.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 111
  • بازدید دیروز : 475
  • کل بازدید : 1445881
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/8    ساعت : 8:33 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در چهارشنبه 91/4/28 ساعت 11:35 ص نویسنده : ایمان احمدی

آقا وآیت الله بهاء الدینی




      
ارسال شده در چهارشنبه 91/4/28 ساعت 11:27 ص نویسنده : ایمان احمدی

این انتصاب جنجالی موجی از ناباوری و اعتراض را در میان دوستداران دولت و حامیان رئیس جمهور به راه انداخت اما گویا دکتر احمدی نژاد قصد کوتاه آمدن و آرام کردن همراهانش را نداشت.





همزمان با اعتراضات، رهبر معظم انقلاب در نامه ای دست نویس و البته غیر علنی به رئیس جمهور، انتصاب مشایی به معاونت اولی را خلاف مصلحت دولت و رئیس جمهور و باعث "سرخوردگی علاقمندان" وی عنوان کردند.

نامه رهبر انقلاب در تاریخ 27 تیر ماه نوشته شده بود اما احمدی نژاد با این توجیه که ابهامات را مرتفع خواهد کرد، حاضر به تبعیت از دستور صریح ولی فقیه نشد و 7 روز در مقابل این حکم مقاومت کرد.




3 روز پس از انتشار این دستور، خبر آن هم به بیرون درز کرد و فضای اعتراضی مضاعفی ایجاد شد اما فشار ناشی از علنی شدن نامه هم رئیس جمهور را وادار به تبعیت نکرد تا اینکه نامه رهبر انقلاب رسانه ای شد.



بالاخره رئیس جمهور در همین روز یعنی 3 مرداد به برکناری مشایی از معاونت اولی تن داد اما در موافقت با استعفای وی نوشت: با تقدیر فراوان از بزرگواری و پذیرش مسوولیت معاونت اولی که علی رغم میل شخصی جنابعالی و با اصرار اینجانب انجام شد مجددا تاکید می نمایم که شما را انسانی خود ساخته ، مومن و دلباخته حضرت ولی عصر(عج) و با تعهدی عمیق و آگاهانه به خط نورانی ولایت و مبانی جدی اسلامی و خدمتگزاری توانمند و صدیق به ملت الهی و عزیز ایران می شناسم.



طی یک هفته اخیر نیز امیدوار بودم که با رفع برخی تبلیغات منفی فشارها و جوسازیهای بعضی رسانه ها و جریانهای سیاسی دولت بتواند از خدمات شما در جایگاه معاون اولی برخوردار بماند.

خبر برکناری مشایی به همه نرسیده بود که احمدی نژاد برای وی حکم جدیدی زد. او در حکم انتصاب مشایی که بعدها با عنوان همه کاره از آن یاد شد، نوشت: جنابعالی را که انسانی مؤمن و فداکار و مورد اطمینان کامل هستید به سمت «مشاور و رئیس دفتر رییس‌جمهوری» انتخاب می‌نمایم.




از همین جا بود که مسیر دولت از دوستداران پرشمار و دلسوزانش آرام آرام جدا شد و جریان انحرافی قدرت و ظهور بیشتری پیدا کرد. این انحراف با عزل وزرا و مدیران ولایتمدار و نفوذ به دستگاه های پول ساز تشدید شد و در ماجرای برکناری وزیر اطلاعات و حکم حکومتی رهبر انقلاب به اوج رسید.

اما هنوز هم گویا "سرخوردگی علاقمندان" دکتر احمدی نژاد اهمیتی ندارد و مرد جنجالی دولت همچنان "مورد اطمینان کامل" رئیس جمهور است...




      
ارسال شده در چهارشنبه 91/4/28 ساعت 11:18 ص نویسنده : ایمان احمدی

ناجا




      
ارسال شده در چهارشنبه 91/4/28 ساعت 11:17 ص نویسنده : ایمان احمدی

شاهزاده متعب بن عبدالله بن عبدالعزیز فرمانده گارد ملی عربستان با نیروهای ارتش این کشور در استان قصیم دیدار کرد و از آنها خواست که برای دفاع از امنیت و ثبات عربستان در آمادگی کامل باشند.

مردم شرق عربستان سعودی از هفته‌های گذشته در پی بازداشت آیت‌الله النمر دست به تظاهرات زده‌اند و موج این اعتراضات از روزهای گذشته به شهرهای ریاض، جده و مدینه هم کشیده شده است.

وی در دیدار با فرمانده گردان پنجم ارتش سعودی، به نقش نیروهای ارتش این کشور مبنی بر اتحاد تحت رهبری ملک عبدالله پادشاه عربستان تأکید کرد.

براساس گزارش پایگاه عرب نیوز، شاهزاده متعب همچنین از گردان دهم و لشگر عمر بن عبدالعزیر هم بازدید کرد و فرمانده‌هان این لشگر هم متعب را در جریان آمادگی رزمی نیروهای خود قرار داد.

وی در ادامه تصریح کرد که مقامات ارشد عربستان برنامه تغییر لشکر عمر بن عبدالعزیز در استان قصیم به نیروهای امنیتی ویژه را مورد تائید قرار دادند




      
ارسال شده در چهارشنبه 91/4/28 ساعت 9:33 ص نویسنده : ایمان احمدی

حاج محسن رفیقدوست از سفرش به کره شمالی برای خرید موشک، داستان پررمز و راز پذیرش قطعنامه در تیرماه 1367 از سوی امام خمینی(ره) و ماجرای نوشیدن جام زهر، جریان انحرافی، علت سکوتش در خصوص برخی مسائل و ... می‌گوید

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 91/4/28 ساعت 9:28 ص نویسنده : ایمان احمدی

 ورود به قبرستان بقیع از چند روز قبل محدود شده است. براساس اطلاعات رسیده، این محدودیت، بعد از کشیده شدن تظاهرات ضد آل سعود از شرق عربستان به مناطق مرکزی و شهر مدینه منوره صورت گرفته است.

 روز شنبه این هفته مدینه منوره شاهد تظاهرات مردم در حمایت از شیخ نمر باقرالنمر بود که هفته گذشته در شرق عربستان هدف گلوله مأموران قرار گرفت و ربوده شد.




      
ارسال شده در چهارشنبه 91/4/28 ساعت 9:20 ص نویسنده : ایمان احمدی

پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله

مَن قَمَّ مَسجِداً کَتَبَ اللَّهُ لَهُ عِتقَ رَقَبَةٍ؛

هر کس مسجدى را بروبد، خداوند پاداش آزادى یک برده را براى او مقرر مى‏کند

فرهنگ‌نامه مسجد: ح 205

 

 

 

 

 




      
ارسال شده در دوشنبه 91/4/26 ساعت 7:25 ع نویسنده : ایمان احمدی

اوبامایک شهروند آمریکایی در حالی که روی دستش نوشته ای در حمایت از رقیب انتخاباتی اوباما دارد، با وی عکس گرفته است




      
ارسال شده در دوشنبه 91/4/26 ساعت 7:21 ع نویسنده : ایمان احمدی

احمدی نژاد




      
ارسال شده در دوشنبه 91/4/26 ساعت 7:14 ع نویسنده : ایمان احمدی

تفریح

تفریح




      
<      1   2   3   4   5   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا