.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 274
  • بازدید دیروز : 554
  • کل بازدید : 1448650
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/14    ساعت : 3:18 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در سه شنبه 91/3/23 ساعت 5:4 ع نویسنده : ایمان احمدی

چقدر با آل‌سعود آشنایی دارید؟ دیکتاتورهای عربستان چگونه در تمام سطوح اداره این کشور رسوخ کرده‌اند؟ چگونه یک کشور به دست یک خاندان اداره می‌شود؟ فساد سران آل سعود و توافقات پشت پرده مدعیان ام‌القرای جهان اسلام با آمریکا و اسرائیل چیست؟ برای آشنایی با خاندان سعودی با گزارش ویژه مشرق همراه شوید

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 91/3/23 ساعت 4:56 ع نویسنده : ایمان احمدی

با اینکه آیت‌الله بروجردی مرجع هشتاد میلیون شیعه بود و میلیون‌ها تومان وجوهات به دستش می‌رسید، مخارج زندگی شخصی‌اش از درآمد جزیی ملک خود که از بروجرد می‌آوردند، تامین می‌کرد.

سهم امام (ع)، پولی که شیعیان به ایشان به عنوان نائب امام زمان (عج) می‌پرداختند را به همان حالت اولیه باقی می‌گذاشتند، هرگز تصرفات مالکانه نمی‌کرد، هر تصرفی که در آن انجام می‌داد، به عنوان نیابت عامه و وکالت ازناحیه مقدسه حضرت ولی عصر عجل‌الله فرجه بود.

به همین جهت شفاهی و در صورت نیاز صورت نوشته اعلام می‌کرد که «هر کس سهم متعلق به ذمه خود را با من یا یکی از وکلای من دستگردان کرده و به من بدهکار شده است، به شخص من بدهکار نیست، بلکه به همان صاحب پول، امام زمان (عج)، بدهکار است، بعد از من، هر چه از آنها بماند، باید به مرجع خودشان برسانند و این اموال جزو ملک شخصی و موروثی من نخواهد شد.




      
ارسال شده در سه شنبه 91/3/23 ساعت 4:53 ع نویسنده : ایمان احمدی

با توجه به موقعیت علمی و اجتماعی حضرت آیت‌الله بروجردی و آمد و رفت بزرگان و عامه مردم ایشان هیچ‌گاه دستور نمی‌داد، چای که تنها وسیله پذیرایی بود بیاورند، اما در اندرونی دستور می‌فرمود، زیرا که مخارج اندرون از پول شخصی‌اش بود نه از بیت‌المال.




      
ارسال شده در سه شنبه 91/3/23 ساعت 4:51 ع نویسنده : ایمان احمدی

محمود احمدی‌نژاد بارها در دوران طول ریاست جمهوری نهم و دهم تاکید کرده است که دولتش پاک دست‌ترین دولت در جمهوری اسلامی ایران است.
 
با یاد آوری دوران مناظره های ریاست جمهوری و شجاعت وی در گفتن این جمله که « هر کس از من و یا خانواده ام نقطه سیاهی دارد آنرا افشا کند»، مردم را مطمئن کرده بود که احمدی نژاد کسی نیست که فساد در میان اطرافیان خود را تحمل کند.
 
اما شبهه آلوده بودن دست رئیس دیوان محاسبات سابق و معاون اول فعلی دولت در پرونده اختلاس بیمه ایران با سخنان نماینده دادستان در دومین جلسه دادگاه این پرونده به قطعیت رسید. رحیمی متهم پرونده است، ولی نه به عنوان معاون رئیس جمهور بلکه به عنوان رئیس اسبق دیوان محاسبات کشور.
 
اما محمود احمدی نژاد در این روزهای پر التهاب بیشتر سعی می کند درباره اتهامات معاون اولش سکوت کند و وقتی که لب به سخت می گشاید راه اعتراض را در پیش گرفت و می گوید:« فعلا دولت سیبل است! مسابقه تهمت و دروغ به راه انداخته اند!»
 
جدای از مقدار صحت و سقم چنین موردی با قطعیت متهم بودن رحیمی در پرونده بیمه ایران، مردم و حامیان احمدی نژاد نگاهی به پشت سر وی و شعارهای ضد فساد او می اندازند و از خود می پرسند، آیا احمدی نژاد نشان می دهد که حرف هایش شعار نبوده یا ...




      
ارسال شده در سه شنبه 91/3/23 ساعت 7:38 ص نویسنده : ایمان احمدی

چرا مسئولان دست اندرکار امور اقتصادی و معیشتی مردم- از هر سه قوه و هر کدام به تناسب وظیفه ای که دارند- دستی از آستین همت بیرون نمی آورند و چرا مردم مستضعف یعنی ولی نعمت های خود را در این بازار مکاره با نامحرمان حرامخوار تنها می گذارند؟!

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 91/3/23 ساعت 7:35 ص نویسنده : ایمان احمدی

شهدا




      

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اعلام این خبر، افزود: نامبرده که قصد ورود به یکی از کنسرت‌های تهران را داشت، مورد تذکر ماموران پلیس امنیت اخلاقی قرار گرفت و در پی آن توسط پلیس دستگیر شد.

در همین حال، یک مقام آگاه با اشاره به برگزاری کنسرتی در برج میلاد به فارس گفت:  کنسرتی در برج میلاد در حال برگزاری است که پلیس امنیت و اخلاقی مأموریت برخورد با بدپوشان این کنسرت را برعهده دارد.

این مقام مسئول در معاونت اجتماعی پلیس فاتب اظهار داشت:‌ یکی از افراد دستگیر شده «ل - الف» یکی از مشهورترین بازیگران زن صداوسیما است که هم‌اکنون به مقر پلیس انتقال داده شده است.

دقایقی پس از انتشار این خبر، سردار احمدرضا رادان در گفتگو با مهر خبر دستگیری یکی از هنرمندان سرشناس سینما را در جریان برگزاری کنسرت موسیقی یک خواننده پاپ تایید کرد و گفت: نیروی انتظامی با افراد بدحجابی که در مراسم برج میلاد حضور داشتند، برخورد کرد.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی همانطور که بارها گفته شده بود از برگزاری مراسم هایی که در آن عفاف و حجاب رعایت  نشود، جلوگیری می کند.

رادان افزود: امروز نیز مراسمی در مرکز همایش های برج میلاد در حال برگزاری بود که متاسفانه عده ای حجاب و عفاف را رعایت نکردند که از سوی پلیس دستگیر شدند.

به گفته جانشین فرمانده نیروی انتظامی یکی از هنرپیشگان زن سینما نیز به علت بدحجابی از سوی ماموران دستگیر شد.




      
ارسال شده در سه شنبه 91/3/23 ساعت 7:17 ص نویسنده : ایمان احمدی

امام حسین سلام الله علیه :  

     : أحِبّونا بِحُبّ الإِسلام   

     ما را به دوستى اسلام دوست بدارید   

     حکمت‏نامه امام حسین: ح 634




      
ارسال شده در دوشنبه 91/3/22 ساعت 7:46 ع نویسنده : ایمان احمدی

اخیراً کتابی با نام «تکیه‌گاه» درباره تحلیل نقش سیاسی خانواده هاشمی در فتنه 88 وارد بازار نشر شد. سایت مرکز اسناد در معرفی این کتاب نوشته است: «جریان فتنه 1388 دارای ابعاد و زوایای مختلفِ آشکار و پنهانی است که برای درک نحوه‌ شکل‌گیری آن باید به جناح‌بندی‌های سیاسی بعد از انقلاب اسلامی و مشی برخی شخصیت‌های نظام در طول دوران تصدی سمت‌های مختلف توجه نمود. انتخابات دوره‌ دهم ریاست‌جمهوری عرصه‌ای برای رقابت دوباره هاشمی با احمدی‌نژاد شد؛ اما این بار هاشمی خود در صحنه نبود، ولی رقبای احمدی‌نژاد را حمایت می‌کرد که پرچم «نه احمدی‌‌نژاد» را برافراشته بودند. هوشیاری ملت در روز 22 خرداد نتیجه انتخابات را رقم زد؛ اما رقیبان احمدی‌نژاد به جای تبریک، «تقلب» در انتخابات را القا کردند که باعث بروز فتنه‌ بزرگی شد. هاشمی که پیش از انتخابات از میرحسین موسوی حمایت می‌کرد، بعد از انتخابات نیز با مواضع غیرشفاف خود باعث جری‌شدن فتنه‌گران شد و خانواده وی نیز فتنه را مدیریت کردند. این اثر به عملکرد هاشمی در انتخابات نهم و دهم ریاست‌جمهوری پرداخته و با نقل انبوهی از مدارک و مستندات، نحوه‌ سلوک هاشمی را با دولت نهم و جریان انتخابات دهم روشن می‌سازد.» کتاب تکیه‌گاه مشتمل بر پیشگفتار، مقدمه و یازده فصل، ضمائم، تصاویر و نمایه است




      
ارسال شده در دوشنبه 91/3/22 ساعت 7:43 ع نویسنده : ایمان احمدی

سران

حوادث فتنه‌گون سال 88 مثل همه پدیده‌های سیاسی – اجتماعی درس‌آموز و واجد فرصت‌ها، آسیب‌ها و دستاوردهایی است.

ادامه مطلب...


      
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا