.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 294
  • بازدید دیروز : 295
  • کل بازدید : 1445589
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/7    ساعت : 4:18 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در یکشنبه 90/12/21 ساعت 8:5 ص نویسنده : ایمان احمدی

«رأی خاتمی، سیلی به موسوی بود»، «خاتمی نفوذی حکومت است»، «خاتمی نشان داد شورای هماهنگی سبز را بر خلاف ادعای این شورا قبول ندارد»، «رأی دادن خاتمی بازداشت شدگان سیاسی را خیلی ناراحت و دپرس کرد» و...

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در شنبه 90/12/20 ساعت 4:29 ع نویسنده : ایمان احمدی

در این مراسم که در دفتر حجت الاسلام سیدمحمد خاتمی برگزار شد، حدود 50 نفر از اقوام نزدیک خانواده داماد و عروس حضور داشتند.

در این مراسم که بعد از اقامه نماز مغرب و عشا برگزار شد، سید محمد خاتمی وکالت عروس و مجید انصاری وکالت داماد را بر عهده گرفتند و صیغه عقد توسط خود خاتمی جاری شد.

مهریه تنها عروس سیدمحمد خاتمی که همچون داماد دانش آموخته علوم کامپیوتر و از هم دانشگاهی های اوست، یک جلد کلام الله مجید و آینه و شمعدان تعیین شده است.

گفتنی است سیدعماد الدین خاتمی متولد فروردین 1367 و آخرین فرزند سیدمحمد خاتمی است.

وی همچنین دو دختر به نام های لیلا و نرگس دارد که قبلا ازدواج کرده اند. دختر کوچکتر خاتمی که متولد 1360 می باشد ، اواخر سال 86 به عقد برادر زاده کمال خرازی ، وزیر امور خارجه دولت پدر درآمد.
 
لیلا خاتمی نیز که فارغ التحصیل رشته ریاضی محض دانشگاه شریف است، ظاهرا  به همراه همسرش در ایتالیا زندگی می کند.




      
ارسال شده در شنبه 90/12/20 ساعت 4:25 ع نویسنده : ایمان احمدی

بحث بر سر این است که چرا عده‌ای چشم بر حقایق پیش روی خویش بسته‌اند و با آن که به آثار مخرب ناشی از رفتار خود واقفند، همچنان به کوک کردن همان سازی می‌پردازند که صدای آن دل‌های مردم را می‌لرزاند و آشوب می‌کند و دشمنان را به رقص و پایکوبی درمی‌آورد. آیا هنوز هم صدای مردم را نشنیده‌اند؟ چرا عده‌ای همواره از مواجه شدن با حقایق گریزانند و ترجیح می‌دهند‌ در هیاهوی هزاران توجیه نابخردانه روزگار بگذرانند! به راستی چرا قافیه باخته‌های عالم سیاست،‌ نیاموخته‌اند که باید سر به زیر اندازند و گردن‌افرازی را دست‌کم برای دوره‌ای از زمان به فراموشی بسپارند؟!

ادامه مطلب...


      
      
ارسال شده در شنبه 90/12/20 ساعت 7:57 ص نویسنده : ایمان احمدی

چند تن از مشاوران خاتمی اقدام به تهیه گزارشی از بازتاب های حضور وی در انتخابات مجلس کرده اند که نتایج این گزارش به شدت مورد توجه خاتمی قرار گرفته است. وی به نزدیکان خود گفته برای سروسامان دادن به جبهه اصلاحات و جدایی آن از فتنه از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.خاتمی که ظاهرا روحیه جدیدی پیدا کرده روز چهارشنبه صیغه عقد پسرش عماد را در دفترش خوانده و مراسم مختصری برپا کرده است. همچنین روز پنجشنه با حضور در بیمارستان قلب به عیادت محسن امین زاده رفته است.برخی پرسنل و بیماران بیمارستان قلب بازگشت بدون شرط خاتمی به دامان نظام را به وی تبریک گفتند.




      
ارسال شده در شنبه 90/12/20 ساعت 7:57 ص نویسنده : ایمان احمدی

شنیده ایم که تمام سفرای کشورهای اروپایی به جز انگلیس که در اعتراض به تسخیر سفارت بریتانیا از ایران فراخوانده شده بودند بی سرو صدا به تهران بازگشته اند.




      
ارسال شده در شنبه 90/12/20 ساعت 7:54 ص نویسنده : ایمان احمدی

موسوی خوئینی ها که پیش از انتخابات از مخالفان جدی حضور در انتخابات بود، عصر روز جمعه و پس از آن که شنید برخی اعضای مجمع روحانیون از جمله محمد خاتمی رای خود را به صندوق انداخته اند در منطقه دارآباد رای خود را به صندوق انداخته است




      

با وجود سپری شدن یک هفته از شکست پروژه تحریم و شرکت خاتمی در انتخابات، این شوک بزرگ همچنان محل بحث و مجادله محافل ضدانقلاب است.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در جمعه 90/12/19 ساعت 5:53 ع نویسنده : ایمان احمدی

صلوات هم نقش اثباتی دارد و هم نقش محوی.  اینکه حضرت می‌فرمایند: هر یک صلوات وقتی در نامه عمل ثبت و ضبط می‌شود، ده حسنه نوشته می‌شود، نقش اثباتی است. از طرف دیگر حضرت در روایت دیگری می‌فرمایند، نقش محوی نیز دارد، یعنی نقش استغفار هم دارد .

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در جمعه 90/12/19 ساعت 5:48 ع نویسنده : ایمان احمدی

یکى از وجوه حکمت غیبت امام زمان (علیه السلام) کوتاهى کردن مردم است و توضیح آن مهم این است که پیامبر اکرم (صلى الله علیه وآله وسلم) پس از مجاهدتهاى عظیم و تحمل مشقتها و صبر و پایدارى شدید، و نبردهاى سخت با موانع بزرگ بالاخره با توفیقات الهى توانستند، دین و احکام الهى را به واقعیت درآورند و به این صورت وحى الهى در قالب قرآن به صورت نوشته درآمد. پس از اتمام حیات ظاهرى آن وجود مقدس قرآن به صورت(میراث) براى بشریت ماند.

ادامه مطلب...


      
<      1   2   3   4   5   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا