.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 121
  • بازدید دیروز : 653
  • کل بازدید : 1445121
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/6    ساعت : 9:0 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در چهارشنبه 90/12/24 ساعت 7:40 ص نویسنده : ایمان احمدی

مصابیح




      
ارسال شده در سه شنبه 90/12/23 ساعت 2:40 ع نویسنده : ایمان احمدی

به دنبال افشای برخی روابط پشت پرده مهدی هاشمی رفسنجانی با عوامل برانداز در خارج از کشور، امروز یکی از این افراد که سابقه فعالیت در رسانه‌های زنجیره‌ای اصلاحات را نیز دارد، مطالبی را درباره نقش هدایت‌گر و اصلی او در انتشار مطالب و جزوات توهین‌آمیز علیه مقامات عالی‌رتبه کشور، در وبلاگ شخصی خود منتشر کرد

ادامه مطلب...


      

زمانی که لاریجانی در انتقاد به گزارش احمد شهید درباره وضعیت حقوق بشر در ایران پرده از برنامه های دولت امریکا و همکاران اروپایی اش در تحریک، هدایت و حمایت گروه های تروریستی خشنی که در ترور دانشمندان هسته ای کشور ما نقش داشتند برداشت، نماینده دولت امریکا خشمگین شده و سخنان او را قطع کرد.
در فرازی از اظهارات دبیرستاد حقوق بشر کشورمان که اینگونه نماینده آمریکا را خشمگین کرد آمده است : ما قاطعانه و مؤکدا از گزارشگران محترم این شورا می خواهیم که از ایران بازدید کنند تا واقعیات را کشف نموده و به دنیا گزارش دهند. از آنها می خواهیم تا به ایران بیایند و اندوه و خشم عظیم ملت ما را هنگامی که شهادت فرزندان نخبه خود را که به دست شبکه تروریستی بی رحمی که توسط ایالات متحده آمریکا، انگلیس و فرانسه و چند کشور دیگر از این مجموعه ورشکسته اخلاقی اداره، هدایت و حمایت می شود را می بینند، به جهانیان گزارش دهند.
در این هنگام بود که نماینده آمریکا در شورای حقوق بشر سازمان ملل سخنان لاریجانی را قطع کرده و از رئیس شورا اجازه اعتراض خواست.
لاریجانی پس از اعتراض نماینده امریکا سخنان خود را با همان شدت و حدت قبلی ادامه داده و بلافاصله گفت : ما کاملا از اغراض سوء کسانی که از سیستم ضعیف و بیمار سازمان ملل سوء استفاده می کنند تا سیاست های خصمانه خود را بر علیه ملت ما مشروعیت ببخشند کاملا آگاه هستیم اما قطع نظر از این پدیده غم انگیز که نه اولین از این مورد است و احتمالا آخرین آن نیز نخواهد بود، نحوه رفتار گزارشگر تعیین شده برای جمهوری اسلامی ایران و محصول کار او است که حتی از حداقل های استاندارد یعنی انصاف، بیطرفی و حق محوری برخوردار نیست.




      
ارسال شده در سه شنبه 90/12/23 ساعت 8:12 ص نویسنده : ایمان احمدی

 آقای مشایی دارای دیدگاه‌هایی است که گاهی آنها را مطرح می کرد. آزادی را از او سلب کردند. آن قدر بحث های بی ربط و غیرمرتبط و نادرست مطرح کردند که ایشان مجبورشد سکوت اختیار کند. همین سکوت را هم برنمی تابند. آن موقع که آقای مشایی حرف می زد، می گفتند چرا حرف می زند؟ الان که سکوت کرده می گویند چرا سکوت کرده؟ اشکال به مشایی برنمی گردد. برای مردم هم روشن شده است. ایشان دارد کارشان را در سکوت انجام میدهند. واقعا من به آقای مشایی حسرت می خورم که با این تهمت ها و توهین هایی که به ایشان شده برای خودش آخرتش را خوب آباد کرده است.

*در موردآن 11 روز اینطور نبوده که رئیس جمهور کار را رها و قهر کنند. ایشان داشتند فضای کشور را رصد می کردند و می دیدند که توطئه ای در حال شکل گیری است و لازم بود در قبال این توطئه از خودشان رفتاری نشان دهند. البته در مورد این مساله باید نکته ای را عرض کنم. خود آقای احمدی نژاد بهتر از هر کسی بایدتوضیح دهند و ایشان در شرایط مناسب این کار را خواهند کرد و توضیح خواهند داد. باورمان این است که آقای احمدی نژاد در آن شرایط به این نتیجه رسیده بود که توطئه ای شکل گرفته و هدف این است که دولت و رییس جمهور را تخریب کنند و به کشور آسیب بزنند. ایشان مدتی از منز لشان که چسبیده به ریاست جمهوری و بخشی از ریاست جمهوری است، خارج نشدند. اینطور نیست که بگوییم محیطی جدای از محیط کارشان است، بسیاری از برنامه هایشان را در روزهای عادی هم در منز لشان انجام می دهند. یک اختلاف نظر درباره وضعیت وزارت اطلاعات در آن برهه پیش آمد و این تغییرات صورت گرفت. ایشان از نظر مقام معظم رهبری که بعدا کتبا اعلام شد، تبعیت کردند و الان آقای مصلحی در کابینه حضور دارند.




      
ارسال شده در دوشنبه 90/12/22 ساعت 11:49 ص نویسنده : ایمان احمدی

قاسمی از فرماندهان دفاع مقدس با اشاره به حکم هشت ماه زندان و 60 ضربه شلاق عامل اهانت به فائزه هاشمی گفت: اگر چنین حکمی را برای فائزه بریدند و نصف روز این خانم زندان رفت، من ریشم را می‌تراشم!

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 90/12/22 ساعت 11:44 ص نویسنده : ایمان احمدی

سید محمد جهرمی، مدیرعامل سابق بانک صادرات در رابطه با عدم تمایل خاوری، مدیر عامل سابق بانک ملی برای بازگشت به ایران توضیح داد.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 90/12/22 ساعت 7:56 ص نویسنده : ایمان احمدی

 موضوع در خصوص مواضع اخیر برخی جریانات نزدیک به دولت است که معتقدند مردم دست رد به سینه منتقدان دولت زده‌اند و این موضوع باعث خواهد شد که در دور بعدی مجلس، دولت و قوه مقننه ارتباط نزدیک‌تری داشته باشند. گرچه آرزوی دیرینه بسیاری از مردم و دلسوزان نظام برقراری تعامل تنگاتنگ میان این دو قوه مهم و حساس در جمهوری اسلامی است و مقام معظم رهبری نیز بارها بر ایجاد وحدت میان این دو رکن اساسی نظام تأکید کرده‌اند اما واقعیت آن است که گاهی به دلیل برخی از کارشکنی‌ها از سوی دولت و مجلس، این تعامل بسیار کمرنگ‌تر از حد انتظار بوده است و اگر بخواهیم کمی واقع بینانه‌تر به موضوع نگاه کنیم، می‌توان بخش عمده‌ای از این کارشکنی‌ها را از سوی دولت دانست. حال همین کارشکنی‌ها و خودرأیی‌ها از سوی دولت، به ویژه در موضوعات اقتصادی باعث شد که تیم‌های انتخاباتی دولت و جریان انحرافی، تلاش زیادی برای فرستادن نمایندگان همفکر خود به مجلس انجام دهند تا از این طریق به قول خودشان تعامل با مجلس را افزایش دهند یا به عبارت بهتر، کارشکنی‌های خود را قانونی جلوه دهند.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 90/12/22 ساعت 7:53 ص نویسنده : ایمان احمدی

ما در قضایاى ضدیت با اسرائیل دخالت کردیم؛ نتیجه‌اش هم پیروزى جنگ سى و سه روزه و پیروزى جنگ بیست و دو روزه بود. بعد از این هم هر جا هر ملتى، هر گروهى با رژیم صهیونیستى مبارزه کند، مقابله کند، ما پشت سرش هستیم و کمکش میکنیم و هیچ ابائى هم از گفتن این حرف نداریم.




      
ارسال شده در دوشنبه 90/12/22 ساعت 7:43 ص نویسنده : ایمان احمدی

"آیت‌الله احمد جنتی"، خطیب نماز جمعه این هفته تهران در خطبه‌های دوم خود، با اشاره به دستور رهبر انقلاب مبنی بر تشکیل "شورای عالی فضای مجازی"، گفت: «درایت رهبر انقلاب در این موضوع ستودنی است، وضعیت ارتباطات و اینترنت در دنیا موجب نا‌امنی و دزدی اطلاعات شده است، لذا کم توجهی مسئولان به این مسئله یک خطر جدی از سوی دشمن است که نهادهای ما را تهدید می‌کند.»

خطیب نماز جمعه تهران ادامه داد: «رهبر انقلاب فرموده بودند که اگر می‌توانستم خودم مسئولیت این شورا را به عهده می‌گرفتم که این اهمیت این شورا را می‌رساند. برخی به این مسائل کم‌توجهی می‌کنند. باید از رهبر انقلاب تشکر فوق العاده کرد، خداوند عمر رهبر عزیزمان را طولانی و دشمانش را ذلیل و خوار کند.»

آیت‌الله جنتی خطاب به اعضا منتخب شورای عالی مجازی گفت: «رهبر انقلاب شما را گزینش کرده است و شما را بهترین و به دردبخور دیده است. قدر این انتخاب را بدانید و با عمل به وظایف خود شکر آن را به جا آورید.»

وی یادآور شد: «زمانی در امر مبارزه با فساد، رهبر انقلاب فرمان مبارزه با فساد صادر کردند، ولی آن طور که انتظار بود اجرا نشد، ولی هشدار می‌دهم مبادا این هم مانند آن شود. این موضوع را جدی بگیرد. اگر کم توجهی شود خطر به وجود می‌آید.»

رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز چهارشنبه 17 اسفند دستور تشکیل "شورای عالی فضای مجازی" را صادر کردند.




      
ارسال شده در یکشنبه 90/12/21 ساعت 8:7 ص نویسنده : ایمان احمدی

ما مخلص سپاه قدس هم هستیم!! تازه! سردار عزیز جعفری، عزیز ما هم هستن ایشون!! من خودم به آقای جنتی که سایه ایشون، بر سر ما مستدام باشه، از بچگی ارادت داشتم!! این را هم بگویم و خلاص! یعنی اگر نگویم، باد می کند توی دلم... آهای نتانیاهو! تف توی هیکلت.

ادامه مطلب...


      
<      1   2   3   4   5   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا