.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 147
  • بازدید دیروز : 578
  • کل بازدید : 1451470
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/19    ساعت : 6:39 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در پنج شنبه 92/4/27 ساعت 5:11 ع نویسنده : ایمان احمدی

از زنجان، در ابتدا بهتر است سخنی از مولایمان امیرالمومنین را مطرح کنیم که فرموده‌اند: همه کارهاى خوب و جهاد در راه خدا در برابر امر به معروف و نهى از منکر چون قطره‏اى است در دریاى عمیق.

 

این در حالی است که روز گذشته با ورود زن بدحجاب با پوشش غیر متعارف و آرایش تند و زننده به بانک تمرکز همه افراد حاضر به وی جلب می‌شود.

 

در همین لحظه دختر دانشجویی  که در این بانک حضور داشت احساس تکلیف می‌کند و برای اجرای دستور صریح خداوند، یعنی امر به معروف و نهی از منکر نزد آن زن رفته و با لبخند به وی تذکر می‌دهد؛ ولی آن زن با کشیدن چادر از سر آن دختر در صدد می‌شود تا مقنعه وی را از سرش درآورد.

 

آن زن بی‌حجاب فریاد زنان دختر دانشجو را از ناحیه سر گرفته و به طرف میز رئیس بانک برده و شروع به فحاشی، تهمت زدن و نیز چنگ زدن به موهای او می‌کند.

 

نکته تاسف‌بار اینجاست که رئیس این بانک با بی‌توجهی به وقاحت اتقاق رخ داده، درخواست می‌کند تا بقیه دعوا در خارج از بانک صورت گیرد.

 

بعد از سهل‌انگاری رئیس بانک یکی از کارکنان و زنان حاضر در بانک جلو آمده و زن بی حجاب را از دختر دانشجو جدا کرده و از وی می‌خواهد تا بانک را ترک کند.

 

 در همین حین یکی از زنان باحجابی که شاهد ماجرا بود به خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» گفت: من دستان آن دختر مظلوم را می‌بوسم که آن طور از زن بد حجاب و بی‌حیا کتک می‌خورد و قسم می‌خورم که اگر او برای تذکر دادن جلو نمی‌رفت حتما من این کار را می‌کردم.

 

قطعا آن لحظه‌های شوم توسط دوربین مدار بسته بانک ثبت و ضبط شده است؛ لذا درخواست مردم و دانشجویان از مسئولان استانی این است که در اسرع وقت به این مسئله مهم و نیز دلیل سکوت رئیس بانک رسیدگی کنند.

 

در ایام گذشته می‌گفتند که پاداش امر به معروف و نهی از منکر بهشت است؛ اما ظاهرا امروزه کتک و فحاشی جزای ناهیان از منکر است، امروز امر به منکر طرفداران بیشتری دارد.

 

به امید روزی که بچه شیعه ها از ترس کتک خوردن امر به معروف و نهی از منکر را ترک نکنند.




      
ارسال شده در پنج شنبه 92/4/27 ساعت 4:57 ع نویسنده : ایمان احمدی

روی پرده خانه کعبه این آیه از قرآن حک شده که: «نَبِّئْ عِبَادِی أَنِّی أَنَا الْغَفُــورُ الرَّحِـــیمُ» بندگانم را آگاه کن که من بخشنده مهربانم.




      
ارسال شده در پنج شنبه 92/4/27 ساعت 4:55 ع نویسنده : ایمان احمدی

حضور پسر شهید صیاد شیرازی در همایش سپهبد شهید علی صیاد شیرازی وهوانیروز که در ستاد فرماندهی هواپیمایی نیروی زمینی ارتش برگزار شد




      
ارسال شده در پنج شنبه 92/4/27 ساعت 9:8 ص نویسنده : ایمان احمدی

امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در همایش شهید صیاد شیرازی و هوانیروز که عصر امروز چهارشنبه برگزار شد، گفت: صیاد شیرازی از جمله مردانی بود که نام و یادش ترس به دل دشمن می‌انداخت.
 
وی افزود: صیاد با نفس گرم امام(ره) و شاگردی در مکتب ولایت به مالک اشتر نیروهای مسلح ایران تبدیل شد.
 
پوردستان با اشاره به تعابیری که مقام معظم رهبری در خصوص شهید صیاد شیرازی به کار بردند، گفت: فرمانده معظم کل قوا علاوه بر اینکه در مراسم تشیع این شهید حضور پیدا کردند، روز بعد از خاک‌سپاری زمانی که خانواده شهید صیاد شیرازی به مزار آن بزرگوار می‌روند مقام معظم رهبری را در آنجا می‌بینند که حضرت آقا می‌فرمایند دلم برای صیادم تنگ شده است.
 
پوردستان تأکید کرد: عملیات مرصاد نقطه عطف فعالیت‌های هوانیروز در طول دوران انقلاب بود و پیوستن صیاد و هوانیروز اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و شکست دشمنان را بهمراه داشت.




      
ارسال شده در چهارشنبه 92/4/26 ساعت 9:13 ص نویسنده : ایمان احمدی

واکنش‌شهیدبابایی به‌شهوت‌رانی‌یک آمریکایییکی از دوستان شهید بابایی می گوید: در دوران تحصیل در آمریکا روزی در بولتن خبری پایگاه « ریس» که هر هفته منتشر می شد، مطلبی نوشته شده بود که توجه همه را به خود جلب کرد. مطلب این بود: « دانشجو بابایی ساعت 2 نیمه شب می دود تا شیطان را از خود دور کند.»

من و بابایی هم اتاق بودیم. ماجرای خبر بولتن را از او پرسیدم . او گفت: چند شب پیش بی خوابی به سرم زده بود. رفتم میدان چمن و شروع کردم به دویدن. از قضا کلنل باکستر فرمانده پایگاه با همسرش مرا دیدند و شگفت زده شدند. کلنل ماشین را نگه داشت ومرا صدا زد. نزد او رفتم. او گفت در این وقت شب برای چه می دوی؟ گفتم: خوابم نمی آمد خواستم کمی ورزش کنم تا خسته شوم. گویا توضیح من برای کلنل قابل قبول نبود او اصرار کرد تا واقعیت را برایش بگویم. به او گفتم مسائلی در اطراف من می گذرد که گاهی موجب می شود شیطان با وسوسه هایش مرا به گناه بکشاند و در دین ما توصیه شده که در چنین مواقعی بدویم یا دوش آب سرد بگیریم. آن دو با شنیدن حرفهای من تا دقایقی می خندیدند ، زیرا با ذهنیتی که نسبت به مسائل جنسی داشتند نمی توانستند رفتار مرا درک کنند. [1]

آقای قرائتی شهید بابایی را الگوی جوانان این دوره معرفی می کنند و تشویق می کنند خاطرات این شهید را بخوانند وی می گوید: خدا شهید بابایى را رحمت کند. ایشان دانشجو بود و در آمریکا درس مى‏ خواند. سیاست آمریکا این بود که یک بچه‏ ى ایرانى را با یک بچه آمریکایى در یک اتاق بکنند. مى‏ گفتند: براى اینکه زبان انگلیسى را خوب یاد بگیرند، این کار را مى‏ کنیم. اما هدفشان این بود که فرهنگ ایرانى پیروز نشود. یک روز یکى از دوستان شهید بابایى مى‏ گفت: در اتاق شهید بابایى رفتم و دیدم که ایشان یک طناب بسته است و یک پارچه روى آن انداخته است. گفتم: چرا طناب بسته‏ اى؟ گفت: این آمریکایى به دیوار عکس‏هاى سکسى مى‏ زند و شراب هم مى‏ خورد. من هم نمى‏ خواهم آن عکس‏ها را ببینم. ممکن است دیدن این عکس‏ها در روح من تأثیر بگذارد. من به خاطر همین با پارچه بین خودم و او را جدا کرده ‏ام. [2] 




      
ارسال شده در چهارشنبه 92/4/26 ساعت 9:3 ص نویسنده : ایمان احمدی

 

امام علی سلام الله علیه:

اِنَّ اللّه‏َ سُبْحانَهُ فَرَضَ فى أمْوالِ الاَْغْنیاءِ اَقْواتَ الْفُقَراءِ

خداوند سبحان غذاى فقرا را در اموال ثروتمندان قرار داده است،

نهج البلاغه: صبحى صالح، حکمت 328




      
ارسال شده در سه شنبه 92/4/25 ساعت 4:38 ع نویسنده : ایمان احمدی




      
ارسال شده در سه شنبه 92/4/25 ساعت 4:32 ع نویسنده : ایمان احمدی

تلاش برای کشف حجاب خانم آمر به معروف در خیابان‌های تهران!

چندی است که با افزایش ناهنجاری های اجتماعی شاهد برخوردهای خشن با آمرین به معروف و ناهیان از منکر در شهرهای مختلف کشور هستیم که در همین خصوص یکی از شهروندان تهرانی شنبه این هفته در جریان امر به معروف یک خانم بد حجاب در خیابان های تهران به برخورد تند و بی ادبانه آن فرد روبرو و مورد هتک حرمت قرار گرفته است. ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 92/4/25 ساعت 10:45 ص نویسنده : ایمان احمدی

دولت چین تجسس های وسیعی علیه مسلمانان ایگور در منطقه شین کیانگ آغاز کرده است. پایگاه اسلام الیوم، اعلام کرد که دولت تدابیر سختی علیه دانش آموزان و دانشجویان در طول روزهای ماه مبارک رمضان به کار گرفته است، و علیه آنان تجسس می کند تا روزه نگیرند. حدود 9 میلیون مسلمان ایگور در منطقه شین کیانگ زندگی می کنند که از نظر دینی و فرهنگی دارای محدودیت های زیادی هستند ، با وجود آن که این منطقه نفت خیز است اما از نظر اقتصادی بسیار عقب مانده است. منطقه شین کیانگ در ماه رمضان شاهد محدودیت های زیادی است، در ماه گذشته حدود 35 مسلمان در درگیری با پلیس جان خود را از دست دادند. ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 92/4/25 ساعت 10:41 ص نویسنده : ایمان احمدی

 

پیامبر صلى ‏الله‏ علیه‏ و‏آله :

مَن عالَ یَتیما حَتّى یَسْتَغْنىَ عَنْهُ أَوْجَبَ اللّه‏ُ عَزَّوَجَلَّ لَهُ بِذلِکَ الْجَنَّةَ

هر کس یتیمى را سرپرستى کند تا آن که بى‏نیاز گردد، خداوند به سبب این کار بهشت را بر او واجب سازد،

کافى، ج 7، ص 51




      
<      1   2   3   4   5   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا