.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 247
  • بازدید دیروز : 426
  • کل بازدید : 1446443
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/9    ساعت : 11:23 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در جمعه 89/12/20 ساعت 11:25 ص نویسنده : ایمان احمدی

اعضای بسیج دانشجویی دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران ?? اسفند با آیت‌الله مکارم شیرازی دیدار و گفت‌وگو کردند. آیت‌الله مکارم شیرازی در این دیدار درباره تقلید، وحدت حوزه و دانشگاه، مسائل اخلاقی و مسائل روز صحبت کردند. این مرجع تقلید در بخشی از سخنان خود خطاب به اعضای بسیج دانشجویی گفت: «خودتان را از نظر علم و دانش و ایمان و معرفت و تقوا بسازید، ان شاءالله شما خواهران و برادران، این نظام و مملکت را حفظ کنید. تا شما و امثال شما هستید، ما نگران آینده نیستیم».




      
ارسال شده در جمعه 89/12/20 ساعت 11:23 ص نویسنده : ایمان احمدی

به گفته برخی رسانه‌ها چندی پیش، فائزه هاشمی رفسنجانی در مصاحبه با یک سایت الحادی مدعی شد که نص صریح قرآن کریم مبنی بر «تعدد زوجات» و همچنین بحث مربوط به مهریه زنان، «غیرانسانی» است و هیچ انسانی حاضر به پذیرش آن نیست.

وی همچنین چندی پیش اصالت نماد رسمی عفاف و پاکدامنی دختران ایرانی را زیر سؤال برد و از اینکه بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی، پوشش «چادر» به عنوان یک ارزش مطرح شده، ابراز تأسف کرد!

البته توهین به ارزش‌های اسلامی و احکام دینی و «کهنه» و «قدیمی» خواندن آن‌ها منحصر به فائزه هاشمی رفسنجانی نیست؛ چندی است کسانی در پی کسب نام و نان، به گمان اینکه به دست‌آوردن این دو با پنجه کشیدن بر روی دین محقق می‌شود، حرف‌های کفرآمیز می‌زنند.

زهرا رهنورد نیز یکی از این افراد است که چندی پیش رسماً از حکم صریح اسلامی درباره دیه انتقاد کرد و با «واپسگرایانه» خواندن این حکم، گفت: «در قوانین واپس‌گرا زن به عنوان جنس دست چندم تلقی شده، در کدام قلمرو است که تبعیض و بی‌عدالتی در قوانین ما لحاظ نشده... دیه نامساوی زن و مرد، قوانین تبعیض‌آمیز مربوط به طلاق و تابعیت و غیره.»

چند روز پیش، مؤسسه آمریکایی «نجات زنان»! به مناسبت صدمین سالگرد روز جهانی زن، فهرست صدنفره‌ای از زنان و مردانی را منتشر کرد که به ادعای این مؤسسه برای احقاق حقوق زنان تلاش کردند و مؤسسه مذکور با قرار دادن نام زهرا رهنورد در این فهرست صد نفره، مزد دیدگاه‌های ضد دینی وی را پرداخت تا شاید به شهرتی و نعمتی برسد.

در همین راستا برخی گروه‌های مخالف نظام خواستند از این موضوع برای فتنه‌گری در روز گذشته استفاده کنند که تیرشان به سنگ خورد. این فتنه‌گران ضد دین از چند روز پیش با تبلیغات گسترده، خواستار حضور هواداران خود در خیابان‌های تهران و احیای آشوب‌های خیابانی شده بودند؛ فراخوانی که از سوی برخی حامیان این جریان مانند «شیرین عبادی» به عنوان روز کشف حجاب نامگذاری شده بود. ناگفته نماند اسم شیرین عبادی نیز در فهرست صدنفره پیش‌گفته قرار گرفته است.




      

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس سابق مجلس خبرگان رهبری در شروع اجلاس دو روزه مجلس خبرگان که دیروز آغاز شد، از مردم به خاطر حضور هوشمندانه در راهپیمایی عظیم 22 بهمن امسال تقدیر کرد و گفت: «در شرایطی که چشم‌های بسیاری به ایران دوخته شده بود تا ببینند در شرایط فعلی مردم در 22 بهمن چه می‌کنند، اعلام وفاداری مردم به انقلاب و نظام بسیار خوب و بجا بود.» آیت‌الله هاشمی در بخش دیگری از سخنانش درباره اهمیت و جایگاه ولایت فقیه گفت: «تشیع نزد مردم عزیز است و آحاد ملت با وجود کوتاهی‌های ما عاشق اهل بیت هستند و ولایت فقیه نیز رکن اصلی نظام ماست که امام با این پشتوانه انقلاب کردند و اکنون نیز مردم با ولایت‌فقیه مشکلی ندارند. مشکل این است که افراد و نهادها زیاد از رهبری هزینه می‌کنند و اگر تخلف و در انجام وظایف ذاتی خود قصور می‌کنند از رهبری خرج می‌کنند، اما رهبری متعلق به همه مردم است و امروز ایشان حرف آخر را می‌زنند. «آنچه در بالا از آیت‌الله هاشمی نقل شد و موارد متعدد دیگری که در سخنانش وجود داشت، مورد تأیید و قبول دلسوزان نظام و قاطبه مردم است و از گذشته هم وجود داشت. اما براساس گفته‌های بالا انتظار بود در سخنان آغازین این اجلاس مهم، آیت‌الله هاشمی اندکی هم به بحث فتنه می‌پرداخت - که نظر رهبری و مردم نسبت به آن کاملاً روشن است و دشمنان، هزینه‌های گزافی برای راه‌اندازی و بهره‌برداری از آن کردند و خسارت‌های سنگینی به نظام وارد نمودند - ولی متأسفانه این بار هم جای این موضوع مهم و حساس در سخنان وی خالی بود و یقیناً مردم از این انتظار به‌حق چشم نمی‌پوشند، به‌ویژه اینکه این روزها بیشتر زوایای پنهان آن که همه دلالت بر قطعیت براندازی با همدستی بیگانگان بود، آفتابی و آشکار شده است و مردم درباره آن، خود را کاملاً ذی‌حق و ظفرمند می‌‌بینند.




      
ارسال شده در جمعه 89/12/20 ساعت 11:21 ص نویسنده : ایمان احمدی

گاه از یوم الله 9 دی می گویند و گاه از براندازی که هدف فتنه گران بود. گاه کسانی را که باید، تشبیه به میکروب سیاسی می کنند و گاه تحلیل نو از فتنه ارائه می دهند. گاه تجلیل می کنند از هوشیاری ملت. با این حساب چرا "آقا " همچنان از فتنه می گویند.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در جمعه 89/12/20 ساعت 11:19 ص نویسنده : ایمان احمدی

آیت الله مکارم شیرازی به فحاشی به فائزه هاشمی واکنش نشان داد و گفت: من فیلم این قضیه را دیدم که بسیار زننده بود.?

به گزارش مشرق، آیت الله مکارم شیرازی صبح امروز (چهارشنبه) در بخشی از سخنان خود در آغاز درس خارج فقه در مسجد اعظم قم، با تاکید بر ضرورت رعایت اصول اخلاقی در قلم و بیان، گفت: در چند روز گذشته مساله ای اسباب گفت و گو شد که شنیده شده بعضی ها فحش های رکیک و ناموسی داده بودند

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در جمعه 89/12/20 ساعت 11:16 ص نویسنده : ایمان احمدی

آقا

رهبر انقلاب اسلامی در ادامه بحث عوامل تضعیف جمهوری اسلامی، سخنان خود را بر مذمت و محکومیت شدید رفتارهای خلاف اخلاق متمرکز کردند و افزودند: فضای اهانت و هتک حرمت، مخالف اسلام، خلاف شرع و خلاف عقل سیاسی است و موجب خشم خداوند می شود.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در جمعه 89/12/20 ساعت 11:14 ص نویسنده : ایمان احمدی

بعد از درس خارج اصول دیروز آیت الله العظمی وحید خراسانی در مسجد اعظم قم، شایعاتی مطرح شد که یکی از آن ها بیماری و بستری شدن این مرجع تقلید شیعیان در یکی از بیمارستان های قم بود. 

فرزند ارشد آیت الله العظمی وحید خراسانی، گفت: شایعه بسترش شدن پدرم در یکی از بیمارستان های قم دروغی است که برخی آن را ساخته اند.

به گزارش خبرآنلاین، بعد از درس خارج اصول دیروز آیت الله العظمی وحید خراسانی در مسجد اعظم قم، شایعاتی مطرح شد که یکی از آن ها بیماری و بستری شدن این مرجع تقلید شیعیان در یکی از بیمارستان های قم بود.

حجت الاسلام و المسلمین محسن وحید خراسانی، - فرزند ارشد آیت الله العظمی وحید خراسانی - در گفت وگو با خبرآنلاین با تکذیب این شایعه، اظهار داشت: شایعه بستری شدن پدرم در یکی از بیمارستان های قم، دروغی است که برخی آن را ساخته اند.

وی گفت: حضرت آیت الله وحید خراسانی به حمدالله در سلامت کامل هستند و حالشان بسیار خوب است.

آیت الله وحید خراسانی دیروز در درس خارج اصول خود هشدار شدیداللحنی را نسبت به ترویج و تبلیغ مسیحیت در کشور و حتی شهر قم بیان کرد.

مقام معظم رهبری پیش از این در سفر مهرماه به قم ضمن در اولین روز سفر و در جمع مردم این شهر تشریح توطئه های گوناگون جبهه استبداد بین الملل برای تضعیف و انکار حقایق دینی تاکید کردند: در داخل کشور، از طرق مختلف، [می خواهند] پایه‌هاى ایمان مردم، بخصوص نسل جوان را متزلزل کنند؛ از اشاعه‌ى بى‌بندوبارى و اباحیگرى، تا ترویج عرفانهاى کاذب - جنس بدلى عرفان حقیقى - تا ترویج بهائیت، تا ترویج شبکه‌ى کلیساهاى خانگى؛ اینها کارهائى است که امروز با مطالعه و تدبیر و پیش‌بینى دشمنان اسلام دارد انجام میگیرد؛ هدفش هم این است که دین را در جامعه ضعیف کند.




      
ارسال شده در شنبه 89/12/14 ساعت 1:57 ع نویسنده : ایمان احمدی

کروبی

دانلود کلیپ تصویری

 




      
ارسال شده در شنبه 89/12/14 ساعت 1:55 ع نویسنده : ایمان احمدی

آقا

خاطره گویی یک جانباز در محضر رهبر معظم انقلاب

 دانلود کلیپ تصویری




      
ارسال شده در شنبه 89/12/14 ساعت 1:53 ع نویسنده : ایمان احمدی

قذافی

رمز گشایی از یک رفتار عجیب قذافی با گزارش نجف زاده که چرا همه محافظان قذافی خانم هستند و ...

دانلود کلیپ تصویری




      
<      1   2   3   4   5      >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا