.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 335
  • بازدید دیروز : 554
  • کل بازدید : 1448711
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/14    ساعت : 6:3 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در جمعه 90/7/8 ساعت 9:53 ص نویسنده : ایمان احمدی

یکی از روزنامه‌های رژیم صهیونیستی با برملا کردن مکاتبات سران جریان سبز با برخی از عوامل غربی نوشت: اخیراً مقامات صهیونیستی برای دادن پناهندگی به میرحسین موسوی و مهدی کروبی اعلام آمادگی کرد‌ه‌اند. روزنامه «یدیعوت آحارونوت» در مطلبی باعنوان «اسرائیل ناجی سران جنبش سبز می‌شود» نوشته است اخیراً در نشست شورای امنیت ملی رژیم صهیونیستی، بر دادن پناهندگی به سران جریان سبز اتفاق‌نظر حاصل شد. این روزنامه در ادامه گزارش خود می‌نویسد: مقامات اسرائیلی معتقد هستند حمایت از موسوی و کروبی و دادن پناهندگی سیاسی به آن‌ها می‌تواند رژیم ایران را در تنگنا قرار دهد. این روزنامه به گمان و ادعای خود افزوده است که باید کشورهای آزاده برای نجات موسوی و کروبی از توان سیاسی و دیپلماتیک خود استفاده کنند. یکی از این راهبردها، دادن پناهندگی و پذیرش سران جریان سبز در کشورشان است.




      
ارسال شده در جمعه 90/7/8 ساعت 9:48 ص نویسنده : ایمان احمدی

از آنجایی که اعتبارات اسنادی داخلی (موسوم به LC ریالی) مشابه اعتبارات اسنادی ارزی و بین المللی، جزو تعهدات برگشت ناپذیر بانک گشاینده اعتبار می باشد و مدیریت بانک صادرات ایران در این خصوص اعتبارسنجی، کنترل های داخلی، نظارت و بازرسی های لازم را انجام نداده و از رعایت مقررات احتیاطی بانک مرکزی عدول کرده است که این امر منشأ فرآیند تخلف مالی محسوب می شود لذا مقرر گردید نسبت به تغییر مدیرعامل و سایر مدیران ذی ربط بانک با رعایت مقررات قانونی مربوط به بانک های غیردولتی اقدام شود.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در پنج شنبه 90/7/7 ساعت 4:32 ع نویسنده : ایمان احمدی

 
 
Myup Image Hosting
 
Myup Image Hosting
 
Myup Image Hosting
 
Myup Image Hosting
 
Myup Image Hosting
 
Myup Image Hosting
 
 
Myup Image Hosting
 
Myup Image Hosting
 
Myup Image Hosting
 
Myup Image Hosting
 
 
Myup Image Hosting
 
 
Myup Image Hosting
 
Myup Image Hosting
 
Myup Image Hosting
 
Myup Image Hosting
 
 
Myup Image Hosting
 
Myup Image Hosting
 
 
Myup Image Hosting
 
Myup Image Hosting
 
Myup Image Hosting

 




      
ارسال شده در پنج شنبه 90/7/7 ساعت 4:24 ع نویسنده : ایمان احمدی

یک منبع آگاه که در مراسم استقبال از رئیس جمهور حضور داشت به عصرایران گفت که مشایی در هواپیمای حامل رئیس جمهور حضور داشته و خودش شاهد بوده که در مهرآباد از هواپیما پیاده شده است.

وی افزود:‌ البته مشایی تعمداً در برابر دوربین ها ظاهر نشد و در حالی که احمدی نژاد مشغول گفت وگو و مراسم استقبال بود ،‌او به طور مخفیانه از فرودگاه خارج شد.

مشایی موقع رفتن به نیویورک هم دور از نظر عکاسان سوار هواپیما شده بود و در نیویورک نیز سعی داشت در مقابل دوربین ها ظاهر نشود و این امر سوالاتی جدی را درباره رفت و برگشت او باعث شده بود.

هنوز معلوم نیست این "بازی پنهانکاری" به چه دلیل انجام می شود اما عده ای معتقدند دولتی ها بدشان نمی آید با حاشیه های اینچنینی ،‌مسائلی مانند اختلاس اخیر بانکی را از یادها ببرند.




      
ارسال شده در پنج شنبه 90/7/7 ساعت 4:7 ع نویسنده : ایمان احمدی

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: گروهک پژاک تمام شرایط جمهوری اسلامی را پذیرفت و با سرافکندگی دست‌های خود را به نشان تسلیم بالا برد و از ارتفاعات جاسوسان عقب‌نشینی کرد.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در پنج شنبه 90/7/7 ساعت 4:6 ع نویسنده : ایمان احمدی

آقادر حاشیه دیدار رهبر معظم انقلاب با جانبازان قطع نخاعی صحنه ای بوجود امد که اشک های احمدرضا رادان جانشین فرمانده نیروی انتظامی را جاری کرد .




      
ارسال شده در پنج شنبه 90/7/7 ساعت 8:14 ص نویسنده : ایمان احمدی

دیروز دوشنبه سوم مهرماه به همراه دو سه تن از دوستان خبرنگار در دافوس ارتش و در گعده‌ای خودمانی خدمت امیر سرلشکر حسین حسنی سعدی معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح بودیم. از نظر شناسنامه‌ای پیر شده است اما انصافا از ما جوان‌ها جوان‌تر است. دوستی می‌گفت که امیر 50 سال است که لباس ارتش بر تن دارد و همه این سال‌ها از تمامیت ارضی کشور دفاع کرده است.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در پنج شنبه 90/7/7 ساعت 8:13 ص نویسنده : ایمان احمدی

دختر خانم




      
ارسال شده در چهارشنبه 90/7/6 ساعت 8:4 ص نویسنده : ایمان احمدی

دفاع مقدس




      
ارسال شده در دوشنبه 90/7/4 ساعت 8:18 ص نویسنده : ایمان احمدی

موشک

در پی اتهامات متعدد غرب مبنی بر دخالت کشورمان در امور داخلی دیگر کشور های منطقه، رسانه های غربی پا را از این هم فراتر گذاشته اند تا جایی که روزنامه دیلی تلگراف در خبرروز جمعه خود 23 سپتامبر(01 شهریور) مدعی شد: «اوایل ماه جاری میلادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با سوء استفاده از هرج و مرج حاکم در لیبی در پی سقوط رژیم معمر قذافی، اقدام به دزدیدن دهها موشک پیشرفته سطح به هوا ساخت روسیه و مقادیر زیادی سلاح کرده و آنها را به پایگاهی در کشور سودان انتقال داده است[!]»
این روزنامه در ادامه ادعاهای خود نوشت: «این عملیات توسط واحدهای وابسته به سپاه قدس جمهوری اسلامی صورت گرفته است. این واحدها از پایگاه خود در سودان به لیبی رفته و سپس اقدام به خارج کردن موشک ها و دیگر انواع سلاح از این کشور کرده و آنها را به پایگاه خود در جنوب سودان انتقال داده اند.»
دیلی تلگراف در مورد نوع سلاح هایی که مدعی ربوده شدن آنها توسط ایران شده است،افزود: «موشک های دزدیده شده از نوع SA-24 بوده اند که روسیه در سال 2004 به لیبی فروخته بوده است. این موشک ها قادر هستند که هواپیماهای در حال پرواز تا ارتفاع 3700 متری سطح زمین را ساقط کنند.»
روزنامه دیلی تلگراف در پایان نوشت: «مسئولانی در سازمان های اطلاعاتی غرب معتقدند که به احتمال زیاد این اسلحه در پایگاه سری سپاه پاسداران که در شهر الفاشر در استان دارفور سودان برپا شده، جاسازی شده اند[!] و برخی گزارش ها نیز از انتقال این سلاح ها به ایران حکایت می کنند.[!]»
شایان ذکر است از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون، این گونه شایعه پراکنی ها و دروغ پردازیها علیه دستگاه های نظامی و امنیتی کشورمان سابقه طولانی داشته است ولیکن بنا بر فرض صحت خبر منتشر شده از سوی روزنامه دیلی تلگراف باید به پاسداران و نیروهای امنیتی ایران خسته نباشید گفت و دست مریضاد که با وجود تراکم ارتش ها و نیروهای امنیتی کشورهای غربی توانسته است چنین عملیاتی را با موفقیت به پایان برساند




      
<   <<   6   7   8   9   10      >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا