.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 33
  • بازدید دیروز : 653
  • کل بازدید : 1445033
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/6    ساعت : 1:31 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در پنج شنبه 90/1/18 ساعت 7:38 ص نویسنده : ایمان احمدی

آقا

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظّم انقلاب اسلامی با پیشنهاد آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه  مبنی بر عفو یا تخفیف مجازات تعداد 601 نفر از محکومان محاکمِ عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و تعزیرات حکومتی بمناسبت دوازدهم فروردین سالروز جمهوری اسلامی ایران موافقت کردند.




      
ارسال شده در چهارشنبه 90/1/17 ساعت 8:1 ص نویسنده : ایمان احمدی

عکس




      
ارسال شده در چهارشنبه 90/1/17 ساعت 7:54 ص نویسنده : ایمان احمدی

هلالی

دانلود




      
ارسال شده در چهارشنبه 90/1/17 ساعت 7:52 ص نویسنده : ایمان احمدی

عباسی

دانلود




      
ارسال شده در سه شنبه 90/1/16 ساعت 7:55 ص نویسنده : ایمان احمدی

اسفندیار رحیم مشایی برای هیئت دولت و مقامات ارشد اجرایی کشور سخنرانی کرد.
به گزارش جهان به نقل از کیهان وی در این سخنرانی که در جلسه ای مشترک صورت گرفت، در باب انسان کامل، فلسفه غیبت و ظرفیت نوروز سخن راند.
سخنرانی رئیس دفتر رئیس جمهور در جلساتی از جنس جلسات مشترک هیئت وزیران و مسئولان ارشد اجرایی، انتقاد برخی از این مسئولان را موجب شده که معتقدند جایگاه ریاست دفتر رئیس جمهور با جایگاه مدیریت برخی جلسات از این دست تطابق ندارد هرچند که متقابلا آقای مشایی با بی اعتنایی به این انتقادها، مسئولیت های گوناگون را بهانه می کند و از موضع نظریه پرداز و مدیر وارد برخی جلسات می شود.
در همین حال برخی خبرها از تحرکات گسترده تیم مشایی در زمینه مهره چینی در برخی دستگاهها، و راه اندازی محافل سیاسی و رسانه ای حکایت می کند که با مسئولیت اصلی و قانونی وی در تعارض است.




      
ارسال شده در سه شنبه 90/1/16 ساعت 7:48 ص نویسنده : ایمان احمدی

احمدی نژاد




      
      
ارسال شده در دوشنبه 90/1/15 ساعت 2:12 ع نویسنده : ایمان احمدی

ظاهر پیام تسلیت فراکسیون اقلیت مجلس توسط یکی از اعضای هیئت رئیسه فراکسیون نوشته شده و در اختیار یکی از کارمندان مجلس که مسئولیت به روز کردن این سایت فیلتر شده را بر عهده دارد، قرار می گیرد و بلافاصله منتشر و مورد سوء استفاده رسانه های ضد انقلاب قرار می گیرد.
 
به گزارش جهان ساعت ??:?? دقیقه روز یکشنبه ?? فروردین پیام تسلیتی در سایت فیلتر شده «پارلمان نیوز» متعلق به فراکسیون اقلیت مجلس به مناسبت درگذشت میر اسماعیل موسوی پدر میرحسین منتشر می شود که بنا به دلایلی از جمله اعلام برائت چند تن از اعضای این فراکسیون از جمله محمدرضا خباز نماینده کاشمر و مصطفی کواکبیان نماینده سمنان از رفتار ساختار شکنانه و غیر قانونی موسوی، انتشار چنین پیامی مشکوک به نظر می رسید. 

با پیگیریهای انجام شده مشخص گردید که داریوش قنبری سخنگوی این فراکسیون اصلا در جریان این بیانیه قرار ندارد و برای انتشار آن با وی هماهنگی هم نشده است. بعد از آنکه خبرنگاران برای درج نظر نمایندگان پیرامون این پیام تسلیت که در تضاد با مواضع قبلی برخی از اعضای این فراکسیون بوده، با آنها تماس می گیرند، یکی از چهره های شاخص نمایندگان از محتوای این پیام تسلیت مطلع می شود و با محمدرضا تابش دبیر فراکسیون تماس می گیرد که تابش ضمن انکار اطلاع از این مساله تاکید می کند که در اولین فرصت نسبت به حذف این خبر از سایت پارلمان نیوز اقدام کند.
 
ظاهرا مصطفی کواکبیان نماینده سمنان، انوشیروان محسنی بندپی نماینده چالوس، سید احمد رضا دستغیب نماینده شیراز، سید فاضل موسوی نماینده خدابنده، نصرالله ترابی نماینده شهرکرد، محمدرضا خباز نماینده کاشمر، قدرت‌الله علیخانی نماینده قزوین، محمدرضا امیری نماینده زرند، سعداله نصیری نماینده زنجان، محمد علی دلاور نماینده درگز، علی اکبر اولیا نماینده یزد و صدوق و امیر طاهرخانی نماینده تاکستان از انتشار این پیام اظهار بی اطلاعی کردند و برخی از این افراد اعلام داشتند که هنوز در حوزه انتخابیه هستند و به تهران نیامدند. 

یکی از همین اعضای فراکسیون وقتی متوجه شد که تابش از انتشار این پیام تسلیت اظهار بی اطلاعی می کند، شگفت زده شد و گفت که بعید می دانم وی از این موضوع بی اطلاع باشد. اگر چه این پیام تسلیت پس از ? ساعت، سرانجام با پیگیریهای یک چهره شاخص اصولگرایان مجلس از روی سایت این فراکسیون حذف شد اما ظاهر این پیام توسط یکی از اعضای هیئت رئیسه این فراکسیون نوشته شده و در اختیار یکی از کارمندان مجلس که مسئولیت به روز کردن این سایت فیلتر شده را بر عهده دارد، قرار می گیرد و بلافاصله منتشر و مورد سوء استفاده رسانه های ضد انقلاب قرار می گیرد.
 
در بخشی از این پیام تسلیت که  در "پارلمان نیوز" وبگاه رسمی فراکسیون اقلیت مجلس منتشر شده، آمده است: "درگذشت پیرفرزانه وفقید وارسته حاج میر اسماعیل موسوی پدر بزگوار جناب آقای میر حسین موسوی نخست وزیر دوران هشت سال دفاع مقدس را به بیت مکرم و معزز موسوی به خصوص یار دیرین حضرت امام و همراه پاک، صادق و صمیمی مردم جناب آقای میر حسین موسوی فرزند برومند ایشان تسلیت گفته و از لغو مراسم ختم این سلاله رسول مکرم اسلام ابراز تاسف می‌کنیم




      
ارسال شده در یکشنبه 90/1/14 ساعت 4:27 ع نویسنده : ایمان احمدی

آقا

فرماندهان ارشد نظامی صبح امروز با حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده‌ کل قوا دیدار کردند.

ایشان در این دیدار با اشاره به حرکت‌های مردمی در منطقه علیه حاکمان دیکتاتور دست‌نشانده کشورهای غربی، تاکید فرمودند: حرکت مبارکی که امروز در منطقه آغاز شده بخشی از ثمرات ایستادگی ملت ایران است و در آینده تحولات بیشتری روی خواهد داد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: در قضیه هسته‌ای مستکبران تمام توان سیاسی، تبلیغاتی و اقتصادی خود را به کار گرفتند تا جمهوری اسلامی از این موضوع صرف‌نظر کند اما اکنون بعد از هشت سال ایران اسلامی بر همه فشارها فائق آمده است.
اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد




      
ارسال شده در یکشنبه 90/1/14 ساعت 4:25 ع نویسنده : ایمان احمدی

"ابراهیم یزدی" سرکرده مستعفی گروهک غیرقانونی نهضت آزادی در آخرین روز اسفند سال ?? از اقدامات اغتشاشگران پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری از جمله فراخوان راهپیمایی‌های بدون هماهنگی با مراجع قانونی و رفتارهای دوگانه آمریکا انتقاد و تاکید کرد که به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ملتزم و پایبند است.

ادامه مطلب...


      
<      1   2   3   4   5   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا