.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 388
  • بازدید دیروز : 524
  • کل بازدید : 1451132
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/18    ساعت : 6:11 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در یکشنبه 90/11/16 ساعت 7:36 ص نویسنده : ایمان احمدی

فارسی وانشبکه فارسی‌وان با پخش مکرر فیلم‌هایی در قالب‌های مختلف از جمله طنز و...، سعی دارد این باور را برای خانواده ها به‌وجود آورد که دخترها باید قبل از ازدواج با جنس مخالف رابطه برقرار کنند تا بتوانند مورد نظر را برای زندگی مشترک پیدا کنند.

ر یکی از سریال‌های شبکه "فارسی‌وان" دختر خانواده در حالی که با مادر و مادر بزرگش در اتاق مشغول درد دل کردن بود، در مورد جدایی خود از دوست پسرش ابراز ناراحتی کرد.

مادربزرگش با خنده در جواب وی گفت: «ناراحت نباش؛ تو به قدری دوست پسر پیدا می‌کنی که مجبور می‌شوی عذر همه آنها را بخواهی چون نمی توانی مواظب همه آنها باشی.»

شبکه فارسی‌وان با پخش مکرر و روزانه اینگونه فیلم‌ها در قالب‌های مختلف از جمله طنز و غیره، سعی دارد این باور را برای خانواده ها به‌وجود آورد که دخترها باید قبل از ازدواج با جنس مخالف رابطه برقرار کنند تا بتوانند از این طریق فرد مورد نظر را برای زندگی مشترک پیدا کنند.

این در حالی است که علاوه بر مخالفت این مسئله با ارزش‌های انسانی و اخلاقی و همچنین احکام اسلامی، اینگونه روابط از دید دانشمندان و روانشناسان ضررهای فردی و اجتماعی اثبات شده بسیاری دارد که از جمله آنها می‌توان به: سرکوب شدن استعدادها، افت تحصیلی یا رکود علمی، ایجاد جو بدبینی، اضطراب، تشویش و احساس نگرانی، فقدان شناخت درست و واقع‌بینانه، محرومیت از ازدواج پاک، عدم استقبال از تشکیل کانون خانواده، کم‌رنگ شدن ارزش‌های مکتبی و فرهنگ اصیل ایرانی، انحطاط اخلاقی، تهدید، خیانت به همسر آینده و... اشاره کرد.




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا