.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 98
  • بازدید دیروز : 356
  • کل بازدید : 1459852
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/29    ساعت : 3:53 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد سارا امیلی شورد، یکی از سه تبعه آمریکایی که چندی پیش به اتهام ورود غیرقانونی به خاک ایران بازداشت شد، به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر، عفو و آزاد خواهد شد.
ادامه مطلب...


      

رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز در دیدار مسئولان نظام، سفرای کشورهای اسلامی و جمعی از قشرهای مختلف مردم، بزرگترین درس عید سعید فطر را اتحاد دنیای اسلام دانستند و تأکید کردند: ملتهای مسلمان باید روز بروز به یکدیگر نزدیک شوند و بیش از پیش در جهت وحدت گام بردارند زیرا تنها راه مقابله با جبهه دشمنان اسلام ، شکل گیری جبهه متحد امت اسلامی است

ادامه مطلب...


      

دو ماه بعد از پیروزی انقلاب شهید مطهری طرح برنامه ای تلویزیونی را که به تایید امام رسیده بود با مجری گری او ارائه کرد رئیس وقت صداو سیما بعد از دیدن او گفته بود: تلویزیون جای آخوند نیست او هم گفته بود: من هم هنرمندم هم آخوند!
      

مرجع تقلید شیعیان با انتقاد از عدم تطابق آمارها با واقعیات از دولت خواست که از کنار بی حجابی ساده عبور نکند.
ادامه مطلب...


      

حضرت آیت‌الله خامحضرت آیت‌الله خامنه‌ای مسئله سیل پاکستان را فوری ترین مسئله جهان اسلام و فلسطین را همچنان مسئله اول دنیای اسلام نامیدند.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در جمعه 89/6/19 ساعت 10:17 ص نویسنده : ایمان احمدی

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در جمعه 89/6/19 ساعت 10:13 ص نویسنده : ایمان احمدی

-خطبه 33 ص 84

قَالَ عَبْدُ اللَّهِ بْنُ عَبَّاسِ رَضِیَ اللَّهُ عَنْهُ دَخَلْتُ عَلَى أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ ع بِذِی قَارٍ وَ هُوَ یَخْصِفُ نَعْلَهُ فَقَالَ لِی مَا قِیمَةُ هَذَا النَّعْلِ فَقُلْتُ لَا قِیمَةَ لَهَا فَقَالَ ع وَ اللَّهِ لَهِیَ أَحَبُّ إِلَیَّ مِنْ إِمْرَتِکُمْ إِلَّا أَنْ أُقِیمَ حَقّاً أَوْ أَدْفَعَ بَاطِلا

ان عباس میگوید در سرزمین ذی قار خدمت امام رفتم که داشت کفش خود را پینه میزد تامرا دید فرمود قیمت این کفش چقدر است گفتم بهایی ندارد فرمود به خدا سوگند   همین کفش بی ارزش نزد من از حکومت بر شما محبوب تر است مگر اینکه حقی را با آن بپا دارم و یا باطلی را دفع کنم . 




      
ارسال شده در جمعه 89/6/19 ساعت 10:11 ص نویسنده : ایمان احمدی

آیین وهابیت توسط محمد بن عبدالوهاب ( 1206 - 1115) بنا نهاده شد. پدر وی قاضی شهر عیینه از بلاد نجد و پیرو مذهب حنبلی بود، وی نزد پدر فقه حنبلی آموخت، محمد با افکار ابن تیمیه آشنا شد و آن را پسندید و نهضت پاکدینی را به راه انداخت. محمد در سفری به مدینه شاهد توسل مردم به پیامبر در کنار روضه شریف بود، او این توسل را نپسندید و به مخالفت با آن پرداخت. به بصره رفت و در آن جا با اعمال مردم به مخالفت برخاست و مردم او را از شهر بیرون کردند. سپس با احسا و حریمله نجد رفت به انکار عقاید مردم نجد پرداخت، بین او و پدرش اختلاف در گرفت. پدر در سال 1153 مرد و پس از آن وی آزادتر به اظهار عقاید خود پرداخت. برخی از مردم حریمله به او پیوستند، سپس به شهر عیینه رفت. او را در سال 1160 از عیینه بیرون راندند، وی سپس رهسپار در عیه نجد شد. او در این شهر با محمد بن مسعود امیر در عیه توافق کردند که به یاری یکدیگر بشتابند.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در جمعه 89/6/19 ساعت 10:9 ص نویسنده : ایمان احمدی

مبادا امام حاکم خود را در فتنه‌ها تنها بگذارید

خبرگزاری فارس: حسن رحیم پور ازغدی در گفتاری درباره نتایج بروز فتنه از دیدگاه علی(ع) گفت: حضرت امیر به مردم سفارش می‌کند مبادا امام حاکم خود را در فتنه‌ها تنها بگذارید

ادامه مطلب...


      

شخصی به نام آقا جواد ساکن تهران و کارمند دولت بود , روزی به من رسید در حالی که خیلی نگران و ناراحت به نظر می رسید و گفت : مبتلابه نقرس و سیاتیک شدم و نظر دکترها این است که انگشتان پایم را قطع کنند .
ادامه مطلب...


      
<   <<   16   17   18   19   20   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا