.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 433
  • بازدید دیروز : 759
  • کل بازدید : 1450653
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/17    ساعت : 8:7 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در جمعه 91/4/23 ساعت 9:0 ع نویسنده : ایمان احمدی

حضرت معصومه سلام الله علیه




      
ارسال شده در جمعه 91/4/23 ساعت 7:32 ع نویسنده : ایمان احمدی

آقا وقرآن




      
ارسال شده در جمعه 91/4/23 ساعت 7:25 ع نویسنده : ایمان احمدی

مراسم یادبود مرحوم حمید سمندریان در تئاتر شهر- 22 تیر 1391

 




      

وی خطاب به حامیان تروریست‌ها تاکیدکرد: ترکیه و اردن بایستی مرز‌های خود رابه روی تروریست‌ها ببندند و بیش از این امنیت و حیثیت خود را در گرو خواسته‌های رژیم صهیونیستی قرار ندهند.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در جمعه 91/4/23 ساعت 5:51 ع نویسنده : ایمان احمدی

یک مقام بلندپایه نظامی سوریه فاش کرد که پدافند هوایی سوریه جمعه 22 ژوئن گذشته که با جنگنده‌های متجاوز ترکیه مقابله کرد، دو هواپیمای اف-4 متجاوز ترکیه را ساقط کرد نه یک جنگنده را.

محل انهدام جنگنده ترکیه در حریم آبی سوریه

این مقام سوری به القدس العربی گفت: دمشق در آن روز دو جنگنده اف-4 ترکیه را سرنگون کرد نه یک جنگنده را. جنگنده اول کاملا هدف قرار گرفت و متلاشی شد و دو خلبان آن کشته شدند و لاشه هواپیما هم در منطقه «رأس البسیط» سقوط کرد اما جنگنده دوم مورد اصابت قرار گرفت و دو خلبان آن خروج اضطراری کردند و در منطقه وادی قندیل در مجاور منطقه رأس البسیط فرود آمدند.

القدس العربی نوشت: منبع ما کاملا موثق است. او در پدافند هوایی لاذقیه است. اما اگر این خبر درست است، سوال این است که چرا ترکیه پنهان‌کاری می‌کند و اعلام کرد که سوریه فقط یک جنگنده را سرنگون کرده است. این اقدام آنکارا سوال‌برانگیز است.

این مقام نظامی سوریه همچنین افزود: آن روز دقایقی پس از این حادثه یک اسکادران جنگنده‌های ترکیه متشکل از 5 جنگنده بدون موافقت نیروی هوایی سوریه وارد آسمان و حریم ما شدند و بالای مکان حادثه در منطقه البسیط پرواز کردند و یکی از جنگنده‌ها از اسکادران خارج شد و به سوی منطقه وادی قندیل حرکت کرد. در این هنگام پدافند هوایی سوریه باز هم با چند گلوله ضدهوایی 23.5 هشدار داد تا اینکه جنگنده به داخل اسکادران خود بازگشت.

القدس العربی با برگزیدن تیتر «سوالاتی درباره پنهان‌کاری ترکیه» تصریح کرد که این خبر سوالاتی را درباره مقاصد آنکارا مطرح می‌کند.

سقوط جنگنده

جمعه 2 تیرماه (22 ژوئن) ترکیه اعلام کرد که یک جنگنده این کشور به دست پدافند هوایی سوریه ساقط شده است. یک مقام وزارت دفاع سوریه نیز اعلام کرد که زمانیکه پدافند هوایی سوریه وجود یک پرنده ناشناس متجاوز را متوجه شد با آن مقابله کرد و بعدا دریافت که این هواپیما ترکیه‌ای بوده است که به حریم هوایی سوریه تجاوز کرده است.

روزنامه وال‌استریت ژورنال چندی بعد در پاسخ به مقامات ترکیه که مدعی شدند جنگنده این کشور به حریم هوایی سوریه تجاوز نکرده و سوریه آن را در حریم بین‌المللی هدف گرفته است، به نقل از برخی مقامات دستگاه اطلاعاتی آمریکا اعلام کرد که بر خلاف ادعای آنکارا، جنگنده  ترکیه وارد حریم هوایی سوریه شده است.

همچنین در همین هفته یک مقام وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که جنگنده ترکیه برای اجرای ماموریت اطلاعاتی سازمان ناتو و عکس‌برداری و گردآوری اطلاعات از ساحل لاذقیه و مناطق مهم نظامی آن وارد حریم هوایی سوریه شده بود.

پیش از این سرگی لاوروف وزیر خارجه روسیه و یک مقام نظامی روسیه تاکید کرده بودند که روسیه اطلاعاتی کافی در خصوص نقض حریم هوایی سوریه به دست جنگنده‌های ترکیه دارد و می‌تواند آن را در اختیار دیگران قرار بدهد.

بشار اسد رئیس جمهوری سوریه نیز پنجنشبه گذشته در گفت‌وگو با روزنامه جمهوریت ترکیه در پاسخ به اینکه آیا دوست داشتید این اتفاق هوایی برای شما رخ نمی‌داد تاکید کرد «بله... دوست می‌داشتیم این اتفاق رخ نمی‌داد» اما اسد تایک کرد که هر هواپیمای متجاوزی به حریم هوایی سوریه همین سرنوشت را پیدا خواهد کرد.




      
ارسال شده در جمعه 91/4/23 ساعت 12:27 ع نویسنده : ایمان احمدی

حضرت معصومه سلام الله علیه




      
ارسال شده در جمعه 91/4/23 ساعت 12:26 ع نویسنده : ایمان احمدی

حضرت معصومه




      
ارسال شده در جمعه 91/4/23 ساعت 12:20 ع نویسنده : ایمان احمدی

 

امام صادق سلام الله علیه

تَوَقَّع أمرَ صاحِبِکَ لَیلَکَ ونَهارَکَ؛

در شب و روزت منتظر امر [فرج] مولایت باش




      
ارسال شده در پنج شنبه 91/4/22 ساعت 9:0 ع نویسنده : ایمان احمدی

آرایش سر و صورت توسط مردان با الگوگیری از مدلهای غربی و ماهواره ای چه صورتی دارد و کسب درآمد آرایشگران از این راه چگونه است؟
 
آیت الله مکارم شیرازی: این گونه کارها از نظر شرعی خالی از اشکال نیست.
 
آیت الله فاضل لنکرانی(ره): اگر عرفاً تشبّه به کفار باشد یا مفسده دیگری بر آن مترتب شود جایز نیست.
 
آیت الله سبحانی: هر گاه عنوان تشبّه به کافران پیدا کند حرام است.
 
آیت الله نوری همدانی: تشبّه به آنان کار صحیحی نیست، مسلمانان نباید از غرب تقلید کنند.




      
ارسال شده در پنج شنبه 91/4/22 ساعت 7:0 ع نویسنده : ایمان احمدی

در مجالس عروسی و زنانه، زنان لباسهایی را می پوشند که نیمه عریان بوده و روز به روز هم این پوششها رقیق تر و نامناسب تر می گردد. پوشش این لباسها که غالباً الگوگیری از مدلهای غربی و کفار می باشد اگر تشبه به کفار محسوب شود، چه صورتی دارد؟
 
آیت الله مکارم شیرازی: این گونه پوششها از نظر شرعی اشکال دارد حتی اگر در مجالس زنان باشد.
 
آیت الله فاضل لنکرانی(ره): اگر عرفاً تشبه به کفار باشد حرام است و الا مناسب نیست که زنان حتی در بین خود از این لباسها که باعث از بین رفتن حیا می شود، استفاده کنند.
 
آیت الله سبحانی: هر گاه مایه فساد و یا ترویج فساد است خودداری کند. توصیه این است که انسان از غربزدگی به جایی نمی رسد و پوشیدن لباس غربیان مایه ترقی نیست، سبب ترقی، علم و ایمان است.
 
آیت الله نوری همدانی: تقلید از غرب کار صحیحی نیست و بر زنان لازم است مسئله پوشش اسلامی را کاملاً رعایت نموده و خود را از نامحرم حفظ نمایند. 
 




      
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا