.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 6
  • بازدید دیروز : 254
  • کل بازدید : 1447664
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/12    ساعت : 12:31 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در جمعه 89/12/20 ساعت 11:23 ص نویسنده : ایمان احمدی

به گفته برخی رسانه‌ها چندی پیش، فائزه هاشمی رفسنجانی در مصاحبه با یک سایت الحادی مدعی شد که نص صریح قرآن کریم مبنی بر «تعدد زوجات» و همچنین بحث مربوط به مهریه زنان، «غیرانسانی» است و هیچ انسانی حاضر به پذیرش آن نیست.

وی همچنین چندی پیش اصالت نماد رسمی عفاف و پاکدامنی دختران ایرانی را زیر سؤال برد و از اینکه بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی، پوشش «چادر» به عنوان یک ارزش مطرح شده، ابراز تأسف کرد!

البته توهین به ارزش‌های اسلامی و احکام دینی و «کهنه» و «قدیمی» خواندن آن‌ها منحصر به فائزه هاشمی رفسنجانی نیست؛ چندی است کسانی در پی کسب نام و نان، به گمان اینکه به دست‌آوردن این دو با پنجه کشیدن بر روی دین محقق می‌شود، حرف‌های کفرآمیز می‌زنند.

زهرا رهنورد نیز یکی از این افراد است که چندی پیش رسماً از حکم صریح اسلامی درباره دیه انتقاد کرد و با «واپسگرایانه» خواندن این حکم، گفت: «در قوانین واپس‌گرا زن به عنوان جنس دست چندم تلقی شده، در کدام قلمرو است که تبعیض و بی‌عدالتی در قوانین ما لحاظ نشده... دیه نامساوی زن و مرد، قوانین تبعیض‌آمیز مربوط به طلاق و تابعیت و غیره.»

چند روز پیش، مؤسسه آمریکایی «نجات زنان»! به مناسبت صدمین سالگرد روز جهانی زن، فهرست صدنفره‌ای از زنان و مردانی را منتشر کرد که به ادعای این مؤسسه برای احقاق حقوق زنان تلاش کردند و مؤسسه مذکور با قرار دادن نام زهرا رهنورد در این فهرست صد نفره، مزد دیدگاه‌های ضد دینی وی را پرداخت تا شاید به شهرتی و نعمتی برسد.

در همین راستا برخی گروه‌های مخالف نظام خواستند از این موضوع برای فتنه‌گری در روز گذشته استفاده کنند که تیرشان به سنگ خورد. این فتنه‌گران ضد دین از چند روز پیش با تبلیغات گسترده، خواستار حضور هواداران خود در خیابان‌های تهران و احیای آشوب‌های خیابانی شده بودند؛ فراخوانی که از سوی برخی حامیان این جریان مانند «شیرین عبادی» به عنوان روز کشف حجاب نامگذاری شده بود. ناگفته نماند اسم شیرین عبادی نیز در فهرست صدنفره پیش‌گفته قرار گرفته است.




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا