.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 95
  • بازدید دیروز : 200
  • کل بازدید : 1444442
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/5    ساعت : 7:18 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها

اخیر برخی از سایت‌های صهیونیستی از جمله سایت وزارت خارجه این رژیم و رسانه رژیم سلطنتی انگلیس با سؤاستفاده از بیانات حضرت آیت‌الله وحید خراسانی، اظهاراتی خلاف واقع را به ایشان نسبت دادند.

در این باره یکی از نزدیکان و از اعضای دفتر آیت‌الله وحید خراسانی به خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس گفت هرمطلبی که درسایت آقا (آیت‌الله وحید) منتشر نشده باشد را نمی‌توان به ایشان نسبت داد.

وی با بیان اینکه دشمنان قسم خورده اسلام همواره تلاش می‌‌کنند که رابطه مراجع تقلید با ولی‌فقیه را مخدوش کنند، تصریح‌ کرد: رابطه آیت‌الله وحید با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب بسیار عالی بوده و هست و هیچ‌کس نمی‌تواند منکر آن شود.

این عضو دفتر آیت‌الله وحید ضمن درخواست از خبرنگار فارس برای انتشار مطالب فوق، گفت که با توجه به عدم تمایل برای رسانه‌ای شدن نمی‌خواهد نام او ذکر شود.




      
ارسال شده در یکشنبه 90/1/14 ساعت 12:45 ع نویسنده : ایمان احمدی

آیت الله مصباح یزدی در عبارتی پرمعنا خطاب به طلاب لبنانی گفت: از شما می‌خواهم در صورت زیارت آقای حجت الاسلام سید حسن نصرالله از جانب من دست ایشان و در صورت امکان پای ایشان را ببوسید.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 90/1/14 ساعت 10:33 ص نویسنده : ایمان احمدی


بسمه تعالی

جناب آقای مهندس میرحسین موسوی

درگذشت والد ماجد مرحوم حاج سید اسماعیل موسوی که عمری را در عشق به پیامبر و اهل بیت مکرم ایشان سپری نمود، خدمت جناب عالی، جمیع بستگان خصوصا برادران و خواهران گرامی‌تان تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن مرحوم غفران واسعه و برای جمیع بازماندگان صبر و اجر مسالت دارم.

سید حسن خمینی؟؟؟؟؟؟؟؟




      
ارسال شده در یکشنبه 90/1/14 ساعت 10:32 ص نویسنده : ایمان احمدی

هفته گذشته حاج میر اسماعیل موسوی در سن103سالگی دار فانی را وداع گفت و چشم از جهان فرو بست.
درگذشت میراسماعیل موسوی فرصتی شد تا جریان ضدانقلاب جنجال جدیدی را با هدایت برخی نزدیکان میرحسین موسوی راه اندازی کنند که البته تحرکات و برنامه ریزی آنها راه به جائی نبرد و پروژه آنها با پا درمیانی افراد جا افتاده و پا به سن گذشته و داغدار خانواده موسوی و درایت نیروهای امنیتی شکست خورد.

ادامه مطلب...


      

رسالت نوشت: میرحسین موسوی و زهرا رهنورد چهارشنبه شب گذشته در خانه مرحوم میراسماعیل موسوی (پدر میرحسین)‌ حضور یافتند. یکی از نزدیکان پدر میرحسین موسوی طی اظهاراتی ضمن اعلام این خبر افزود: در حین حضور سؤالات مختلفی از سوی اطرافیان از موسوی و رهنورد شد، اکثر پرسش ها در مورد وضعیت این دو بود که از موسوی و رهنورد پاسخ گرفتند که به طور کلی وضعیت عادی ای دارند.

این عضو خانواده پدری میرحسین گفت: آنها ناراحتی ای نیز از رفتار ماموران نداشتند.عضو خانواده میراسماعیل موسوی در ادامه این گفتگو با اعلام اینکه یکی از دختران موسوی به نام زهرا در مراسم تشییع و خانه پدر بزرگ خود حضور نیافته گفت: خانواده‌ پدری میرحسین انتقادات زیادی از عملکرد زهرا دارند او نه تنها با بی احترامی در مراسم خاکسپاری پدر بزرگ خود حضور نیافته بلکه سعی دارد به هر صورت که شده با زیر سؤال بردن عزت و صولت میراسماعیل از فوت وی سوء استفاده کرده و آن را به نفع جریانات سیاسی خارج کشور سیاسی کند.

این عضو خانواده‌ موسوی افزود: زهرا موسوی سعی دارد با رسانه های خارج از کشور ارتباط برقرار کند و به خبرسازی جعلی بپردازد و مسائل عادی خانوادگی را به مسائل سیاسی تبدیل کند به همین دلیل در خانواده پدری مورد انتقاد قرار گرفته است




      
ارسال شده در یکشنبه 90/1/14 ساعت 7:50 ص نویسنده : ایمان احمدی

عباسی

دکتر حسن عباسی در این سخنرانی به بررسی ابعاد جنگ نرم در مکاتب امنیتی و جریان شناسی سیاسی در حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری دهم

 می‌پردازد. این سخنرانی در بهمن ?? در دانشگاه علم و صنعت ایراد شده است.

دانلود




      
ارسال شده در یکشنبه 90/1/14 ساعت 7:48 ص نویسنده : ایمان احمدی

عباسی

دانلود




      
ارسال شده در یکشنبه 90/1/14 ساعت 7:46 ص نویسنده : ایمان احمدی

عباسی

دانلود




      
ارسال شده در یکشنبه 90/1/14 ساعت 7:45 ص نویسنده : ایمان احمدی

مطهری

دانلود




      
ارسال شده در شنبه 90/1/13 ساعت 5:52 ع نویسنده : ایمان احمدی

در خاطرات شهید سرتیپ خلبان «حسین لشکری» آمده است: من به‏خلاف همه، عدد 13را مبارک می‏دانم و برای این عدد احترام خاصی قائل هستم؛ می‏دانید چرا؟ برای اینکه در سیزدهمین پرواز جنگی‌ام به تأسیسات نظامی دشمن در خاک عراق توانستم تانک‌ها و نفر‌برهای دشمن را بمباران کنم.

 

ادامه مطلب...


      
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا