.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 200
  • بازدید دیروز : 191
  • کل بازدید : 1443633
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/1    ساعت : 3:40 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در شنبه 90/12/27 ساعت 7:44 ص نویسنده : ایمان احمدی

علیرغم پیگیری های فرهاد دانشجو جهت دیدار با  اکبر هاشمی رفسنجانی و برگزاری جلسه با هیات امنای دانشگاه آزاد، این پیگیری ها تاکنون بی نتیجه مانده است.

یاسر هاشمی نیز چند روز پیش گفته بود دانشجو نه گزینه پدرم بود و نه احمدی نژاد.




      

 منوچهر متکی وزیر خارجه سایق کشورمان در پاسخ به اظهارات محمود احمدی‌نژاد در مجلس با اشاره به جمله معروف منسوب به ابوعلی سینا که می‌گوید "اگر برای یک کار "اشتباه"، هزار "توجیه" بیاورید می‌شود "هزار و یک اشتباه" گفت: سخنان و رفتار آقای احمدی نژاد فرزند خودسر خانواده‌ای را ترسیم می‌کند که با سوء استفاده از حمایت‌های بی دریغ و با سعه صدر بزرگ خانواده، به جای قدرشناسی و احترام، گستاخانه به هنجارشکنی می‌پردازد و هیچ مرزی در الزامات سخن گفتن به خصوص منطبق بودن با حق، عدل و صداقت و آراسته بودن با منطق و انصاف را پاس نمی‌دارد.

هواپرستانه سخن نگفتن از آموزه‌های اسلامی و سیره نبی مکرم اسلام (ص) است که فرمودند: "ما ینطق عن الهوی".

متکی افزود: برخی از اظهارات آقای احمدی‌نژاد در مورد وزیر امور خارجه سابق کشورمان از مصادیق تهمت و افترا و به دلیل تکرار از مصادیق تشویش اذهان عمومی و قابل تعقیب قضایی است. البته اینجانب بنا به مصالحی که از مهمترین آنها حفظ آرامش عمومی جامعه و مورد تاکید مقام معظم رهبری است، از پیگیری آن صرفنظر می‌کنم هر چند که در روز قیامت، خداوند متعال بهترین و عادلترین قضاوت کنندگان بین بندگان خود خواهد بود.

وی درباره این سخن احمدی‌نژاد که مدعی شده بود ماموریتی برای سفر به سنگال وجود نداشته است، توجه رئیس جمهور را به نامه‌ اطلاعی که حدود یک ماه پیش از سفر به سنگال پیرامون این سفر و اهداف مورد نظر نگاشته بود جلب کرد و افزود: آن نامه هم اینک در سوابق دفتر رئیس جمهور موجود است.




      
ارسال شده در پنج شنبه 90/12/25 ساعت 4:46 ع نویسنده : ایمان احمدی

اداره کل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، در جلسه پاسخ آقای احمدی نژاد به سؤالات نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، ایشان مدعی شد که در جریان تصویب پرداخت تسهیلات ارزی به متروی تهران و کلان شهرها، در پاسخ به اظهار نظر رییس کل بانک مرکزی در مورد خالی بودن حساب ذخیره ارزی دولت، یکی از اعضای مجمع اظهار داشته است: «هر چند می دانیم موجودی حساب ذخیره ارزی صفر است اتفاقا ما می‌خواهیم تصویب کنیم که اجرا نشود».

بر اساس اسناد صوتی و مکتوب موجود از ریز مذاکرات این جلسه که نسخه ای از آن نیز خدمت رهبری معظم انقلاب تقدیم شده است، اولا به رغم دعوت قبلی، رییس کل بانک مرکزی در این جلسه حضور نداشته است. ثانیا انتساب خلاف واقع چنین اظهار نظری، اهانت به کل اعضای مجمع به عنوان منصوبین رهبری معظم انقلاب محسوب شده و کاملا تکذیب می شود.

مشخص نیست آقای رئیس‌جمهور که انتظار می رود در اظهار نظرات خود مستدل و مستند سخن گفته و شان و شئونات پاسخ‌گویی را حفظ کند بر اساس کدام سند و مدرک، چنین ادعای کذبی را مطرح کرده است؟!!




      
ارسال شده در پنج شنبه 90/12/25 ساعت 4:45 ع نویسنده : ایمان احمدی

7 نماینده اصولگرای مجلس به دنبال بررسی سوال از رئیس جمهور در صحن علنی با صدور بیانیه ای نسبت به مباحثی که از سوی رئیس جمهور در مجلس طرح شد موضع گیری کرده و اعلام کردند: آنچه در مجلس در مقام پاسخ مطرح شد نه تنها باعث وهن مجلس بلکه وهن دولت و قو? قضائیه و خلاصه وهن جمهوری اسلامی گردید و موجبات کدورت و اختلاف و کشمکش جدیدی را فراهم ساخت و سرمای? با ارزشی را بدون منفعت درخور به هدر دادیم.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در پنج شنبه 90/12/25 ساعت 4:42 ع نویسنده : ایمان احمدی

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات با تإکید بر این موضوع که احمدی‌نژاد به هیچ یک از سئوال‌ها پاسخ نداد، گفت: من نمره قابل قبولی به ایشان نمی‌دهم. اینکه بیاییم با لحنی صحبت کنیم که عده‌ای در خارج از کشور هورا بکشند این مکانیزم شایسته‌ای نیست و من به احمدی‌نژاد از صفر می‌دهم

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در پنج شنبه 90/12/25 ساعت 11:44 ص نویسنده : ایمان احمدی

یکی دیگر از روش‏های حضرات معصومین علیهم السلام تعلیم دعا به مبارزان و مجاهدانی بوده که راهی میادین نبرد بوده‏اند. با کنکاشی کوتاه می‏توان روایاتی را یافت که حاوی مضامین بلند و عرفانی است که به عنوان ره‏توشه مبارزان، تقدیم آنان می‏شده.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در پنج شنبه 90/12/25 ساعت 10:40 ص نویسنده : ایمان احمدی

در آخرین روزهای ‌ فروردین 90 یکی از مهم‌ترین اتفاقات سال رقم خورد؛ رخدادی که تاثیر آن فقط به چند روز نگرانی در میان مسوولان و مردم محدود باقی نماند، بلکه تا پایان سال 90 پیامد‌هایی را همراه داشت و حتی در گرایش‌های سیاسی موثر و آرایش سیاسی در انتخابات مجلس نهم هم اثر گذاشت به گونه‌ای که گروهی از سیاسیون جریان اصولگرا که همواره پشت سر رئیس‌جمهور بودند در انتخابات مجلس نهم راه خود را از جریان سنتی اصولگرایان جدا کردند و در عین حال، گروهی نیز موسوم به جریان انحرافی حضور خود را نشان داد.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 90/12/24 ساعت 8:5 ص نویسنده : ایمان احمدی

مشهد




      
ارسال شده در چهارشنبه 90/12/24 ساعت 7:52 ص نویسنده : ایمان احمدی

دیروز جناب آقای رحیمی معاون اول محترم رئیس جمهور که در جلسه کارگروه تنظیم بازار شرکت کرده بود با انتقاد شدید از افزایش قیمت برخی از کالاهای مورد نیاز مردم در بازار، گفت «کار به جایی رسیده که دیگر باید با عوامل گرانی برخورد کنیم»!

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 90/12/24 ساعت 7:45 ص نویسنده : ایمان احمدی

در زمان های قدیم یک دختر از روی اسب می افتد و باسنش (لگنش) از جایش درمی‌رود. پدر دختر هر حکیمی را به نزد دخترش می‌برد، دختر اجازه نمی‌دهد کسی دست به باسنش بزند, هر چه به دختر می گویند حکیم بخاطر شغل و طبابتی که می کنند محرم بیمارانشان هستند اما دختر زیر بار نمی رود و نمی‌گذارد کسی دست به باسنش بزند.

به ناچار دختر هر روز ضعیف تر وناتوان‌تر می شود.

تا اینکه یک حکیم باهوش و حاذق سفارش میکند که به یک شرط من حاضرم بدون دست زدن به باسن دخترتان او را مداوا کنم....

ادامه مطلب...


      
<      1   2   3   4   5   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا