.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 146
  • بازدید دیروز : 9641
  • کل بازدید : 1443388
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/1/31    ساعت : 12:45 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در چهارشنبه 90/11/26 ساعت 9:0 ع نویسنده : ایمان احمدی

امام صادق(علیه السلام) فرمود: «هیچ خونی ریخته نمی‌شود و هیچ رنج و دردسر و بیماری نیست مگر به دلیل گناه» و این سخن خداوند عزّ و جلّ است که در کتابش می‌فرماید: «هیچ مصیبتی بر شما وارد نمی‌شود مگر به خاطر آنچه خود به دست آورده‌اید و خدا از بسیاری از آنچه خود فراهم کرده‌اید درمی گذرد.»

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 90/11/26 ساعت 7:9 ع نویسنده : ایمان احمدی

تعبدات امام بسیار عجیب بود. بنده در موقع برگشتن از سفر حج،‌ به کربلا مشرف شدم. و در کربلا مشاهده کردم که ایشان بسیار به زیارت حضرت سید‌الشهدا (ع)‌مشرف می‌شوند. روزی در حرم سید‌الشهدا به بنده فرمود:‌ شما به منزل بروید تا من بیایم؛‌ به این‌خاطر این‌ را فرمود که زیارات طولانی‌را در حرم جدشان قرائت می‌کردند و نمی‌توانستند از جوار حضرات ائمه‌(ع) جدا شوند.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 90/11/26 ساعت 6:43 ع نویسنده : ایمان احمدی

عمادمغنیه

بیشتر ایرانی‌هایی که او را می‌شناختند خیال می‌کردند که او یک ایرانی است که گذرنامه ایرانی دارد و نامش حاج رضوان است اما عده کمی بودند که می‌دانستند او لبنانی است و عده بسیار کمتری بودند که نام واقعی‌اش یعنی "عماد مغنیه" را می‌دانستند.

ادامه مطلب...


      

رسانه ها نوشته اند خاتمی برای حادثه تروریستی نروژ پیام تسلیت صادر کرده و افراطی گری را محکوم می کند اما در مقابل قتل عام شیعیان بحرین و مسلمانان یمن سکوت می کند. چرا پاسخ این دروغ‌ها را نمی دهید؟ حامیان شما چگونه باور کنند سخن کسانی را که در گوش ها زمزمه می کنند زبان خاتمی را درهم و دینار آل خلیفه و آل سعود بسته است؟

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 90/11/26 ساعت 6:27 ع نویسنده : ایمان احمدی

مهدی خورشیدی به عنوان معاونت امور قوا در دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شد.
وی که از نیروهای ارزشی می باشد تحصیلات خود را در دانشگاه شهید بهشتی به پایان برده و دکترای خود را از آنجا اخذ کرده است.
گفتنی است پیش از این رضا طلائی نیک، معاونت امور قوای دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام را عهده دار بوده است.



      
ارسال شده در چهارشنبه 90/11/26 ساعت 9:30 ص نویسنده : ایمان احمدی

کانیدانیویورک تایمز در گزارشی نوشت که "نویت گینگریچ"، یکی از کاندیداهای ریاست‌جمهوری 2012 آمریکا، طی جدیدترین اظهارات خود مدعی شده است که حمله هسته‌ای ایران به آمریکا "یک خطر جدی" است و می‌تواند موجب مرگ و یا زخمی شدن صدها هزار آمریکایی شود.

 
این اظهارات وی جزء جدیدترین مکاشفات جنگ‌طلبانه‌ای است که برخی از کاندیداهای ریاست‌جمهوری آمریکا به ویژه خود وی در قبال مسائل ایران اتخاذ کرده و به کار می‌برند.

تاکنون در مناظره‌های انتخاباتی کاندیداهای ریاست‌جمهوری آمریکا، ایران دست‌مایه کسب آرا و پیروزی در انتخابات قرار گرفته است و گینگریچ نیز که از دیگر رقبایش، به ویژه "ریک سانتوریم" عقب افتاده، برای کسب آرای بیشتر هم‌صدا با رسانه‌های آمریکا تصویری هولناک و مرگبار از ایران و برنامه هسته‌ای آن برای مردم آمریکا ساخته است.

در گذشته گینگریچ همچنین بیان کرده بود که اگر ایران سلاح‌های هسته‌ای بدست آورد، نه تنها اسرائیل بلکه آمریکا در معرض خطر قرار می‌گیرند و از همین رو وی، ایران را به عنوان کشور و فرهنگی معرفی کرده است که دست به پرورش تروریسم می‌زند.

وی همچنین در ادعاهای خود به تجسم‌سازی حمله اتمی به آمریکا و قیاس آن با واقعه خودزنی 11 سپتامبر پرداخته و گفته است: «سلاح هسته‌ای ایران را در نظر بگیرید. خطراتی که آن برای کلیولند، یا کلمبوس، یا سین‌سیناتی، یا نیویورک دارد را در نظر بگیرید. زمانی را که در واقعه 11 سپتامبر 3100 آمریکایی کشته شدند و نیز احساسی را که در آن هنگام داشتید را به یاد بیاورید. اکنون حمله‌ای را متصور شوید که باید به آن دو صفر دیگر بیفزایید و 300000 کشته داشته باشید. ممکن است نیم میلیون نفر نیز زخمی شوند. این خطر جدی است و یک داستان علمی تخیلی نیست. بدین دلیل است که من عقیده دارم داشتن قوی‌ترین امنیت ملیِ ممکن برای ما از اهمیت بسیاری برخوردار است.»

گینگریچ در حالی علیه ایران دست به ارائه تهمت‌های تکراری می‌زند که هیچ‌گونه مدرکی دال بر ساخت سلاح هسته‌ای به وسیله ایران و نیز مجهز بودن ایران به موشک‌هایی که بتوانند خاک آمریکا را هدف قرار دهند، وجود ندارد. با این حال، گینگریچ هیچ‌گونه توضیحی در این مورد نداده است که چطور ممکن است ایران با وجود نداشتن چنین امکاناتی به آمریکا حمله کند.



      
ارسال شده در چهارشنبه 90/11/26 ساعت 9:29 ص نویسنده : ایمان احمدی

وقتی کنار مزار رسول الله صلوات الله علیه یک شیعه را می بینی حتی اگر از کشور دیگری باشد، تمام غربتی که گرد و غبار آن روی دلت نشسته یک باره از آن زدوده می‌شود. این حکایت دائمی عاشقان اهل بیت علیهم السلام در حرم پیامبر رحمت و کرامت است که حتی نمی توانند نماز جماعت اقامه کنند.

این درحالی‌ست که "وهابیون" به جز شیعیان به تمامی مذاهب اسلامی اجازه می دهند، قبل یا بعد از اقامه نماز جماعت حرم نمازشان را به هرکسی که می خواهند اقتدا کنند!

کنار سکوی مهاجرین در مقابل خانه حضرت زهرا سلام الله علیها ، همان‌جا که جبرائیل نیز بدون اجازه وارد نمی‌شد، خانه امن شیعیانی است که می خواهند از غربت بیرون بیایند.

اینجا می توان بسیاری از شیعیان را درنهایت سکوت و مظلومیت دید که چگونه بی صدا اشک غربت می ریزند.



"حسین" شیعه عربستانی است که ازدمام آمده. وقتی با او روبه رو شدم خستگی راه را می شد از صورت نیم سوخته اش زیر آفتاب شبه جزیره عربستان دید.

وقتی با او سخن را آغاز کردم می گفت: «از دمام آمده ام، کاروانی که تمام شان اهل سنت هستند و او تنها زائر شیعه کاروان است.»

حسین ادامه داد که اصالتا اهل پاکستان است و خانواده او هم اکنون در این کشور به سر می برند و او برای کار به عربستان آمده و هم اکنون 10سال است که دراین کشور ساکن شده است.

وی گفت: «زندگی برای شیعیان در این کشور بسیار سخت است و نگه داشتن اعتقادات مثل نگه داشتن آهن گداخته در کف دست است.»

او ادامه داد: «قدر کشورتان را بدانید، ایران امید تمام شیعیان درجهان است.»

حسین می گوید: «"آیت الله خامنه‌ای" چشم و چراغ شیعیان در عصر غیبت شده، ما او را خیلی دوست داریم، کاش بتوانم روزی ایشان را ازنزدیک ببینم.»

وی که خواست پیامش را به مردم ایران برسانم گفت: «از مردمتان بخواهید قدر این سید جلیل القدر را بدانند و مراقب ایشان باشند.»

وی افزود: «اقتدار شما اقتدار تمام شیعیان است و هر آنچه درایران رخ می دهد، مستقیما روی دیگر شیعیان جهان نیز موثر است.»

وی خاطرنشان کرد: «هر رخدادی که موجب اقتدار شما درجهان می شود، موجب کاهش فشارها روی ما در این گوشه از جهان است و اگر مشکلی نیز در درون نظام شما پیش بیاید، ما برای اعمال فشارهای سیاسی، اقتصادی و اجتماعی خود را آماده می کنیم.»

وی به ایرانیان توصیه کرد: «قدر نظامتان را بدانید که امید جهان شیعه است و امت علی علیه السلام و ائمه معصوم علیهم السلام به رخدادهای ایران است.»




      
ارسال شده در سه شنبه 90/11/25 ساعت 8:0 ع نویسنده : ایمان احمدی

آیت اللهوقتى عمل، صالح است که حقوق و حدود خدا محفوظ بماند. اگر چشمت یک نگاه بد بکند توى سرت مى‏خورد، خیال نکن! الآن نمى‏فهمى. این‏ها این آثار را دارد. گمان نکن زرنگى کرده‏اى و به محرمات الهى نگاه مى‏کنى و فردا خبرى نیست.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 90/11/23 ساعت 8:0 ع نویسنده : ایمان احمدی

دعاهیچ بلایی بر بنده مؤمن نازل نمی‌شود، مگر این که به وسیله دعا در رفع آن تسریع می‌شود و هیچ مصیبتی نیست که به دنبال آن دعا نباشد مگر این که آن مصیبت دوام خواهد یافت. پس هر گاه بر شما گرفتاری فرود آمد، دست‌به دعا و تضرع بردارید

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در شنبه 90/11/22 ساعت 9:0 ع نویسنده : ایمان احمدی

کارهای اداری و البته تمام کارها با پیگیری و تلاش جدی صورت می‌گیرد. باید به خواست‌ها و مطالبات مردم رسیدگی کرد و آن را به نتیجه رساند. نظام اداری باید به گونه‌ای باشد که مردم به راحتی و به سرعت به خواسته‌هایشان برسند و از نظام اسلامی ناامید نشوند. رشوه‌گیری، رشوه دادن و...همه مانع از پی‌گیری می‌شود و دیگر کسی جدیّتی در کار نخواهد داشت.

ادامه مطلب...


      
<      1   2   3   4   5   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا