با عطر و بوی شلمچه  نسیم اروند کنار و صدای نخل های سربریده آبادان نشو و نما کرد نام اورا  تاریخ در دل خود ثبت کرد تا آیندگان بدانند اینجا معجزه می کند  شفا می دهد  التیام می بخشد اینجا گنجینه ای پایان ناپذیر است اینجا پاکترین انسانها  جان خود را تقدیم پاکترین هدفها کرده اند اگر در کربلای هزار و 400 سال قبل 72 تن جان باختند. اینجا میلیونها انسان فدا شدند اگر آنجا سر یک تن بر سر نیزه رفت اینجا هزاران هزار مرد سر خود را به دار دادند تا جاودانگی اسلام را به ارمغان آورند».




      
ارسال شده در پنج شنبه 90/1/11 ساعت 6:20 ع نویسنده : ایمان احمدی

یکی از چته های گروهک تروریستی کومله به نام «سمکو خورشیدی» اهل شهرستان سقز در عملیاتی دستگیر شد.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در پنج شنبه 90/1/11 ساعت 8:31 ص نویسنده : ایمان احمدی

آقا

دانلود




      
ارسال شده در پنج شنبه 90/1/11 ساعت 8:9 ص نویسنده : ایمان احمدی

نماز




      
ارسال شده در چهارشنبه 90/1/10 ساعت 11:29 ص نویسنده : ایمان احمدی

فتنه

رضا ربع پهلوی در گفتگو با شبکه تصویری صدای آمریکا گفت:با کمال میل با آقایان موسوی و کروبی همکاری می کنم.
بر اساس این گزارش،ربع پهلوی ضمن اشاره با امیال خود که رسیدن با حکومت سکولار می باشد، اظهار داشت:بایستی از این نظام گذر کرد تا به یک آلتر ناتیو سکولار رسید بنا بر این اگر موسوی و کروبی چنین چیزی را بخواهند کاملا در خدمت این دو هستم.




      
ارسال شده در چهارشنبه 90/1/10 ساعت 8:58 ص نویسنده : ایمان احمدی

این اقدام آخرین اقدام حزب الله نبود و نشان داد که برای ادامه این مسیر مصصم است، حزب الله لبنان بعد از جنگ 33 روزه  نسخه دوم بازی نیروی مخصوص (Special Force 2) را به بازار عرضه کرد. این بازی رایانه‌ای طی نمایشگاهی با نام خانه عنکبوت (بیت العنکبوت) که در بیروت برپا شد به بازار عرضه شد.

 

جنگهای صلیبی به طور خاص به سلسله درگیری‌های گفته می‌شود که به مدت حدود 200 سال به وسیله اروپاییان علیه مسلمانان روی داد. این جنگ ها به معنی عام و فراگیر همچنان توسط غرب علیه اسلام ادامه دارد جنگی که به دلیل برتری های رسانه ای و تکنولوژیکی غرب تشدید شده و علاوه بر بعد نظامی ، یعد جدی تر فرهنگی و رسانه ای نیز به خود گرفته که از آن با عناون "ناتو فرهنگی " یاد می شود.


یکی از خطوط جنگ های صلیبی در زمان حاضر، تهاجمات رژیم غاصب صهیونیستی علیه مسلمانان جهان و خاصا مسلمانان لبنان و فلسطین است.
رژیم غاصب صهیونیستی به پشتیبانی غرب، علاوه بر تهاجمات نظامی از ابزار رسانه ای جدید چون شبکه های ماهوره ای، غولهای خبرگزاری جهانی، شبکه جهانی اینترنت، صنعت سینما، جراید، مطبوعات و...  به منظور هجمه به دنیای اسلام بهره می‌برد.

یکی از ابزار های نوین، بازی های رایانه‌ای و ویدیویی است. این رسانه به دلیل قابلیت‌ها و ویژگی‌های گاه منحصر به فرد به ابزار جنگ رسانه‌ای و ناتو فرهنگی تبدل شده است. رسانه‌ای که به دلیل تاثیرگذاری بر اذهان کودکان و نوجوانان اهمیت بیشتری دارد.
تولید و عرضه هزاران بازی رایانه‌ای با محتوا و مضمون ضد اسلامی، تبلیغ سبک زندگی غربی، ترویج فحشا و فرقه‌های کاذب و حتی در راستای پروژه اسلام هراسی و ارائه چهره تروریستی و ضد بشری از کشورها و گروههای اسلامی و مسلمان تولید و عرضه شده است.

سوال اساسی این است که برای مقابله با این جنگ صلیبی مجازی از سوی جهان اسلام چه اقداماتی صورت گرفته؟

باید پذیرفت هنوز بخشی از جهان اسلام به اهمیت و ضرورت این بحث پی نبرده است. از سوی دیگر آن بخش از جهان اسلام نیز که مدتی است به اهمیت این موضوع پی برده به دلایلی چون عدم توانایی مالی و فنی در برابر خیل عظیم بازی‌هایی که روزانه به بازار عرضه می‌شود نتوانسته در این زمینه موازنه ایجاد کند، اما همین اقدامات محدود تاثیرات بزرگی بر جای گذاشته و ضرورت بحث را عیان نموده است.
اولین اقدام عملی از سوی جهان اسلام در پاسخ به این هجمه رسانه ای توسط حزب الله لبنان صورت گرفت و می‌توان حزب الله لبنان را پیشگام و پرچم دار گروههای مسلمان در تولید و استفاده از این ابزار رسانه‌ای نوین دانست.

در سال 2003، بازی "نیروی ویژه 1 " (Special Force 1) توسط حزب الله لبنان عرضه شد در این بازی رایانه‌ای برای کاربر این امکان فراهم می‌شود تا بر اساس داستان واقعی نبردهایی که توسط رزمندگان حزب الله لبنان با سربازان صهیونیستی صورت گرفته وارد عمل شود.
در این بازی به جای نمایش نوار بارگزاری ( Load)، پرچم رژیم صهیونیستی را نشان می‌دهد که جای پای پوتین روی آن نقش می بندد و کاربر در مرحله ابتدایی و برای بالا بردن دقت تیر اندازی به سیبل هایی شلیک می‌کند که تصویر جنایتکار جنگی شارون روی آن نقش بسته است. کاربر در صورت به پایان رساندن موفقیت آمیز مراحل بازی موفق به دریافت مدال از سید حسن نصرالله می‌شود.

هر چند که برخی از افراد به دلایلی از جمله گرافیک پایین که قابل قیاس با بازی های روز نبود سعی کردند این اقدام را کم اهمیت جلوه دهند اما سخن «ران پراسر» سخنگوی سابق وزارت خارجه رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه «این بازی هیچ شانسی برای صلح باقی نمی‌گذارد» میزان تاثیر این اقدام فرهنگی را آشکار کرد. از دیگر پارامتر‌های تاثیر گذار این بازی چند زبانه بودن آن است، بازی نیروی ویژه 1، به چهار زبانی عربی، انگلیسی، فرانسه و فارسی به بازار عرضه شد و به همین دلیل توانست از لحاظ کمی خیل زیادی از مشتاقان بازی های رایانه را تحت پوشش قرار دهد.

این اقدام آخرین اقدام حزب الله نبود و نشان داد که برای ادامه این مسیر مصصم است، حزب الله لبنان بعد از جنگ 33 روزه  نسخه دوم بازی نیروی مخصوص (Special Force 2) را به بازار عرضه کرد. این بازی رایانه‌ای طی نمایشگاهی با نام خانه عنکبوت (بیت العنکبوت) که در بیروت برپا شد به بازار عرضه شد. بازی رایانه ای که به کاربر اجازه می‌دهد در جنگ با رژیم غاصب صهیونیستی همراه و در پیروزی حزب الله سهیم شود و اسطوره شکست ناپذیری رژیم صهیونیسیتی را بشکنند و واقعیت های جنگ 33 روزه را تجربه کند.می تواند به شدت بر پیشبرد اهداف صهیونیست‌ها در فلسطین لطمه وارد کند.

بخش عظیمی از طراحی و تولید بازی‌های پرفروش رایانه‌ای دنیا دراستودیوهای بزرگ و مطرح هالیوود که صهونیست‌ها سهامداران اصلی آن به شمار می‌روند، انجام می‌شود. برنامه ریزان و مشاوران فرهنگی رژیم صهیونیستی براین باورند که با ایجاد یک پایگاه کاملا مستقل و مجهز برای تهیه و تولید بازی‌های رایانه‌ای می‌توانند علاوه بر بهره مندی از قدرت بیشتر برای سرمایه‌گذاری و نفوذ کامل بر بازار جهانی این عرصه، کنترل افکار مخاطبان گسترده بازی‌های رایانه‌ای را در سراسر دنیا به دست گیرند. صهیونیست‌ها با سرمایه‌گذاری عظیم، تلاش گسترده‌ای را برای انحراف افکار عمومی در حوزه فرهنگی در دستور کار خود قرار دادند و تسلط برافکار عمومی را به عنوان یک رویا دنبال می‌کند.

به گفته"یاسر الحریری" نویسنده و تحلیلگر سیاسی مسایل رژیم صهیونیستی و فلسطین: عیتا الشعب، بنت جبیل و مارون الراس به عقده‌ای برای رژیم صهیونیستی درآمده و در این بازی اسامی مذکور وجود دارد زیرا ارتش دشمن نتوانست در این مناطق ایستادگی کند ما به کودکان رژیم صهیونیستی می‌گوییم که ارتش شما در این مناطق شکست خورد. این بازی نه فقط بر کودکان رژیم صهیونیستی بلکه بر سربازان و فرماندهان ارتش دشمن نیز تاثیرگذار است.
در این بازی، کاربر می تواند در نقش یک رزمنده حزب الله مراحل بسیاری را طی و حقایق جنگ را شخصا تجربه کند.
از جمله تجربیات این بازی، پاکسازی سربازان صهیونیستی در منطقه "مارون الرأس" و یا از بین بردن تک تیر اندازان صهیونیستی در منطقه "بنت جبیل"، رفتن به سمت مجتمع ورزشی "بنت جبیل" و جلوگیری از بر افراشته شدن پرچم رژیم صهیونیستی در محیط ورزشگاه است.
در مرحله بعد کاربر در منطقه "وادی الحجیر" مستقر شده و به سمت شهرکهای صهیونیست نشین، موشک های کاتیوشا شلیک می‌کند.

یکی از مراحل جذاب این بازی، درگیر شدن با تانک اسطوره‌ای "مرکاوا" و انهدام آنها و نمایش ناکارآمدی سلاح‌های پیشرفته رژیم صهیونیستی است.
نکته جالب توجه این است که در دمو بازی "نیروی مخصوص 1" که قبل از جنگ 33 روزه ساخته شده بود تانک صهیونیستی با سر و صدای زیاد وارد می‌شود و لوله تانک را به سمت شما نشانه می‌رود که ناگهان با آمدن هاله‌ای از نور منفجر می‌شود، آیا این پیامی برای سران رژیم صهیونیستی مبنی بر نتیجه حمله به لبنان نبوده؟ پیامی که در عالم واقع با انهدام دژ آهنین به واقعیت پیوست و تانک اسطوره‌ای مرکاوا به تابوت آهنین صهیونیستها تببدل شد.
در یکی مرحله دیگر، کاربر به سمت ناو ساعر موشک شلیک نموده و آن را نابود می‌کند. در کلیپی که در زمان این اقدام پخش می‌شود شما پیام تلویزیونی سید حسن نصرالله را که از شبکه المنار پخش شد می شنوید که در این پیام آغاز جنگ گسترده را اعلام کرده و می گوید :
" ... الان بر عرصه دریا، مقابل بیروت، ناو جنگی اسراییل که تاسیسات زیر بنایی، خانه های مسکونی و مردم عادی را موشک باران می‌کند، نگاه کنید که چگونه آتش می‌گیرد و به همراه دهها نظامی اسراییل غرق می‌شود، این ابتدای کار است و تا پایان حرف و تصمیم بسیار است."
و این گونه بازی های  رایانه ای به سربازان رایانه ای حزب الله بدل شده اند، سربازان رایانه ای برای جهاد مجازی




      
ارسال شده در چهارشنبه 90/1/10 ساعت 8:56 ص نویسنده : ایمان احمدی

نوروز یکی از زمان هایی است که توصیه شده در آن به یاد امام عصر (عج) باشیم و برای ایشان و تعجیل در ظهورشان دعا کنیم. 

 

 سایر زمان ها عبارتند از:

بعد از هر نماز
بعد از هر نماز ظهر
بعد از هر نماز عصر
بعد از هر نماز صبح
بعد از هر دو رکعت نماز شب
در دعای دست نماز
در حال سجده
در سجدة شکر
در هر صبح و شب
در ساعت آخر روز
روز پنجشنبه
در جمیع ساعات و احوال روز جمعه
در روز عرفه
در روز عید فطر
در روز عید قربان
در روز دحوالارض
در روز عاشورا
در روز نیمة شعبان
در شب نیمة شعبان
در جمیع ایام ماه مبارک
قبل از دعا برای خود و اهل و عیال
شب ششم ماه مبارک رمضان1

چه خوب است در  هنگام تحویل سال مسلمانان کشورهای اسلامی همچون بحرین، یمن، مصر، تونس، لیبی و ... را که دچار مشکلات فراوان هستند فراموش نکنیم.




      
ارسال شده در چهارشنبه 90/1/10 ساعت 8:55 ص نویسنده : ایمان احمدی

 نظر برخی کارشناسان رد پای اصلی پروژه هایی چون هارپ را می توان در پروژه ای بزرگ تر به نام "رویای مشترک 2020 " ، سراغ گرفت . این پروژه عنوان برنامه مطالعات نظامی و محرمانه آمریکا تا سال 2020 است که هدف اصلی آن ساخت سلاح هایی با قدرت تاثیر گذاری گسترده است که موضوع در اختیار گرفتن " دانش دما " و "کنترل اندیشه " انسان ها به وسیله امواج الکترومغناطیس هدف اصلی آن است.

 

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 90/1/10 ساعت 8:53 ص نویسنده : ایمان احمدی

برخی از فرق کلامی، از اقسام فرق کلامی شیعه محسوب می‌شوند ولی به دلیل برخی انحرافات تاریخی و عقیدتی، اعتقاداتی غیر از شیعه اثنی‌عشری اتخاذ کرده‌اند. با وجود عقاید انحرافی این مکاتب کلامی، ولی به دلیل وجود آن‌ها در تاریخ اندیشه اسلامی، لازم است مختصراً به آن‌ها اشاره‌ای داشته باشیم

ادامه مطلب...


      
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا