.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 92
  • بازدید دیروز : 356
  • کل بازدید : 1459846
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/29    ساعت : 2:57 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در دوشنبه 89/6/22 ساعت 4:54 ع نویسنده : ایمان احمدی

آتش زدن قرآن، اگر چه تلخ تر و نفرت انگیزتر از آن است که زبان و قلم را یارای شرح آن باشد اما، این سکه روی دیگری نیز دارد و آن، اعتراف صریح و بی پرده آمریکا- بخوانید صهیونیست های حاکم بر کاخ سفید- به ناتوانی و درماندگی خود در برابر موج پرشتاب اسلامگرایی و به قول حضرت امام(ره)، تسخیر سنگر به سنگر نقاط کلیدی جهان است."
ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 89/6/22 ساعت 4:50 ع نویسنده : ایمان احمدی

آیات عظام نوری همدانی و مکارم شیرازی از مراجع تقلید درباره مهدورالدم بودن اهانت کنندگان به قرآن در آمریکا نظر خود را اعلام کردند.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 89/6/22 ساعت 4:48 ع نویسنده : ایمان احمدی

محمدرضا یزدانی خرم که یکشنبه شب برای تشریح وضعیت کشتی ایران پس از مسابقات جهانی مسکو به برنامه «استودیو 6» شبکه خبر رفته بود، از ارسال نامه رییس سازمان تربیت بدنی به مقام معظم رهبری برای "کسب تکلیف" درباره وضعیت رویارویی ورزشکاران ایرانی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی خبر داد.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 89/6/22 ساعت 4:47 ع نویسنده : ایمان احمدی

سایت «مشانیوز» متعلق به اسفندیار رحیم مشایی ضمن انتشار متن مصاحبه مشایی با خبرنگاران که در آن از «مکتب ایرانی» به جای «مکتب اسلام» دفاع شده است، اظهارنظر تعدادی از کاربران و مراجعه کنندگان-کامنت- به این مطلب را نیز منعکس کرده است.

ادامه مطلب...


      

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس گفت: توقعمان از دستگاه‌های امنیتی کشور این است که با مواضع توهین‌آمیز علی‌محمد دستغیب برخورد جدی داشته باشند.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 89/6/22 ساعت 7:52 ص نویسنده : ایمان احمدی

در این جا عالم مصرى گفت: "سـال فـلان، در مـسـجـد جـامـع طـولون، پاى درس حدیث حاضر مى شدم . سـخـن به شمایل [حضرت] مهدى [(عج)] رسید. قال و قیل برخاست و آشوب بپا شد.
نـاگـهـان هـمـه ساکت شدند، زیرا جوانى را به همان شکل و شمایل ایستاده دیدند، در حالى که قدرت نگاه کردن به او را نداشتند."
ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 89/6/22 ساعت 7:50 ص نویسنده : ایمان احمدی

خطبه 63 ص 112

أَلَا إِنَّ الدُّنْیَا دَارٌ لَا یُسْلَمُ مِنْهَا إِلَّا فِیهَا وَ لَا یُنْجَى بِشَیْ‏ءٍ کَانَ لَهَا ابْتُلِیَ النَّاسُ بِهَا فِتْنَةً فَمَا أَخَذُوهُ مِنْهَا لَهَا أُخْرِجُوا مِنْهُ وَ حُوسِبُوا عَلَیْهِ وَ مَا أَخَذُوهُ مِنْهَا لِغَیْرِهَا قَدِمُوا عَلَیْهِ وَ أَقَامُوا فِیهِ فَإِنَّهَا عِنْدَ ذَوِی الْعُقُولِ کَفَیْ‏ءِ الظِّلِّ بَیْنَا تَرَاهُ سَابِغاً حَتَّى قَلَصَ وَ زَائِداً حَتَّى نَقَصَ

اگاه باشید دنیا خانه ایست که کسی ایمنی ندارد مگر ان کس که به جمع اوری اخرت مشغول است و از کارهای دنیایی کسی نجات نمی یابد . مردم بوسیله دنیا ازمایش میشوند پس هرچیزی از دنیا را برای دنیا بدست اورند از کفشان بیرون می رود و بران محاسبه خواهند شد و انچه را در دنیا برای اخرت تهیه کرده اند به ان خواهند رسید و با ان خواهند ماند دنیا در نظر خردمنندان چون سایه ایستت که هنوز گسترش نیافته کوتاه میگردد و هنوز فزونی نیافته کاهش می یابد .




      
ارسال شده در یکشنبه 89/6/21 ساعت 9:24 ع نویسنده : ایمان احمدی

شنیده ها حاکی ازآن است که گروهی قصد دارند از اجلاس مجلس خبرگان رهبری برای ایجاد فشار روانی علیه دولت پیرامون طرح حجاب و عفاف استفاده کنند.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 89/6/21 ساعت 9:22 ع نویسنده : ایمان احمدی

با وجود محکومیت‌های ظاهری قرآن‌سوزی در آمریکا توسط مقامات عالیرتبه این کشور ،آمریکایی‌ها روز گذشته چندین قرآن را به آتش کشیدند.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 89/6/21 ساعت 9:19 ع نویسنده : ایمان احمدی

 

برای مطالعه بیشتر به این منابع رجوع کنید: اسناد لانه جاسوسی آمریکا جلد25و26و27،چهارده سال رقابت ایدئولوژیک شیعه در ایران روح اله حسینیان،سه سال مرجعیت شیعه روح اله حسینیان،شریعتمداری در دادگاه تاریخ سید حمید روحانی،ظهور و سقوط سلطنت پهلوی حسین فردوست،خاطره ها جلد1ری شهری،رمز عبور1و2روزنامه ایران،شریعتمداری به روایت اسناد
دانلود کلیپ


      
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا