.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 150
  • بازدید دیروز : 295
  • کل بازدید : 1445445
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/7    ساعت : 7:46 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در سه شنبه 90/4/28 ساعت 6:47 ع نویسنده : ایمان احمدی

حسین ابراهیمی درگفت و گو با ایلنا گفت: قرار بود پس ازتعطیلات مجلس ما نتیجه نهایی را اعلام کنیم و این گزارش را در صحن قرائت کنیم اما برخی حوادث غیر قابل پیش بینی قرائت این گزارش را به تعویق انداخت.

ابراهیمی افزود: پس از دستگیری ملک زاده ما از آقای طاهری که پس از ملک زاده مسئول ارائه گزارش هستند دعوت کردیم تا توضیحی ارائه کنند.

وی ادامه داد: در نهایت با توضیحات آقای طاهری متوجه شدیم که پس از دستگیری ملک زاده بازداشت کنندگان مدارک وی را از خانه جمع آوری کردند و با خود برده اند و رییس جمهور هم آنها را پس گرفته است و اکنون مشغول بررسی است. از آنجایی هم که رییس جمهور رییس شورای عالی ایرانیان است باید منتظر بررسی های وی باشیم.

نماینده بروجرد در پایان اظهار داشت: ما برای ارائه گزارش آماده هستیم اما از آنجایی که فعلا اسناد در دست رییس جمهور است و ما بدون آنها نیز نمی توانیم نظر دهیم منتظر ارائه اسناد از سوی احمدی نژاد هستیم




      

تهیه و پخش برنامه تلویزیونی «قوی‌ترین مردان ایران» پس از ?? سال متوقف می شود.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در شنبه 90/4/25 ساعت 7:58 ص نویسنده : ایمان احمدی

فقیه فقید، و عارف دانای راز، حضرت آیت الله العظمی بهجت که به تعبیر مقام معظم رهبری، سرچشمه پایان ناپذیر فیوضات معنوی بودند، یکی از این نمونه‌هاست. آنچه می‌خوانید درباره انتظار فرج و تحصیل مقدّمات آن است که در پایگاه اطلاع رسانی معظم له آن را منتشر نموده است.

ما باید انتظار فرج حضرت غائب ـ عجّل اللّه تعالى فرجه الشّریف ـ را داشته باشیم، و فرجش را فرج عموم بدانیم، و در هر وقت و هر حال باید منتظر باشیم، ولى آیا مى شود انتظار فرج آن حضرت را داشته باشیم، بدون مقدمات و تحمّل ابتلائاتى که براى اهل ایمان پیش مى آید؟! با این حال، چه اشکالى دارد که تعجیل فرج آن حضرت را با عافیت بخواهیم، یعنى این که بخواهیم بیش از این بلاها که تا به حال بر سر مؤمنین آمده، بلاى دیگرى نبینند؟! زیرا در روایت آمده است:

وقتى سفیانى خروج مى کند، هر کس نام على، فاطمه، حسن و یا حسین را دارد مى کشد. پس از این که عده اى کشته مى شوند، بقیّه مى گویند: پدران و مادران ما گناه کرده اند و این اسم ها را بر ما گذاشته اند، ما چه تقصیر داریم. در این جا سفیانى تفضّل مى کند! و به افراد خود دستور مى دهد از کشتن صاحب بعضى از نام ها خوددارى کنند، ولى صاحب بعضى از نام ها را بکشند! چنان که زمانى یهودى ها اگر مى دیدند صاحب شناسنامه، شیعى است، فورا او را مى کشتند! الآن هم منتظر دستورند! در هر حال، باید منتظر فرج باشیم ولى با مقدمات آن؛ ولى مى دانیم که ضعیفیم و طاقت ابتلائات سخت را نداریم، لذا از خدا بخواهیم که شیعه بعد از این دیگر به ابتلائات بیشتر، مبتلا نشود. و اهمّ مقدّمات انتظار فرج را که توبه و طهارت از گناهان است، تحصیل کنیم.




      
ارسال شده در شنبه 90/4/25 ساعت 7:47 ص نویسنده : ایمان احمدی

ارضی

دانلود




      
ارسال شده در جمعه 90/4/24 ساعت 5:54 ع نویسنده : ایمان احمدی

شبکه دولتی صدای آمریکا، با ارائه برنامه‌ای تبلیغاتی و جهت‌دار که مدعی بود نظرسنجی در مورد طرح تفکیک جنسیتی در دانشگاه‌ها است، با نادیده گرفتن شعور مخاطبان خود، گزینه‌هایی را انتخاب کرد که صرفاً به یک نتیجه ختم می‌شود. این نظرسنجی علمی(!) این‌طور عرضه شد:

 «وزیر علوم، روز یکشنبه از طرح تأسیس یک دانشگاه دخترانه در هر استان در قالب اسلامی‌کردن دانشگاه‌ها خبر داد، هدف از این اقدام چیست؟ 1- هدف، از بین بردن امکان هرگونه حرکت فکری و اجتماعی است. 2- هدف، تحقیر قشر جوان دانشگاهی و ایجاد خفقان بیشتر در دانشگاه‌ها می‌باشد. 3- هدف، محدود کردن حضور دختران در دانشگاه‌ها و جامعه است.» چند لحظه تأمل درباره سؤال و گزینه‌های فوق بی‌تردید نبوغ ابلهانه طراحان این نظرسنجی صدای آمریکا را نشان می‌دهد و شاید به دلیل همین نبوغ باشد که دولت آمریکا میلیون‌ها دلار از مالیات مردم آمریکا را برای این افراد نابغه (!) هزینه می‌کند.

نظرسنجی فوق در صفحه فیس بوک برنامه افق صدای آمریکا قرار داده شده است و مجری این شبکه از بینندگان خود خواست تا با مراجعه به این صفحه، در این نظرسنجی علمی(!) شرکت کنند.




      
ارسال شده در جمعه 90/4/24 ساعت 5:51 ع نویسنده : ایمان احمدی

مجتهد شبستری

امام جمع تبریز گفت: انتظار امروز حضرت ولی‌عصر(عج) از شیعیان تبعیت و حمایت از نایب ایشان است چرا که حراست از حریم ولایت در شرایطی که استکبار جهانی به دنبال تضعیف جایگاه ولی فقیه است، از اوجب واجبات است.

ادامه مطلب...


      

مصلحی

وزیر اطلاعات از انعکاس اسناد جدید نفوذ در میان ضد انقلاب خارج نشین خبر داد و گفت : ایجاد شکاف و تردید در جریان ضد انقلاب متواری و خارج نشین از موفقیت های وزارت اطلاعات است.

 

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در جمعه 90/4/24 ساعت 9:56 ص نویسنده : ایمان احمدی

آقا

وقتی ما بگوییم "امام"، ایشان بین کشورهای دنیا شاخص می‌شود. چون کلمه‌ی "امام" قابل ترجمه نیست. ولی وقتی بگوییم "رهبر"، این کلمه در فرهنگ غرب بار منفی دارد. دیگر ما ایشان را کنار استالین و موسیلینی و هیتلر قرار می‌دهیم

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در جمعه 90/4/24 ساعت 9:50 ص نویسنده : ایمان احمدی

 گزارش انتخاب، مجلس ایران که در دست اصولگرایان است به دلیل اینکه سگ "نجس" است و برای مبارزه با فرهنگ مبتذل غرب، می خواهد این مصوبه را تبدیل به قانون کنند.

به نوشته "ام اس ان بی سی"، اگر این لایحه تبدیل به قانون شود، کسانی که این قاتون را را رعایت نکنند ? میلیون ریال یا ??? دلار جریمه می شوند و باید از شر سگ محبوبشان در طول ?? روز خلاص شوند در غیر این صورت، حیوان خانگی این افراد مصادره می شود.

"ام اس ان ب سی" همچنین تصاویری از سگ ها، صاحبان آن ها و یک سازمان خیریه برای نگهداری حیوانات بی خانمان، منتشر کرده که به همراه توضیحات آن در پی می آید:

فرناز ساکن تهران با یک دامپزشک در مورد سگش "مگی" در بیمارستان دامپزکشی تهران صحبت می کند. به رخ کشاندن حیوانات خانگی در ایران به شدت در محله های اعیان ننشین تهران رواج پیدا کرده است.

ندا در حال بازی با یک سگ بی خانمان در "محل نگهداری حیوانات بی خانمان" در شهر هشتگرد در غرب تهران است. این محل اولین پناهگاه برای حیوانات در ایران است که سازمان خیریه ای خصوصی است که با کمک های دواطلبانه، پناهگاهی را برای سگ های بی خانمان فراهم می کند.

یک مرد ایرانی در حال اصلاح موی سگی به نام "جسی" در بیمارستان دامپزکشی تهران در ایران است.



سگی بی خانمان در پناهگاه حیوانات "وفا"




      

آقا

نیمه‌ی شعبان امسال قرار است یک اتفاق جدیدی رخ بدهد. قرار است این روز از این پس در تقویم رسمی کشور با نام روز تجلیل از سربازان گمنام امام زمان (عج) عجین شود. تیمّنا و تبرّکا.

 نمی‌دانم چنین ایده‌ای قشنگی اولین بار به ذهن کدام انسان با ذوقی خطور کرد و پیشنهاد آن را داد. اما هر چه هست این موضوعی بود که جای خالی آن واقعا در تقویم کشور احساس می‌شد. آخر ما در تقویم از روز معلم و دانش‌آموز و دانشجو و پدر و مادر داریم تا روز پاسدار و ارتش و جانباز و ... . این وسط فقط خبری از روز سربازان گمنام امام زمان (عج) خالی نبود. اشخاصی که انصافا اگر زحمت و تلاش‌شان بیشتر از سایر مشاغل نباشد یقینا کمتر از آنها نیست.

 

ادامه مطلب...


      
<      1   2   3   4   5   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا