.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 30
  • بازدید دیروز : 475
  • کل بازدید : 1445800
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/8    ساعت : 2:41 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در سه شنبه 90/11/18 ساعت 9:0 ع نویسنده : ایمان احمدی

اسرائیل تصمیم گرفته است در آوریل (اوایل بهار آینده) به ایران حمله کند اما لئون پانتا از تهدیدات هر روزه اسرائیل ناخرسند است.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 90/11/18 ساعت 7:0 ع نویسنده : ایمان احمدی

به هرحال آب و برق مجانی، چه با سفارش امام بوده و چه نبوده، مصوبه دولت موقت در تاریخ 8 اسفند 57 بوده است آنهم با قید فعلا و برای اقشار کم درآمد، نه برای همیشه و همه مردم. نکته مهمتر اینکه علی رغم چاپ اصل سخنان دوازدهم بهمن امام در مطبوعات آن روز، هنوز هم عده ای اصرار دارند که امام در بدو ورود به ایران، وعده ی آب و برق مجانی را داده است!

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 90/11/17 ساعت 7:38 ص نویسنده : ایمان احمدی

روزنامهروزنامه صهیونیستی "هاآرتص" در تحلیلی که در سایت خود منتشر کرده، به جد نسبت به پیامدهای حمله احتمالی رژیم صهیونیستی به ایران هشدار داده و بیان کرده که مردم رژیم صهیونیستی باید به شدت از پیامدهای چنین حمله‌ای نگران باشند.

در آغاز این مطلب آورده شده است: برخی از افرادی که این نوشتار را می‌خوانند، تا پس از زمستان زنده نخواهند ماند. البته برخی از آن‌ها به مرگ طبیعی نخواهند مرد. اسرائیل اعلام کرده پیش از بهار به ایران حمله می‌کند. اگر ارزیابی‌ها درست باشد، صدها و بلکه هزاران اسرائیلی در حمله موشکی تلافی جویانه که قطعاً رخ می‌دهد، از میان خواهند رفت.

ادامه مطلب...


      

سلامیجانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه رزمایش "حامیان ولایت" اولین واکنش لبیک‌گونه سپاه به فرمایشات و تدابیر اخیر مقام معظم رهبری است، گفت: هر نقطه‌ای که مبدا عملیات تهاجمی دشمن بر علیه جمهوری اسلامی ایران باشد مورد تهاجم و تازش متقابل واحدهای رزمی سپاه قرار خواهد گرفت.

ادامه مطلب...


      

تخت جمشید(شورای ملی ایرانیان آمریکا)، یکی از کمیته‌های سنا دیروز یک لایحه پیشنهادی را به رأی‌ گذاشت که بر اساس آن موزه‌ها و دانشگاه‌های آمریکا که دارای اشیای قدیمی و تاریخی ایران از جمله کتیبه‌های تخت جمشید هستند راحت‌تر بتوانند آثارشان را به مزایده و حراج بگذارند تا دولت آمریکا بتواند مدارک مستدل‌تری علیه ایران جمع آوری کند. اگر این لایحه به تصویب نهایی برسد آثار مرتبط با تخت جمشید تقریبا به راحتی به بالاترین پیشنهاد دهندگان فروخته خواهد شد.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 90/11/16 ساعت 7:36 ص نویسنده : ایمان احمدی

فارسی وانشبکه فارسی‌وان با پخش مکرر فیلم‌هایی در قالب‌های مختلف از جمله طنز و...، سعی دارد این باور را برای خانواده ها به‌وجود آورد که دخترها باید قبل از ازدواج با جنس مخالف رابطه برقرار کنند تا بتوانند مورد نظر را برای زندگی مشترک پیدا کنند.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 90/11/16 ساعت 7:34 ص نویسنده : ایمان احمدی

بچه‌ها عملا نمی توانند رابطه جنسی را از پدر و مادرشان یاد بگیرند و به‌خاطر همین آنها در مسئله جنسی به نوعی لنگ می‌زنند و نمی دانند که چطور با جنس مخالف و یا حتی با جنس موافق رابطه عاشقانه و یا حتی جنسی برقرار کنند.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 90/11/16 ساعت 7:33 ص نویسنده : ایمان احمدی

فیلتردر پی اطلاع‌رسانی دقیق سایت "دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری" از اجلاس جهانی جوانان و بیداری اسلامی و بیانات ایشان در نماز جمعه، مسئولین عربستانی این سایت را از دسترس کاربران عربستانی خارج کردند.

آگاهان معتقدند که به دلیل شرایط ویژه منطقه در پی بیداری اسلامی و خطبه‌های نماز جمعه که حاوی پیام‌های ویژه‌ای به ملت‌های مسلمان بود، این اقدام صورت گرفته است. از این رو و در پی انعکاس ابراز ارادت ویژه جوانان مسلمان شرکت کننده در اجلاس اخیر بیداری اسلامی که نشان از تاثیرگذاری جمهوری اسلامی ایران در روند بیداری اسلامی دارد، دولت عربستان محدودیت ویژه‌ای را برای انتشار اخبار مربوط به بیانات مقام معظم رهبری تدارک دیده است.




      
ارسال شده در شنبه 90/11/15 ساعت 10:0 ع نویسنده : ایمان احمدی

مسئولان از توطئه‌ دشمن در کار انتخابات غافل نشوند. کسانى هم که در انتخابات رأى نمى‌آورند، مواظب باشند کلاهى که سر رأى‌نیاوردگان سال 88 رفت، سر آنها نرود؛ فریب نخورند. همه‌ نامزدهاى انتخابات و هوادارانشان، خود را مقابل توطئه‌ احتمالى دشمن مسئول امنیت بدانند. انتخابات را متهم نکنند؛ کسى آب به آسیاب دشمن نریزد؛ در تبلیغات، القای فضاى اختلاف و ناامیدى نشود.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در شنبه 90/11/15 ساعت 10:0 ع نویسنده : ایمان احمدی

وزیر نفت با بیان اینکه صدور نفت بعضی کشورهای اروپایی را حتما قطع خواهیم کرد و درباره بقیه نیز در آینده تصمیم خواهیم گرفت، گفت: حتی اگر نتوانیم یک بشکه نفت بفروشیم به هیچ کشوری به دلیل تبلیغات و فشار سیاسی باج نمی‌دهیم و از موضع به حق خود کوتاه نمی‌آییم.

ادامه مطلب...


      
<      1   2   3   4   5   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا