.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 583
  • بازدید دیروز : 200
  • کل بازدید : 1444930
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/5    ساعت : 8:42 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در پنج شنبه 90/4/23 ساعت 4:38 ع نویسنده : ایمان احمدی

علی مطهری

مصاحبه علی مطهری با سایت خبر انلاین و انتقاد از ولایت مداری نمایندگان مجلس با استقبال گسترده ای از سوی رسانه های ضد انقلاب مواجه شد.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در پنج شنبه 90/4/23 ساعت 4:37 ع نویسنده : ایمان احمدی

منافقین

رئیس شورای ملی آمریکایی های ایرانی تبار: «در طول زندگی ده ساله‌ام در واشنگتن، هرگز ندیدم که نمایندگان القاعده درراهروهای کنگره آمریکا رژه بروند. اما مجاهدین خلق، سازمانی که دست‌هایش آلوده به خون ایرانی‌ها و آمریکایی‌ها است، با وجود قرار گرفتن در فهرست سازمان‌های تروریست بین‌المللی دولت امریکا، آزادانه در راهروهای کنگره آمریکا رژه می روند.»

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در پنج شنبه 90/4/23 ساعت 4:35 ع نویسنده : ایمان احمدی

هاشمی

سخنان مبهم و دو پهلوی آقای هاشمی در مصاحبه با سایت دیپلماسی ایرانی با استقبال گسترده ای از سوی رسانه های خارجی و سایت های ضدانقلاب مواجه شد.
سخنان هاشمی رفسنجانی مانند اظهارات دوپهلوی ایشان در دو سال گذشته بهانه کافی را به دشمنان نظام و رسانه های وابسته به آنها داد تا سیاست خارجی نظام جمهوری اسلامی را مورد حمله قرار دهند .
آنچه در ذیل می آید، گزیده سخنان آقای هاشمی رفسنجانی با سایت دیپلماسی ایرانی است.

  ادامه مطلب...


      
ارسال شده در پنج شنبه 90/4/23 ساعت 4:30 ع نویسنده : ایمان احمدی

آقا

در اولین ملاقاتی که مقام معظم رهبری با کوفی عنان، دبیر کل سابق سازمان ملل داشتند، در آغاز مذاکرات، درباره ی تاریخچه کشور غنا و شخصیت های بزرگ آن و موقعیت سیاسی و اجتماعی کشور غنا صحبت کردند.

کوفی عنان بعد از ملاقات گفت:

من با اینکه اهل غنا هستم،درباره کشور خود به اندازه ی ایشان اطلاع ندارم. ایرانی ها و مسلمان ها باید افتخار کنند که چنین رهبری دارند.

ای کاش ایشان دبیر کل سازمان ملل بودند.

ایشان از همان ابتدای ملاقات قلب مرا تسخیر کردند.

من با شخصیت های مختلفی از جمله ژاک شیراک و هلموت کهل دیدار داشته ام که به شدت تحت تاثیر قرار گرفته ام ؛ ولی در ملاقات با ایشان احساس کردم:
هنوز کسی را مثل ایشان ندیده ام.
شخصیت معنوی ایشان چنان مرا تحت تاثیر قرار داد که پیش خودم فکر کردم چرا شخصیتی مثل من باید دبیر کل سازمان ملل باشد .
پس از این دیدار شخصیت هایی که مرا جذب کرده بودند ، همه را به فراموشی سپردم .
همیشه معتقد بودم شخصیت های معنوی و عرفانی از مسائل سیاسی اطلاعی ندارند ولی در دیدار اخیرم ایشان را در اوج قداست ، شخصیتی سیاسی دیدم که آنچه از سیاسیون بزرگ در ذهنم بود همه را پاک کردم.




      
ارسال شده در پنج شنبه 90/4/23 ساعت 4:29 ع نویسنده : ایمان احمدی

روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:
گفت: بالاخره آقای هاشمی رفسنجانی با صراحت علیه دست اندرکاران فتنه 88 موضع گرفت و تاکید کرد که آنها لیاقت و صلاحیت شرکت در انتخابات را ندارند.
گفتم: به حق چیزهای نشنیده! بعید است آقای هاشمی چنین حرفی زده باشد.
گفت: مگر مدعیان اصلاحات و فتنه گران به دستور مستقیم آمریکا و اسرائیل و انگلیس علیه اسلام و انقلاب و امام(ره) و قانون اساسی و مردم وارد معرکه نشدند؟
گفتم: این که مثل روز، روشن است و همه مردم به چشم خود شاهد وطن فروشی و جنایت و خیانت آنها بوده اند.
گفت: خب! حالا آقای هاشمی گفته است راه حل مشکلات آن است که «همه گروه ها و جناح های دلسوز و معتقد به نظام و قانون اساسی در انتخابات حضور داشته باشند».
گفتم: حق با توست. با این حساب مدعیان اصلاحات و عوامل فتنه حق شرکت در انتخابات را ندارند، چون که نه فقط معتقد به نظام و قانون اساسی نیستند بلکه در نقطه مقابل آن هم قرار داشته و دارند.
گفت: پس بگو که چرا این روزها برخی از عوامل فتنه سعی دارند خودشان را طرفدار نظام و قانون اساسی جا بزنند!
گفتم: یارو از لپه بدش می آمد، در یک میهمانی دلمه بادمجان برایش آوردند، وقتی دلمه را باز کرد و لپه را درون آن دید به میزبان گفت؛ خیال کردی که اگر پالتو تنش کنی، گول می خورم و لپه فلان فلان شده را نمی شناسم؟




      
ارسال شده در پنج شنبه 90/4/23 ساعت 4:25 ع نویسنده : ایمان احمدی

جمکران




      
ارسال شده در پنج شنبه 90/4/23 ساعت 4:21 ع نویسنده : ایمان احمدی


آیت‌الله مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه تبریز طی سخنانی در مراسم افتتاح مجتمع فولاد عجب‌شیر و بناب با اشاره به اجرای موفق هدفمند‌کردن یارانه‌ها از فعالیت‌های اقتصادی دولت تشکر کرد و گفت: گزارش‌هایی که در مورد گرانی پیش آمده در قبض گاز و برق به ما می‌رسد که موجب گلایه‌هایی از سوی مردم به ما شده است که به تبع این گرانی‌ها سایر اجناس نیز با افزایش قیمت نیز روبرو بوده به همین دلیل از مسئولین می‌خواهیم که به این مسائل رسیدگی کنند.

وی با بیان اینکه در حضور رئیس‌جمهور از وزیر بازرگانی خواهش می‌کنیم که این موضوع گرانی گاز و برق را در کمیته هدفمندی مطرح کنند اظهار داشت: از جانب مردم آذربایجان بگویید که این افزایش قیمت در گاز و برق روند زیادی داشته که امیدواریم شیب معتدلی را در پیش بگیرید چرا که افزایش قیمت گاز و برق، افزایش قیمت سایر اجناس را نیز به دنبال دارد.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با اشاره به حدود تورم در بحران اقتصاد جهانی تأکید کرد: مردم توجه زیادی به این موضوعات ندارند از این رو خواستار در پیش گرفتن سیاستی تعدیلی در افزایش قیمت گاز و برق هستند.

آیت‌الله شبستری همچنین یادآور شد: متولیان مساجد نسبت به افزایش قیمت گاز گله دارند که ما جوابی برای آنها نداریم بنابراین اگر این موضوع اصلاح شود از شما ممنون می‌شویم




      
ارسال شده در پنج شنبه 90/4/23 ساعت 4:19 ع نویسنده : ایمان احمدی

عضو مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: مردم نمی گذارند که جریان انحرافی به انقلاب اسلامی ضربه بزند.

آیت الله محمدتقی مصباح یزدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اینکه جریان انحرافی از نظام سیاسی طرد شوند کار من نیست، با مردم است و البته این جامعه است که نباید اجازه دهد عده ای هنجار شکن ابراز وجود کنند.

وی در خصوص انعکاس اظهاراتش در برخی از رسانه ها مبنی بر فراماسون خواندن جریان انحرافی تصریح کرد: من چه زمانی این حرف را زدم؛ اگر چنین موضوعی بوده مدرکش را به من نشان بدهید، من می گویم آنچه جریان انحرافی انجام می دهد قابل قبول جامعه و مصلحت انقلاب نیست.

این مدرس برجسته حوزه علمیه قم افزود: به اعتقاد من، کارهای آنها در نهایت به تضعیف اسلام و نظام اسلامی می انجامد و این خواسته فراماسونها و دشمنان اسلام است.

آیت الله مصباح در پاسخ به اینکه "شما در گذشته از مدافعان احمدی نژاد بودید، موضع امروزتان چیست" به خبرنگار مهر گفت: در آن زمان احمدی نژاد باید در برابر رقبایش حمایت می شد و حمایت من از احمدی نژاد تأیید شعارها و اصول انقلاب اسلامی بوده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: من هنوز هم به احمدی نژاد اعتقاد دارم و از وی حمایت می کنم




      
ارسال شده در پنج شنبه 90/4/23 ساعت 4:18 ع نویسنده : ایمان احمدی

شبکه خبری المنار وابسته به حزب الله لبنان، به مناسبت فرارسیدن سالگرد جنگ ?? روزه و شکست اسرائیل توسط حزب الله در گزارشی با عنوان، خاطرات من از جنگ، به بازخوانی روند جنگ ?? روزه از آغاز تا انجام پرداخت.
آنچه که در این گزارش می خوانید، متن کامل گزارش یاد شده است.
"در سال ????، صهیونیست های اشغالگر، نیروهای خود را از بخش اعظمی از سرزمین لبنان بیرون بردند و این مسئله نگاه جهان به اسرائیل را از اساس تغییر داد.
و رژیم صهیونیستی خودش درک کرده بود که این اقدام چگونه به واسطه ایفای نقش گروهی از مبارزان لبنانی علیه اسرائیل صورت گرفته است.
برای بازسازی این تصویر شکسته شده، شش سال بعد اقدام دیگری با قتل عام بیشتر و کشتار بیشتر توسط اسرائیل صورت گرفت اما در نهایت به شکستی دیگر برای اسرائیل انجامید.
اسرائیل در سال ????، طرح مبادله اسرا و اجساد را با مقاومت اسلامی لبنان مطرح کرد اما در طول اجرای این فرآیند مشغول انجام کارهای دیگری بود تا تحقیر سال ???? خود را جبران کند.
در سال ????، این سیمور هرش (روزنامه نگار آمریکایی) بود که در گفت وگو با نشریه نیویورکر، تأکید کرده بود که سفر تابستانی امسال مقامات اسرائیلی به آمریکا برای گرفتن چراغ سبز کاخ سفید در جهت حمله اسرائیل به لبنان است.
دولت بوش نیز این اقدام را تأیید کرد تا در واقع حزب الله حذف شود و ظرفیت حملات آمریکا از هر نوعی علیه ایران افزایش یابد.
در همین زمینه یکی از مقامات دولت آمریکا نیز گفته بود: دولت بوش معتقد است که حمله به لبنان، نسخه آزمایشی است از آنچه که ما از رویارویی با جمهوری اسلامی ایران انتظار آن را داریم.
در ادامه این روند و پس از ماجرای مبادله اسرا میان مقاومت اسلامی و رژیم اشغالگر، این ایهود اولمرت، نخست وزیر اسرائیل بود که آغاز جنگ علیه لبنان را اعلام کرد و قول داد که این جنگ می تواند بسیار دردناک و وسیع باشد.
و تهاجمی گسترده علیه لبنان طی ?? روز آغاز شد. اسرائیل و رسانه های غربی گزارش می دادند که برنامه ریزی ها برای پایان جنگ در مدت دو هفته است.
و این در حالی بود که واشنگتن، برخی از طرف های لبنانی و برخی حاکمان عربی نیز به صورتی همه جانبه به حزب الله فشار می آوردند تا مقاومت را یک بار برای همیشه خرد کنند.
اولمرت نیز یک لیست از اهداف اسرائیل در این جنگ آماده کرده و گفته بود که اسرائیل تا به این اهداف نرسد، به جنگ پایان نخواهد داد.
در این لیست آمده بود: از بین بردن پایگاه های نظامی حزب الله، درهم شکستن مقاومت، پیاده سازی قطعنامه ???? سازمان ملل که بر خلع سلاح حزب الله تأکید دارد، غیر نظامی شدن منطقه جنوبی رودخانه لیتانی و تغییر معادلات سیاسی داخل لبنان علیه حزب الله و به نفع گروه ?? مارس از جمله اهداف هستند.
اما روزهای جنگ در حال سپری شدن بود و تعداد اهداف اولمرت نیز همینطور در حال کم شدن بودند تا اینکه بکلی از بین رفتند.
و اسرائیل که خیال می کرد دست برتر را در جنگ دارد این دست را از دست داد و برای پایان دادن به جنگ به جامعه جهانی متوسل شد.
حزب الله نیز حمله به شهرهای رژیم اشغالگر قدس را آغاز کرده و شهرهای مختلف اسرائیل توسط موشک های مقاومت هدف قرار گرفته بود و تلاویو نیز در معرض خطر قرار داشت.
در روزهای پایانی، جنگ بسیار شدید شد و اسرائیل همچنان نتوانسته بود به هیچ یک از اهداف تعیین شده خود برسد.
این در حالی بود که واشنگتن و متحدان عرب او تمایل داشتند که اسرائیل به جنگ ادامه دهد اما اسرائیل توان شکستن مقاومت را نداشت.
اسرائیل نیز در حالی که دیوانه شده بود به صورت تصادفی، مناطق مختلف لبنان را موشک باران و مردم و کودکان را قتل عام می کرد.
باید گفت که در سال ???? هیبت پوشالی رژیم صهیونیستی سقوط کرد و این واقعیت بر همه آشکار شد که اسرائیل قویترین ارتش خاورمیانه را ندارد.
و در سال ???? نیز باز هم این رژیم اشغالگر بود که ضربه شدیدی را از مقاومت اسلامی متحمل شد و نشان داد که حتی از حفظ امنیت سرزمین هایی که اشغال کرده نیز عاجز است."




      
ارسال شده در چهارشنبه 90/4/22 ساعت 11:38 ص نویسنده : ایمان احمدی

امام حسین

آن موقع مردها از پایین پای حضرت علی اکبر (ع) وارد می شدند، وارد شدم و با دلی شکسته، گفتم آقا اگر بدم نکن ردم، من نمی توانم امتحان پس بدهم، رحم کن! اگر خطایی کردم این بچه گناهی ندارد، خواستم آقا را به مادرش زهرا قسم بدهم، گفتم آقا تو را قسم می دهم .. ، بلافاصله محمد جواد گفت بابا من همه جا را می بینم، (?? شعبان بود)! ...

ادامه مطلب...


      
<      1   2   3   4   5   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا