.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 194
  • بازدید دیروز : 191
  • کل بازدید : 1443627
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/1    ساعت : 3:23 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
      
ارسال شده در سه شنبه 91/6/28 ساعت 6:45 ع نویسنده : ایمان احمدی

یادباد




      
ارسال شده در سه شنبه 91/6/28 ساعت 6:39 ع نویسنده : ایمان احمدی

مقام معظم رهبری از طرف قبر آیت‌الله بروجردی وارد می‌شوند و اولین کاری که انجام می‌دهند این است که

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 91/6/28 ساعت 6:31 ع نویسنده : ایمان احمدی

آقا




      
ارسال شده در دوشنبه 91/6/27 ساعت 4:46 ع نویسنده : ایمان احمدی

آقا




      
ارسال شده در دوشنبه 91/6/27 ساعت 7:42 ص نویسنده : ایمان احمدی

بنیامین نتانیاهو گفت: با عربستان روابط صلح آمیزی داریم و دو  طرف در موارد متعدد، دارای "اشتراک منافع" هستند.

در بخشی از این مصاحبه، خبرنگاری از نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس می پرسد: نظرتان دربار? عربستان سعودی چیست؟ آیا با این کشور رابط? خوبی دارید و آیا اسرائیل با عربستان، تعاون و همکاری دارد؟

و نتانیاهو در پاسخ می گوید: با عربستان سعودی روابط خوبی داریم و امیدوارم این روابط افزایش یابد. میان اسرائیل و عربستان، روابط صلح آمیز وجود دارد. در پاسخ به پرسش دوم هم باید بگویم که بله، ما با عربستان، در اقتصاد و سیاست منطقه ای و دیگر عرصه ها، اشتراک منافع داریم.



      
ارسال شده در دوشنبه 91/6/27 ساعت 7:42 ص نویسنده : ایمان احمدی

جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی بررسی سئوال الیاس نادران از حسینی وزیر اقتصاد و دارایی در دستور کار قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی در ابتدای بررسی این سئوال گزارش این کمیسیون در این خصوص را قرائت کرد.

علیپور گفت: گشایش ارزی که وعده مسئولان دولت برای حل مشکل بازار ارز بود اساس سئوال نادران از وزیر اقتصاد است که این وعده از سوی معاون اول رئیس جمهور داده شده بود.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی در خصوص نتیجه بررسی این سئوال در کمیسیون اقتصادی گفت: در جلسه کمیسیون با حضور وزیر اقتصاد و نادران این سئوال مورد بررسی قرار گرفت. نادران در توضیح سئوال خود چنین بیان داشت که وعده مسئولان طراز اول کشور که اعلام داشته اند به زودی گشایش ارزی ایجاد خواهد شد که همه را متعجب می کند چه کم و کیفی داشته است؟ و با توجه به گذشت زمان از این اعلام نتیجه اعلام این سیاست چه بوده است و این ادعا چه آثاری بر تجارت داخلی و خارجی ایران گذارده است؟

علیپور تصریح کرد: وزیر اقتصاد در پاسخ به این سئوال با استناد به به قانون پولی و  بانکی کشور تاکید کرد این سئوال در خیطه اختیارات و وظایف وی نیست. در پایان جلسه کمیسیون اقتصاد نیز نادران از پاسخ حسینی قانع نشد و به دلیل اینکه حیطه سئوال ملی بود به صحن علنی مجلس کشیده شد .

در ادامه حسینی وزیر اقتصاد با حضور در جایگاه گفت: بنده یا هر وزیر دیگری در چارچوب مسئولیت های قانونیمان باید پاسخگو باشیم.

وی ادامه داد: بعد از اجرای دو برنامه توسعه، مسئولیت وزیر اقتصاد در بانک مرکزی در حوزه امور پولی، اعتباری و ارزی به عنوان یک عضو مانند سایر اعضا تقلیل پیدا کرده است.

حسینی تصریح کرد: قانون پولی - بانکی کشور صراحت دارد امور ارزی کشور در اختیار بانک مرکزی است. خدمت آقای نادران هم عرض کردم زمانی که بنده مسئول حوزه ای نیستم پاسخگویی من در خصوص آن حوزه حق دستگاه مرتبط را ضایع می کند.

وی ادامه داد: شما جزئیاتی در خصوص تخصیص منابع ارزی از بنده می خواستید که این اطلاعات در دسترس من نیست. چون مسئول آن نیستم.

وزیر اقتصاد خاطر نشان کرد: در موارد دیگر مثل بودجه هم دستگاه های تخصصی مسئول باید پاسخگو باشند. دخالت بنده به عنوان وزیر اقتصاد در این حوزه ها سبب سلب استقلال دستگاه ها می شود.

وزیر اقتصاد تاکید کرد: در مقام پاسخگویی به عنوان مقام مسئول بنده را معذور بدارید. احساس می کنم نباید وارد پاسخگویی به این سئوال شوم. شاید نتوانم حق مطلب را به جا آورم.

حسینی پس از بیان این مطالب به صندلی خود در صحن مجلس بازگشت.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی که از ابتدای جلسه بررسی سئوال تعداد زیادی اخطار و تذکر را مبنی بر عدم ارتباط این سئوال با وظایف وزیر اقتصاد مطرح کرده بودند در رای گیری برای تمدید جلسه به مدت 30 دقیقه به علت پایان وقت جلسه صحن علنی، رای منفی دادند. در نتیجه جلسه علنی امروز بدون بررسی سئوال الیاس نادران از وزیر اقتصاد پایان یافت.




      
ارسال شده در دوشنبه 91/6/27 ساعت 7:38 ص نویسنده : ایمان احمدی

نیک هاروی عضو حزب "لیبرال دموکرات" است که در ائتلاف کنونی دولت بریتانیا حضور دارد. شمار دیگری از اعضای کایبینه انگلستان از جمله نیک کلگ معاون نخست وزیر، عضو این حزب هستند.

بنا بر این گزارش، هاروی در چهارم سپتامبر و به دنبال تغییراتی که دیوید کامرون نخست وزیر انگلستان در کابینه ایجاد کرد، از کار برکنار شده است.
به نوشت? این روزنامه، هاروی خود را "قربانی عدم موافقت با حمله به ایران" نامیده است. به یکی از نزدیکان وی خبر داده اند که علت برکناری او، "جلوگیری از ایجاد شکاف در حزب حاکم" در خصوص حمایت از حمل? احتمالی اسرائیل به مراکز هسته ای ایران بوده است.



      
ارسال شده در شنبه 91/6/25 ساعت 11:40 ص نویسنده : ایمان احمدی

 «صفوت حجازی» دبیرکل انجمن اهل سنت مصر و چهره نزدیک به اخوان المسلمین مصر طی اظهاراتی فتوای قتل «بشار أسد» رئیس جمهور سوریه را صادر کرد و کشتن او را "واجب عینی" دانست.




      
ارسال شده در جمعه 91/6/24 ساعت 5:3 ع نویسنده : ایمان احمدی

غسالخانه




      
<      1   2   3   4   5   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا