.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 474
  • بازدید دیروز : 295
  • کل بازدید : 1445769
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/7    ساعت : 11:55 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در دوشنبه 89/10/20 ساعت 1:14 ع نویسنده : ایمان احمدی

فتنه

بنا بر اخبار رسیده فرقه سبز که از پتانسیل مردمی جنبش مایوس شده است در تاکتیک های جدید به توسعه روابط با گزوهک ترریستی روی آورده است.
به گزارش جوان آنلاین چندی پیش یکی از سرکردگان گروهک تروریستی پژاک در سخنانی در جمع تعدادی از اعضای این گروهک تروریستی در خصوص ادامه همکاری های پژاک با سران فرقه سبز اعلام نموده که خودتان را آماده نمایید تا در آینده ای نزدیک باید برای کمک به رهبران جنبش سبز وارد عمل شویم.
وی که در خصوص نوع این اقدام توضیحات بیشتری نداد در ادامه افزود: قطعاً این اقدام در زنده نمودن جنبش سبز و اغتشاشات تأثیر گذار خواهد بود.
همچنین نامبرده افزود: ما طی توافقی که با رهبران جنبش سبز داشتیم برنامه مفصلی برای اجرای اغتشاشات و خرابکاری پس از اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها داشتیم ولی به علت عدم بوجود آمدن هیچگونه اعتراض و ناآرامی نتوانستیم طرح های خود را پیاده نماییم و منتظر هستیم تا فرصت جدیدی بوجود بیاید تا بتوانیم به جنبش سبز کمک نماییم که این فرصت نزدیک می باشد




      
ارسال شده در دوشنبه 89/10/20 ساعت 7:52 ص نویسنده : ایمان احمدی

فائزه هاشمی به تأسی از زهرا رهنورد به ملاقات خانواده دو تن از بازداشت شدگان فتنه سال گذشته رفت. همسر حسین مرعشی دبیرکل کارگزاران نیز در این ملاقات همراه فائزه هاشمی بود. خبر ملاقات با خانواده عرب سرخی را سایت کلمه وابسته به موسوی منتشر کرده که حاکی از ادامه ارتباطات طیف افراطی و فتنه گر کارگزاران با فتنه گرانی چون موسوی است

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 89/10/20 ساعت 7:50 ص نویسنده : ایمان احمدی

فتنه

یک عضو حزب اعتماد ملی گفت محاکمه هرچه سریع تر سران جریان سبز خروج مجموعه اصلاحات را از برزخ سیاسی رقم خواهد زد.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 89/10/20 ساعت 7:48 ص نویسنده : ایمان احمدی

بهشتی

به گزارش«ندای انقلاب»،در حوادث بعد از انتخابات ریاست جمهوری، وزیر اطلاعات، از کشف جزوه ای براندازانه از منزل یکی از مشاوران میرحسین موسوی خبر داد و پاره ای از گفته های آن را تلاش برای براندازی عنوان کرد.
آنچه که در پی می آید متن کامل این جزوه است.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 89/10/19 ساعت 1:26 ع نویسنده : ایمان احمدی

توجه به اجرای موفق طرح هدفمندی یارانه ها در کشور ،فتنه گران که از اجرای موفق این طرح توسط دولت به سطوح آمده اند در دستورر العمل جدید شایعه سازی و پیامک های تخریبی را در دستور کار عوامل خود قرار داده اند.
به گزارش «جوان آنلاین»،بر همین اساس تعدادی از عوامل اجرایی فرقه سبز که نتوانستند به اهداف اغتشاشگرانه خود در زمان اجرای این طرح دست یابند، به عناوین مختلف با ارسال پیامک هائی با مضمون به تمسخر گرفتن این طرح قصد زیر سوال بردن و بی فایده دانستن طرح را دارند و اخیراً نیز تعداد پیامکهای تخریبی خود را افزایش داده اند. بطوریکه در برخی از موارد از توهین و فحاشی به مسئولین نظام نیز دریغ ننموده اند.
همچنین عناصر محدود فرقه سبز با مطرح کردن کمک ایران به حزب ا... لبنان و فلسطین سعی دارند اینگونه در بین مردم القاء نمایند که مسئولین با تحت فشار قرار دادن مردم میلیاردی به دیگر کشورها کمک می نمایند.
گفتنی است برخی از عناصر فرقه سبز نیز در تماس با برخی از کامیون داران آنها رادعوت به اعتصاب نمودند که این اقدامات فرقه نیز با هوشیاری مردم با شکست همراه شد.




      

برخی از اصلاح طلبان و لایه های میانی جریان فتنه با سفیرفرانسه در تهران دیدار کرده اند.
به گزارش«جوان آنلاین»،اخیرا جمعی از اصلاح طلبان و لایه های میانی جریان فتنه طی دیداری با سفیر فرانسه به بررسی وضعیت شرایط سیاسی کشورمان پرداخته اند.
گفته می شود سفیر فرانسه به ارائه تحلیلی از شرایط سیاسی ایران پرداخته و ضمن امیدوارساختن اصلاح طلبان گفته است:آینده ایران آبستن حوادث بزرگی خواهد شد.
وی همچنین به بیان نقطه نظرات خود در خصوص طرح هدفمندی یارانه ها و تحریم هاعلیه ایران پرداخته و با بیان شاخصه هایی گفته است که این روند بزودی تاثیر خود را بر روی ایران خواهد گذاشت.
نکته قابل توجه این که عمده مطالب طرح شده از سوی سفیر فرانسه محورها و القائاتی بوده که شبکه های رسانه ای غرب بویژه بی بی سی طی چند ماهه گذشته علیه ایران سازماندهی کرده بودند.
گفتنی است این دیدار در شرایط انجام شده که در جریان اغتشاشات و فتنه سال 88 سفارتخانه های انگلیس و فرانسه حضور پررنگی درهدایت و مدیریت بخش عمده ای از این آشوب ها را برعهده داشتند.




      
ارسال شده در یکشنبه 89/10/19 ساعت 7:46 ص نویسنده : ایمان احمدی

به گزارش مشرق، سازمان جاسوسی انگلیس (MI?) طی دستورالعملی به شبکه های فارسی زبان مستقر در این کشور از جمله بی بی سی از آنان خواسته است تحت هر شرایطی برای تغییر ذهنیت مردم ایران نسبت به طرح هدفمند کردن یارانه ها، در همه اخبار مربوط به این مساله از کلمه "حذف یارانه ها" استفاده کنند.
هفته نامه ? دی در این زمینه نوشته است: اجرای دقیق این دستورالعمل به گونه ای جدی در دستور کار این شبکه ها قرار گرفته که حتی در مصاحبه های نقل شده از سوی مقامات دولتی ایران نیز کلمه "حذف یارانه ها" را جایگزین هدفمند کردن یارانه ها می کنند.




      
ارسال شده در یکشنبه 89/10/19 ساعت 7:44 ص نویسنده : ایمان احمدی

هاشمی

که آقای هاشمی دست به قلم شد و نامه تامل برانگیزش به رهبر معظم انقلاب را همزمان با ارسال رسانه ای کرد، شکری هم معاون وزیر اطلاعات بود و از اخبار پشت پرده زیادی از جمله درباره اقدامات آقای هاشمی خبر داشت.
او در مصاحبه ای که با هفته نامه 9 دی انجام داده است، بخشی از این اطلاعات خبرساز را افشا و هدف آقای هاشمی از این نامه خرداد ماه 88 را به نقل از برادر زاده او بیان کرده است.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 89/10/19 ساعت 7:41 ص نویسنده : ایمان احمدی

فتنه

در جدید ترین نشست اپوزسیون داخل که پایان هفته گذشته در حضور یکی از اصحاب فتنه برگزارگردید ، مسائل روز و اخبار مربوط به رویدادهای جاری مطرح ومورد بحث وبررسی قرار گرفت ، مهمترین رئوس خبرها عبارت بود از :

• اخبار فتنه در رسانه های اصول گرایان
• اخبار ومواضع شخصیتهای نظام در مورد فتنه
• اخبار مربوط به نارسایی های اقتصادی در سطح کشور
• اخبار مربوط به اجرائیات وضعف های طرح هدفمندی یارانه ها
• اخبار عزل ونصب های دولت
• اخبار اختلافات وناهماهنگی های دولت ومجلس
• اخبار دانشجویی
• اخبار رسانه های خارجی در مورد فتنه
• اخبار مربوط به بازداشتگاه ها
• اخبار متفرقه
دراین نشست نسبت به بعضی مسائل بحث وبررسی وتصمیم گیری شد :
• انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی
• حجمه های رسانه ای اخیر به یکی از اصحاب فتنه و مجمع روحانیون و پاسخ به آن
• تحولات بین المللی در مورد ایران
• مشکلات فزاینده اقتصادی در آینده نزدیک و ناتوانی دولت در مدیریت آن .
• ناهماهنگی رسانه های اپوزسیون در خارج از کشور و انتقادات اخیر از فتنه
• تشکیل کمیسیون های برنامه ریزی در سه پروسه ، ترمیم ضعف های گذشته ، مدیریت وهماهنگی های کنونی و جداول برنامه ای آینده .
• ارسال نامه های توضیحی برای مراجع
• و.......

گفته می شود جریان فتنه همچنان بدنبال هماهنگی بیشتر با توطئه های استکبارو آسیب رسانی به نظام جمهوری اسلامی می باشد .




      
ارسال شده در یکشنبه 89/10/19 ساعت 7:40 ص نویسنده : ایمان احمدی

خاتمی

 حالی که شبکه های اپوزیسیون و غربی تلاش ویژه ای دارند تا خط القای اختلاف میان ارکان مختلف حکومت و مراجع را با نظام و رهبری برجسته سازند،اظهار نظر برخی از حامیان پنهان جریان فتنه نشان می دهد که گویا این خط یک پاس و آبشار میان اپوزیسون داخل و خارج از کشور می باشد.
به گزارش«جوان آنلاین»،در همین راستا شنیده شده که یکی از حامیان پنهان جریان فتنه پس از این که مطالبات مردمی برای محاکمه سران فتنه افزایش یافته ،در جلسات مختلف سعی در تبرئه این افراد داشته و در این زمینه گفته است:من موسوی و کروبی را برانداز ندانسته و نسبت به محاکمه آنها هشدار می دهم!.
گفتنی است فرد مزبور که هنوز خواست مردمی را نپذیرفته و نظرات مسئولان ارشد نظام مبنی بر ظلم بزرگ سران فتنه به جمهوری اسلامی را همچنان باور ندارد،سعی کرده وضعیت کنونی را حاصل اشتباهات مسئولان ارشد نظام عنوان کرده و اینچنین القاء کند که برخی مراجع نسبت به برخی سیاست ها و عملکردهای نظام انتقادات جدی ای دارند.
گفتنی است این اظهارات در حالی صورت می گیرد که این خط کاملا از سوی رسانه های بیگانه همچون بی بی سی فارسی،جرس و... پی گیری شده و طرح آن از سوی برخی از افراد از یک همگرایی کاملا آشکار در این زمینه حکایت دارد




      
<      1   2   3   4   5   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا