.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 159
  • بازدید دیروز : 171
  • کل بازدید : 1460084
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/30    ساعت : 9:1 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در پنج شنبه 92/4/27 ساعت 5:11 ع نویسنده : ایمان احمدی

از زنجان، در ابتدا بهتر است سخنی از مولایمان امیرالمومنین را مطرح کنیم که فرموده‌اند: همه کارهاى خوب و جهاد در راه خدا در برابر امر به معروف و نهى از منکر چون قطره‏اى است در دریاى عمیق.

 

این در حالی است که روز گذشته با ورود زن بدحجاب با پوشش غیر متعارف و آرایش تند و زننده به بانک تمرکز همه افراد حاضر به وی جلب می‌شود.

 

در همین لحظه دختر دانشجویی  که در این بانک حضور داشت احساس تکلیف می‌کند و برای اجرای دستور صریح خداوند، یعنی امر به معروف و نهی از منکر نزد آن زن رفته و با لبخند به وی تذکر می‌دهد؛ ولی آن زن با کشیدن چادر از سر آن دختر در صدد می‌شود تا مقنعه وی را از سرش درآورد.

 

آن زن بی‌حجاب فریاد زنان دختر دانشجو را از ناحیه سر گرفته و به طرف میز رئیس بانک برده و شروع به فحاشی، تهمت زدن و نیز چنگ زدن به موهای او می‌کند.

 

نکته تاسف‌بار اینجاست که رئیس این بانک با بی‌توجهی به وقاحت اتقاق رخ داده، درخواست می‌کند تا بقیه دعوا در خارج از بانک صورت گیرد.

 

بعد از سهل‌انگاری رئیس بانک یکی از کارکنان و زنان حاضر در بانک جلو آمده و زن بی حجاب را از دختر دانشجو جدا کرده و از وی می‌خواهد تا بانک را ترک کند.

 

 در همین حین یکی از زنان باحجابی که شاهد ماجرا بود به خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» گفت: من دستان آن دختر مظلوم را می‌بوسم که آن طور از زن بد حجاب و بی‌حیا کتک می‌خورد و قسم می‌خورم که اگر او برای تذکر دادن جلو نمی‌رفت حتما من این کار را می‌کردم.

 

قطعا آن لحظه‌های شوم توسط دوربین مدار بسته بانک ثبت و ضبط شده است؛ لذا درخواست مردم و دانشجویان از مسئولان استانی این است که در اسرع وقت به این مسئله مهم و نیز دلیل سکوت رئیس بانک رسیدگی کنند.

 

در ایام گذشته می‌گفتند که پاداش امر به معروف و نهی از منکر بهشت است؛ اما ظاهرا امروزه کتک و فحاشی جزای ناهیان از منکر است، امروز امر به منکر طرفداران بیشتری دارد.

 

به امید روزی که بچه شیعه ها از ترس کتک خوردن امر به معروف و نهی از منکر را ترک نکنند.




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا