.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 76
  • بازدید دیروز : 475
  • کل بازدید : 1445846
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/8    ساعت : 6:42 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در یکشنبه 91/6/19 ساعت 8:5 ص نویسنده : ایمان احمدی

سایت وابسته به جریان انحرافی در هتاکی بی سابقه به علامه مصباح یزدی زشت ترین توهین ها را به ایشان به بهانه دفاع از جریان انحرافی روا داشت.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 91/6/19 ساعت 7:52 ص نویسنده : ایمان احمدی

 

امام على سلام الله علیه

مَن لَم یَتَّعِظْ بِالنّاسِ وَعَظَ اللّه ُ النّاسَ بهِ

هر که از مردم پند نگیرد، خداوند او را مایه پند مردم قرار دهد.

میزان الحکمة: ح 22191

 

 

 

 




      
ارسال شده در شنبه 91/6/18 ساعت 6:1 ع نویسنده : ایمان احمدی

انواع هواپیماهای رزمی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شامل بمب افکن تاکتیکی سوخو-24، رهگیرهای میگ-29 و اف-14، جنگنده بمب افکن های اف-4ئی، اف-4دی، میراژ اف-1، اف-7، اف-5 و صاعقه و آذرخش و جت آموزشی-رزمی سیمرغ در کنار هم دیده می شوند.



      
ارسال شده در شنبه 91/6/18 ساعت 12:6 ع نویسنده : ایمان احمدی

معاون ضدجاسوسی وزیر اطلاعات در یکی از جلسه اخیرکمیسیون امنیت ملی مجلس گزارشی از روند صیانت از جان دانشمندان هسته ای ایران ارائه کرده و نحوه ترور دانشمندان هستهای ایران را تشریح کرده اند.

این مقام بلندمرتبه وزارت اطلاعات در این جلسه با اشاره به نحوه ترور شهیدان علیمحمدی، شهریاری، رضایی نژاد و احمدی روشن از اقدامات شبکه ای و سلولی سازمانهای جاسوسی آمریکا برای ترور دانشمندان دیگر ایرانی پرده برداشته اند.

یکی از مهمترین بخش های این جلسه تشریح اقدامات وزارت اطلاعات در خنثی سازی ترور تعدادی از مقامات عالی کشورمان بوده به گونه ای که در این جلسه از خنثی سازی سو قصد و ترور کامران دانشجو وزیر علوم، یکی از مقامات عالی امنیتی و حسن رحیم پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی پرده برداشته و اعلام گردید هشدار در زمینه ملاحظات امنیتی به مقامات سیاسی کشورمان داده شده است.

گفتنی است بر اساس برخی اخبار این تیم های تروریستی از مرزهای غربی و شرقی وارد کشور شده و قصد انجام عملیات را داشتند که با هوشیاری و سرعت عمل نهادهای امنیتی دستگیر شدند.

در همین زمینه حسن رحیم‌ پورازغدی استاد دانشگاه که نام وی در لیست اسامی ترور مطرح شده است در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، ضمن تائید خبر تلاش یک‌ گروهک تروریستی برای به شهادت‌رساندن وی گفت: بنده قصد انتشار این خبر را نداشتم، چراکه این به نفع بنده است؛ البته به نظر می‌رسد که درباره ترور من سوءتفاهم شده چرا که من جزء نخبگان نیستم اما در عین حال خوشحالم سرویس‌های اطلاعاتی غرب و خط تولید تروریسم از سوی بنده حقیر احساس خطر کرده است.معتقدم صهیونیست‌ها ، آمریکا و انگلیسی‌ها در کردستان عراق اتاق فرمان ترور تشکیل داده‌اند.

رحیم‌پورازغدی همچنین تاکید کرده است: در یکسال و نیم اخیر این بار سوم است که خبر ترورم را به من داده‌اند که البته باید گفت آنها بیکار هستند که سراغ امثال من آمده‌اند؛ انتشار چنین اخباری دست کم این فایده را دارد که تردید بنده درباره مفید بودن یا نبودن کار طلبگی، تدریس و تحقیق‌ام را برطرف می‌کند.

بر اساس گزارش نهادهای امنیتی بسیاری از عوامل ترور شخصیت ها و دانشمندان هسته ای کشورمان در اربیل عراق جذب سرویس های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی شده اند. بر اساس این گزارش ها کشورهایی نظیر ترکیه و آذربایجان و اقلیم کردستان عراق نقش زیادی در حمایت و کمک به تیم های ترور داشته اند.




      
ارسال شده در شنبه 91/6/18 ساعت 9:28 ص نویسنده : ایمان احمدی

اطلاعیه




      
ارسال شده در شنبه 91/6/18 ساعت 9:16 ص نویسنده : ایمان احمدی

امام باقر سلام الله علیه

لا ذُلَّ کَذُلِّ الطَّمَعِ

هیچ خوارى و ذلتى مانند خوارى طمع نیست

میزان الحکمة: ح 6734

 

 

 

 




      
ارسال شده در جمعه 91/6/17 ساعت 7:17 ع نویسنده : ایمان احمدی

من نمی دونم چطوره که توهین‌کننده‌های این نظام و انقلاب همه فاحشه و هرزه‌اند؟

چرا یکی پیدا نمیشه دوزار به خدا و پیغمبر هم اعتقاد داشته باشه بعد بیاد به این نظام و اسطوره های این انقلاب توهین کنه؟

نمونه هاش این روزها زیاده. از فواحش «من و تو» بگیر برو تا «امیر عباس فخرآور» که دوست دخترش و خونشو اجاره میده به دیگران، تا «مخملباف و توله هاش»، تا «ابراهیم نبوی» که فکر کنم فقط خدا رو مسخره نکرده، تا «اکبر گنجی» که منکر همه چیز شده، تا هنرپیشه‌های فراری از ایران که این روزها باید تو رختخواب گردن کلفتای هالیود پیدا شون کرد؟ تا رقاصه ها، تا فواحش لب سواحل آنتالیا و پاتایا و ...

یکی از این افراد، هدی آقا سلطان خواهر ندا آقاسلطان هست که این‌ روزها دیگه هر پسر جوونی به لطف زنده نگه داشتن یاد و خاطر دختر از دست رفته این خانواده توسط خواهر عزیزش، رنگ لباس زیرش رو هم می دونه.

فاحشه به کی میگن؟ کسی که خودشو و بدنشو و جذابیت های ظاهریشو به دیگران عرضه می کنه دیگه، خب این خانوم به جز این کار تو فیس بوکش کرده؟

انتشار عکسهای نیمه عریان از خودش و خواهرش در سواحل ترکیه و تو بغل این و اون و انتشار حتی عکس های لباس زیر خواهرش در فضای مجازی برای چیست؟ برای مبارزه دموکراتیک با نظام جمهوری اسلامی؟

به هرحال، هرکس مسئول کارهای خودشه و ما هم تا زمان انتشار «یک مطلب بخصوص» در صفحه فیس بوک هدی آقا سلطان کاری به کارش نداشیم و دهن‌دریدگی هاش سر گور خواهرش رو هم میذاشتیم پای سلیطه‌گی و پاچه ورمالیدگی ایشون.

اما توهین این .... معروفه به سردار اسطوره ای انقلاب اسلامی یعنی شهید حاج حسن طهرانی مقدم هرچند در وهله اول خون آدم رو به جوش میاره که چطور میشه به چنین کسی توهین کرد اما بعد از فروکش اون جوشش اولیه، موجب خوشحالی میشه که مگر دشمنای این افراد جز از فواحش باید باشند؟

سرداری که حتی گرگ های اسراییل بعد از شهادتش جرات نداشتن تو رسانه هاشون با القاب توهین‌آمیز از او یاد کنند، اما سگ‌توله‌های عفریته‌ای مثل هدی آقاسلطان به خودش اجازه میده با اسطوره ایران زمین اینطوری حرف بزنه.

او در مطلب فیس بوک خود با اشاره به نصب بیلبوردهای سردار شهید طهرانی مقدم در تهران که روی آن درج شده: «روی قبرم بنویسید اینجا مدفن کسی است که می خواست اسراییل را نابود کند»، نوشته:

«این عکس رو چند روزه تو خیابون های تهران می بینم. می دونی خوبیش چیه؟ اینه که این برادرها همون جایی نابود میشن که میشینن واسه نابودی بقیه نقشه میکشن… سردار این آرزوی بزرگت رو همراه با سنگدلیها و گناهات به زیر خروارها خاک بردی. می فهمی؟ با خودت به گور بُردی.»

غرض از این نوشته تنها ذکر همین مطلب به دوستانی بود که با توهین فیس بوکی این حشره به سردار طهرانی مقدم عصبانی شدن که نگران نباشید؛ دشمنان «طهرانی مقدم ها» اگر فواحش نباشند پس چه کسی باشد؟




      
ارسال شده در جمعه 91/6/17 ساعت 7:12 ع نویسنده : ایمان احمدی

پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله

اِتَّقُوا الظُّلمَ فَإنَّهُ ظُلُماتُ یَومِ الْقیامَةِ؛

از ستم کردن بپرهیزید؛ زیرا در روز قیامت مایه تاریکى‏‌ها است




      
ارسال شده در پنج شنبه 91/6/16 ساعت 7:41 ص نویسنده : ایمان احمدی

ام سجّاد سلام الله علیه

مَن رمى النّاسَ بِما فیهِم رَمَوهُ بِما لیسَ فیهِ

هر کس به مردم عیبى را نسبت دهد که دارند مردم به او عیبى را که ندارد نسبت مى‏‌دهند

میزان الحکمة: ح 2143

 

 

 

 




      
ارسال شده در پنج شنبه 91/6/16 ساعت 7:40 ص نویسنده : ایمان احمدی

تحفه




      
<      1   2   3   4   5   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا