.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 9621
  • بازدید دیروز : 180
  • کل بازدید : 1443222
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/1/30    ساعت : 3:30 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در دوشنبه 91/4/26 ساعت 11:8 ص نویسنده : ایمان احمدی

فراهانی




      
ارسال شده در دوشنبه 91/4/26 ساعت 11:6 ص نویسنده : ایمان احمدی

چند وقت پیش به عیادت «حضرت آیت‎الله مظاهری» که به‎دلیل کسالت در بیمارستانی در تهران بستری بودند رفتم. بعد از عیادت از ایشان خواستم حالا که در تهران تشریف دارند، یک شب مهمان پارک ملت شوند. ایشان نپذیرفتند. گفتم امکانش هست همین‎جا خدمت برسیم و چند دقیقه‎ای برنامه ضبط کنیم؟ بازهم نپذیرفتند. گفتم انگار دیگر دوست ندارید به تلویزیون بیایید. گفتند: نه، دیگر نمی‎خواهم بیایم. پرسیدم چرا؟ ایشان گفتند: «من یک عمر در تلویزیون شما حرف زده‎ام؛ دیگر گوش شنوایی وجود ندارد.»



      
ارسال شده در دوشنبه 91/4/26 ساعت 10:58 ص نویسنده : ایمان احمدی

آیت الله نمردر پی خشم مردم عربستان از اقدام مقام‌های سعودی در بازداشت و زخمی کردن آیت‌الله نمر باقر النمر، از روحانیون برجسته در عربستان، مقام‌های آل سعود به برخی از اعضای خانواده وی اجازه دادند در بیمارستان با او ملاقات کنند.

نیروهای آل‌سعود هفته پیش به طرف خودروی آیت‌الله نمر تیراندازی کردند که در نتیجه آن، خودروی وی با دیوار یکی از منازل برخورد کرد و خود وی نیز بر اثر اصابت گلوله زخمی شد.

پس از آن نیروهای آل سعود آیت الله نمر را به مکان نامشخص منتقل کردند.

برخی از اعضای خانواده آیت الله نمر توانستند در یک "بیمارستان نظامی" در شهر ظهران با وی ملاقات کنند.

یکی از بستگان آیت الله نمر اعلام کرد که آیت الله نمر در بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفته و از روحیه بسیار خوبی برخوردار است.

در همین حال، تظاهرکنندگان در شهر عوامیه در قطیف بار دیگر در اعتراض به بازداشت آیت‌الله نمر تظاهرات کردند. تظاهرکنندگان خواستار محاکمه کسانی شدند که تظاهرکنندگان را به قتل رساندند.




      
ارسال شده در دوشنبه 91/4/26 ساعت 7:21 ص نویسنده : ایمان احمدی

شارونیک پایگاه خبری صهیونیستی فاش کرد که "آریل شارون"‌ نخست‌‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی شامگاه بازداشت "صدام" در بغداد به سرمی‌برده و نخستین کسی بوده که دیکتاتور معدوم عراق را ملاقات کرده است

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 91/4/26 ساعت 7:16 ص نویسنده : ایمان احمدی

 زیارت کربلا با پای پیاده در زمان شیخ انصاری رسم بوده ولی در زمان شیخ میرزا حسین نوری به فراموشی سپرده شده بود که توسط ایشان احیا شد.

 
از آن پس بسیاری از عاشقان اهل بیت و أباعبدالله الحسین علیهم السلام و نیز برخی از علما و حتی مراجع تقلید با پای پیاده به کربلا سفر کرده اند. در این تصویر دیدنی و منتشر نشده، حضرت آیت الله مرحوم شیخ «میرزا جواد تبریزی» از مراجع عالیقدر جهان تشیع دیده می شود که در حال پیاده روی به سمت شهر کربلاست.
 
 
گفته می شود که حضرت  آیت الله مکارم شیرازی نیز از دیگر مراجع تقلید بوده که با پای برهنه از نجف تا کربلا راه رفته است. ایشان در مدت یک سال اقامت خود در نجف اشرف (1369-1370 ق) دو مرتبه توفیق پیاده روی از نجف تا کربلا را داشته اند که با "پای برهنه" از مسیر شط (رودخانه) که حدود 20 کیلومتر طولانی تر از مسیر کنونی نجف کربلا بوده است و حدود 3 روز به طول می انجامیده است، به زیارت اباعبدالله الحسین (ع) رفته اند.
 
به گفته این مرجع عالیقدر، در آن زمان ساکنین حاشیه رودخانه، مهمان خانه هایی مشهور به «مُضیف» داشته اند که با اصرار و علاقه بسیار از زوار امام حسین(ع) پذیرایی می کرده اند. و به صورت عجیبی به مهمانی کردن زوار امام حسین(ع) علاقه داشتند. به طوری که اگر مدتی می گذشت و کسی مهمان آنها نمی شد، بسیار ناراحت می شدند.
 
در یکی از پیاده روی های حضرت آیت الله مکارم شیرازی در زمان طلبگی: وقتی به یکی از این مُضیف ها رسیدیم، صاحب مضیف دعوت و اصرار کرد که مهمان او بشویم و آنجا استراحت کنیم. به او توضیح دادیم که چون امروز کم راه رفته ایم و باید مسافت بیشتری را طی کنیم، فرصت ماندن نداریم.
 
پس از کمی اصرار او و امتناع ما، ناگهان صاحب مضیف که معلوم بود چند وقتی است که مهمان برایش نرسیده و از این بابت خیلی ناراحت است، ناگهان چاقویش را درآورد و تهدید کرد که من مدتی است مهمان برایم نیامده است و شما حتما باید مهمان ما بشوید. اینقدر مهمانی کردن زائر امام حسین(ع) در نزد اینها اهمیت و ارزش داشت.  ... البته بالاخره بعد از اینکه توضیح بیشتری برایش دادیم و قول دادیم که از طرف او زیارت کنیم، اجازه داد که ما برویم.»



      
ارسال شده در دوشنبه 91/4/26 ساعت 7:7 ص نویسنده : ایمان احمدی

 

امام رضا سلام الله علیه

الحُبُّ داعى المَکارِهِ

عشق و محبّت، مایه گرفتاریهاست

دوستی در قرآن و حدیث: ح 866

 

 

 

 




      
ارسال شده در یکشنبه 91/4/25 ساعت 7:51 ص نویسنده : ایمان احمدی

قال الامام علی(ع): ان جعلت دینک تبعاً لدنیاک اهلکت دینک و دنیاک.
امام علی(ع) فرمود: اگر دینت را ابزار قراردادی برای دنیایت، این را بدان که هم دینت را از دست می دهی و هم دنیایت را!(1)
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
1- غررالحکم و دررالکلم، ص 130
 




      
ارسال شده در یکشنبه 91/4/25 ساعت 7:44 ص نویسنده : ایمان احمدی

مرسی




      
ارسال شده در یکشنبه 91/4/25 ساعت 7:43 ص نویسنده : ایمان احمدی

بیداری اسلامی




      
ارسال شده در یکشنبه 91/4/25 ساعت 7:42 ص نویسنده : ایمان احمدی

توصیه آقا




      
<      1   2   3   4   5   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا