.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 183
  • بازدید دیروز : 622
  • کل بازدید : 1447587
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/11    ساعت : 8:58 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در جمعه 89/12/20 ساعت 11:21 ص نویسنده : ایمان احمدی

گاه از یوم الله 9 دی می گویند و گاه از براندازی که هدف فتنه گران بود. گاه کسانی را که باید، تشبیه به میکروب سیاسی می کنند و گاه تحلیل نو از فتنه ارائه می دهند. گاه تجلیل می کنند از هوشیاری ملت. با این حساب چرا "آقا " همچنان از فتنه می گویند.

1- هیچ کس اندازه شخص ولی فقیه به حکومت ولایت فقیه یعنی به جمهوری اسلامی تعصب و غیرت ندارد. جمهوری اسلامی نظامی برآمده از خون شهیدان است و رهبر فرزانه انقلاب اصلی ترین حافظ خون شهیدان اند. فتنه ای که گذشت، مهمترین هدفش براندازی نظام بود. یعنی ایران باشد اما اسلام نباشد و یا ارگان جمهوری اسلامی باشد اما ارکان انقلاب اسلامی نباشد و یا اختیارات رهبر تقلیل پیدا کند به پستی تشریفاتی؛ یک پاپ اما از نوع ایرانی-اسلامی! فتنه 88 شاید تمام شده باشد اما اهداف شوم دشمن، هرگز و تحقق این اهداف مستلزم اجرای فتنه های پیچیده تری است. این فتنه های پیچیده و این فِتَن تودرتو را نمی توان زد الا به کالبد شکافی دقیق فتنه 88 و این هرگز نافی این واقعیت مسلم نیست که از فتنه 88 جز خاکستر هیچ چیز باقی نمانده.

2- رهبر انقلاب با تاکید مکرر بر فتنه 88 این را می خواهند بگویند که ما برای لحظه ای از آنچه در دوران 8 ماه جنگ تحلیلی انجام دادیم، پشیمان نیستیم. همچنان که خمینی از 8 سال جنگ تحمیلی ذره ای ابراز ندامت نکرد. خامنه ای مفتخر به این است که در جریان جنگ نرم و در مصاف با ماهواره های جاسوسی، هرگز جمهوری اسلامی عقب نشینی نکرد. به این ایستادگی باید مدام افتخار کرد و "آقا " دقیقا دارند همین کار را انجام می دهند.

3- تبیین فتنه 88 ربطی به مرده بودن و یا زنده بودن سران فتنه و نیز سرانجام خود فتنه ندارد. این فتنه را اگر ما به درستی تعریف نکنیم، بیم از تحریف آن هست. در اینجا رهبر عزیز انقلاب در حقیقت عبرت ها و درس هایی که قرار است از فتنه 88 گرفته شود، مشغول تذکرند.

4- در این فتنه جمهوری اسلامی، شاخ و برگ های زائد و مسموم خود را حرس کرد و بدن خود را در برابر میکروب های سیاسی، واکسینه کرد. این دگردیسی، نجات شجره طیبه انقلاب بود از دست کرم ها و کرم زاده هایی که بعضا از خود درخت بودند و زیاد با ریشه و برگ و ساقه عکس یادگاری داشتند! مع الاسف بعضی از این کرم ها بدتر از کنه به تنه درخت چسبیده اند و گاه برای درخت، تشخیص مصلحت می کنند. سخن گفتن رهبر از فتنه 88 پیام دیگرش این است: مبادا عملکرد کنه به تنه درخت چسبیده را به پای شجره طیبه انقلاب بنویسیم. اینکه هنوز زمان برخورد با برخی کرم ها و کرم زاده ها فرا نرسیده و اینکه هنوز وقت کندن برخی کنه ها نشده و اینکه باید احترام کنه های ننه مرده را نگه داشت، این یک چیز است و اینکه برداری و درخت را وقف کرم که نه، مار زخم خورده کنی، یک چیز دیگر! بصیرت باید داشت. این بصیرت، تمنای رهبر از ما در منای فتنه است.

5- هدف دیگر رهبر فرزانه از بازگویی فتنه 88 قطعا این است که سران فتنه دیر یا زود به مجازات خواهند رسید. اینکه از نظر "آقا " هدف فتنه، براندازی نظام بود، یعنی از دیدگاه ایشان سران فتنه و فتنه گران لایه میانی محارب اند و همگان حکم محارب را می دانند. رهبر انقلاب جز به حکمت سخن نمی رانند.

6- سران فتنه آلت دست دشمن بودند در جنگ نرم. رهبر انقلاب هر گاه از فتنه 88 سخن می گویند، توجه می دهند به عامل خارجی. به دشمن. به آمریکا. به اسرائیل. به شیطان بزرگ. این یعنی استفاده درست از فتنه 88 از فتنه ظاهرا داخلی برای زدن دشمن خارجی. از یاد نبرده ایم که امام همواره می گفت: هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید.

***

در ایام فتنه شعار "خامنه ای، خمینی دیگر است " به بسیاری از دل ها خوش نشست و اثبات شد که الحق خامنه ای، خمینی دیگر است اما این روزها این شعار دیگر مرا راضی نمی کند. خامنه ای، خامنه ای است. من نمی خواهم احیانا بگویم که خامنه ای واجد برخی ویژگی هاست که امام نداشتند؛ نه! بلکه حرفم این است: خامنه ای، خامنه ای است و ما یقینا از پدران مان بسیجی تریم؛ ما قطعه قطعه هم شویم، اجازه نمی دهیم به این یکی امام جام زهر بدهند. ما نسبت به رهبرمان فقط معرفت و محبت نداریم؛ تعصب داریم. ما نسبت به خامنه ای تعصب حیدری داریم. غیرتی از جنس عباس. ما کنه ها را خواهیم کند از درخت انقلاب، چرا که "آقا " هنوز هم از فتنه 88 می گویند. از فتنه ای که قصدش براندازی بود؛ براندازی! خوب فکر کن به این کلمه: براندازی!

 




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا