.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 323
  • بازدید دیروز : 588
  • کل بازدید : 1449784
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/16    ساعت : 12:51 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در جمعه 91/10/29 ساعت 4:15 ع نویسنده : ایمان احمدی




      
ارسال شده در جمعه 91/10/29 ساعت 4:13 ع نویسنده : ایمان احمدی




      
ارسال شده در جمعه 91/10/29 ساعت 4:11 ع نویسنده : ایمان احمدی




      
ارسال شده در جمعه 91/10/29 ساعت 4:10 ع نویسنده : ایمان احمدی

عراق طعمه بعدی ترکیه و عربساتان و قطر!/ کارتون: سجاد جعفری




      
ارسال شده در جمعه 91/10/29 ساعت 4:9 ع نویسنده : ایمان احمدی

چند ساعت مانده بود به اذان صبح طبق معمول  بلند شده بود برای تجدید وضو هوا خیلی سرد بود از اتاق بیرون رفته بود آنجا خورده بود زمین و دیگر نتوانسته بود بلند شود. چند ساعت بعد که آقا را پیدا کرده بودند دیده بودند در حالی که بدنش از سرما خشک شده همان طور که روی زمین افتاده دارد ذکرهایش را می گوید.

گفته بودند خب چرا صدا نکردید؟

گفته بود خب؛نخواستم اذیت بشوید!




      
ارسال شده در جمعه 91/10/29 ساعت 4:8 ع نویسنده : ایمان احمدی

یکی از مرغ ها مریض شده بود، خیلی حالش بد بود. اهل خانه چندان موافق نبودند که مرغ ها از قفس بیرون بیایند، خب کثیف کاری می شد. آقا هر روز مرغ مریض را یک ساعتی از قفس بیرون می آورد و خودش بالای سرش می ماند و مراقب بود. می گفت خب حیوان باید قدم بزند که حال و هوایش عوض شود و "بهبود" پیدا کند. 

یک ماهی بود که حیوان کاملا حالش خوب شده بود. فردای عصری که آقا رحلت کرد دیده بودند که حیوان هم مرده...

مقید بود مرغ و خروس توی خانه داشته باشند. و هم مقید بود رسیدگی به مرغ و خروس ها را خودش تنهایی انجام دهد. صبح از مسجد که برمی گشت اول آب و دانه ی مرغ و خروس ها را می داد و قفسشان را مرتب می کرد. خودش پوست خیارها و غذاهای مانده را از توی خانه جمع می کرد می آورد برای حیوان ها بعد ظرفی را که با آن غذا آورده بود توی حوض می شست می آورد داخل خانه. یک بار هم اول شب به مرغ و خروس ها سر می زد، یک بار هم بعد از عبادت یک ساعته ی سرشب هایش. یک بار هم موقع خواب که روی قفس را با پتوی مخصوصشان می پوشاند، می گفت سرما می خورند!

 




      
ارسال شده در جمعه 91/10/29 ساعت 4:4 ع نویسنده : ایمان احمدی

برای شروع عملیات «کربلای 4» به آبادان منتقل شدیم و به عنوان غوّاصان خط ‌شکن به خط دشمن زدیم؛ به هر ترتیبی بود خط دشمن را شکستیم و پاکسازی کردیم، وقتی برای آوردن مجروحان و شهدا وارد معبر شدیم، دیدیم که شهید «سعید حمیدی‌اصیل» هر دو پایش قطع شده و پیکر مطهرش در گوشه‌ای از معبر افتاده است اما آنچه که ما را به تعجب وا داشت، این بود که دهان شهید پر از گِل شده بود.

بعدها متوجه شدیم که وقتی به پاهای سعید ترکش خورد و قطع شد، برای اینکه صدای ناله‌اش بلند نشود و باعث لو رفتن معبر نشود، دهان خود را پر از گِل کرده بود.

شهیدان «سعید و علی حمیدی‌اصیل» برادرانی بودند که در عملیات «کربلای 4» آسمانی شدند.




      
ارسال شده در جمعه 91/10/29 ساعت 2:53 ع نویسنده : ایمان احمدی

حجت‌الاسلام حسین جلالی رئیس دفتر علامه مصباح یزدی از بهبود وضعیت جسمی آیت‌الله مصباح یزدی خبر داد.

وی افزود: شب گذشته که آیت‌الله مصباح برای سخنرانی به مشهد رفته بودند حال جسمیشان با مشکل مواجه شد و سپس به یکی از بیمارستان‌های مشهد منتقل شدند و همان شب جراحی آپاندیس ایشان انجام شد.

جلالی با بیان اینکه آیت‌الله مصباح یزدی هم اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه یکی از بیمارستان‌های مشهد است تاکید کرد: آیت‌الله مصباح وقتی حضور مؤمنان در بیمارستان و دعا برای سلامتی ایشان را شنیده‌اند گفتند انشاء‌الله نتایج دعای مؤمنان به خودشان باز خواهند گشت.

رئیس دفتر آیت‌الله مصباح یزدی با بیان اینکه وضعیت آیت‌الله مصباح رو به بهبودی است، ابراز امیدواری کرد که تا عصر امروز از بخش مراقبت‌های ویژه به بخش عمومی انتقال یابد.




      
ارسال شده در جمعه 91/10/29 ساعت 2:48 ع نویسنده : ایمان احمدی




      
ارسال شده در جمعه 91/10/29 ساعت 2:33 ع نویسنده : ایمان احمدی

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله فرمود : مهدى از میان امت من برخاسته شود مدت سلطنت او هفت یا هشت یا نه سال مى باشد ، همه طبقات امت من در زمان ظهور او چنان در رفاه زندگى نمایند که قبل از وى هیچ بّر و فاجرى بدان نرسیده باشند، آسمان باران رحمت خود را بر آنان مى بارد و زمین از روئیدنیهاى خود چیزى فرو گذار نمى کند.


متن حدیث:

یکون من امتى المهدى ان قصر عمره فسبع سنین و الافثمان و الافتسع یتنعم امتى فى زمانه نعیما لم یتنعموا مثله قطّ البر و الفاجر یرسل السماء علیهم مدراراً و الا تدخر الارض شیئاً من نباتها . 

« کشف الغمه ـ کتاب اربعین حدیث فى المهدى»




      
<      1   2   3   4   5   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا