.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 37
  • بازدید دیروز : 191
  • کل بازدید : 1443470
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/1    ساعت : 3:43 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در یکشنبه 89/10/19 ساعت 7:38 ص نویسنده : ایمان احمدی

sh

دانلود




      
ارسال شده در سه شنبه 89/10/14 ساعت 8:13 ص نویسنده : ایمان احمدی

اژه ای

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در هفتمین نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه اظهار داشت: در خصوص برخورد با مواد مخدر با جدیت بیشتری اعمال خواهد شد که امیدواریم با این برخورد جدی آنچه به صلاح مردم است انجام شود.

وی ادامه داد: از مردم تقاضا داریم با مواردی که برخورد می‌کنند موضوع را به وسیله شماره تلفن‌هایی که در اختیارشان قرار دارد مانند 129 و پست الکترونیکی که مربوط به دادستانی کل کشور است اعلام کند.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 89/10/14 ساعت 8:5 ص نویسنده : ایمان احمدی

شورش

با اینکه این روزها به علت دخالت‌های خارج از عرف دیپلماتیک «سایمون گس»، سفیر انگلیس درایران بحث بر سر شیوه برخورد با این کشور در میان دولتمردان و مجلسیان موضوع روز شده بود و حتی کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به عنوان متولی این امر در خانه ملت به اتفاق رای به قطع روابط سیاسی کشورمان با دولت انگلستان رای داد و موضوع برای بررسی و تصویب نهایی به صحن علنی مجلس فرستاده شده است، خبراعطای لقب «سر» از سوی ملکه انگلستان به «سایمون گس»، در شب اول سال نو میلادی با عث تعجب کارشناسان و اصحاب رسانه شد.
توضیح اینکه این لقب عنوانی تشریفاتی از سوی بالاترین مقام حکومتی کشورانگلستان یعنی پادشاه این کشور است و به افرادی اعطا می‌شود که نقشی وی‍ژه درراستای اهداف استعماری ایفا کرده باشند.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 89/10/14 ساعت 8:4 ص نویسنده : ایمان احمدی

خاتمی

ک منبع آگاه در گفتگو با «جوان آنلاین» از سیدمحمد خاتمی خواست که فارغ از تمامی سناریوهایی که جریان اصلاحات دنبال می کند،مواضع خود را در خصوص اصول انقلاب اسلامی،نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی را به صورت کاملا شفاف و روشن بیان کند.
وی با بیان اینکه ادعای آقای خاتمی این است که پایبند به نظام و انقلاب می باشد،گفت:آقای خاتمی بهتر است به جای شرط گذاری برای نظام و فرار به جلو صریحا مواضع خود را نسبت به برخی اظهارات که طی بهمن سال 87 تا اواخر سال 89 درگوشه کنارهای مختلف مطرح شده اعلام کند تا مشخص شود ایشان میزان دلبندی هایشان با انقلاب و نظام و نسبت ایشان با این سخنان چگونه است.
وی با بیان اینکه آقای خاتمی خود قطعا می داننداین سخنان توسط چه کسی بیان شده خواستار موضع گیری شفاف وی نسبت به این سخنان شد.
این منبع آگاه این سخنان را به این شرح اعلام کرد:

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 89/10/14 ساعت 8:2 ص نویسنده : ایمان احمدی

د

جریان اپوزیسیون خارج نشین که از تحرکات بدون ثمر سران فتنه عصبانی هستند و تلاش‌ها و هزینه‌های خود را برای براندازی نظام بی نتیجه دیدند، تصمیم به کنار گذاشتن سران فتنه از معادلات خود گرفته اند.
به گزارش «جوان آنلاین»، جریان اپوزیسیون خارج نشین که در طول فتنه سال گذشته حمایت‌های بیشماری نظیر مالی، رسانه ای، تبلیغی، رایزنی های سیاسی، هماهنگی ویکصدایی درخارج و آموزش و بسیج هواداران در داخل را به نفع سران فرقه سبز داشته، در یک چرخش آشکار تصمیم به کنار گذاشتن سران فتنه از معادلات براندازانه خود گرفته‌ و ادامه روند فعلی را اتلاف وقت و بی ثمر عنوان کرده اند.

ادامه مطلب...


      

بوتو

من هر کاری که در اختیارات قانونی ام باشد برای حل این مشکل انجام خواهم داد.سروزیر پنجاب از حزب مردم نیست ولی از حزب مسلم لیگ جونجو است که موتلف حزب مردم است،با وجود این من تذکر جدی به وی خواهم داد.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 89/10/14 ساعت 7:49 ص نویسنده : ایمان احمدی

آقا

پایگاه اطلاع رسانی رهبرمعظم انقلاب سلسله گفتارهای حکیمانه رهبرانقلاب رادردرس خارج ایشان را  منتشرکرده است.


به گزارش جهان: دراین حدیث امده است :

«عَنْ أَبُو جَعْفَرٍ ع یَا صَالِحُ اتَّبِعْ مَنْ یُبْکِیکَ وَ هُوَ لَکَ نَاصِحٌ وَ لَا تَتَّبِعْ مَنْ یُضْحِکُکَ وَ هُوَ لَکَ غَاشٌّ وَ سَتَرِدُونَ عَلَى اللَّهِ جَمِیعاً فَتَعْلَمُون»
کافى، ج ?، ص ???

فى الکافى و التّهذیب، عن الباقر (علیه‌السّلام): [حضرت امام محمدباقر علیه‌السلام فرمودند:] «اتّبع من یبکیک و هو لک ناصح»؛ [از] آن کسى که حرفهائى به تو میزند که آنقدر تلخ است که تو را به گریه مى‌آورد، اما خیرخواه توست؛ حرف او را قبول کن. «اتّبع» یعنى حرف او را گوش کن، بپذیر؛ [اگرچه] تلخ است، لیکن به نفع توست.

«و لا تتّبع من یضحکک و هو لک غاش»؛ ولى گوش نکن، پیروى نکن از حرف آن کسى که حرفهاى شیرینى میزند که خوشت مى‌آید و لبهاى تو را به تبسم باز میکند، اما «و هو لک غاش»؛ فریبگر است، غش میکند با تو، خیرخواهى ندارد، از روى بددلى و بدخواهى است، [ولی] حرفى میزند که تو خوشت بیاید؛ از این شخص پرهیز کن. «و ستردّون الى اللَّه جمیعا فتعلمون»؛ وقتى پیش خداى متعال رفتید، آنگاه حقایق دلهاى یکدیگر را آنجا خواهید فهمید.




      
ارسال شده در سه شنبه 89/10/14 ساعت 7:46 ص نویسنده : ایمان احمدی

آقاسی

دانلود




      
ارسال شده در سه شنبه 89/10/14 ساعت 7:44 ص نویسنده : ایمان احمدی

نصرالله

دانلود




      
ارسال شده در سه شنبه 89/10/14 ساعت 7:41 ص نویسنده : ایمان احمدی

امام حسین

دانلود




      
<      1   2   3   4   5   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا