.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 109
  • بازدید دیروز : 622
  • کل بازدید : 1447513
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/11    ساعت : 2:11 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در یکشنبه 91/8/21 ساعت 1:39 ع نویسنده : ایمان احمدی

رای کاندیداتوری دریازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که خردادماه سال آینده برگزارخواهد شد، افرادی پا به این میدان خواهند گذاشت که برخی از آن ها یا پیش از این عهده دار همین مسولیت بوده اند و یا طعم رقابت را چشیده و هم چنان سودای آن را در دل دارند و البته افرادی هم برای نخستین بار مدعی ورود به این میدان دشوار خواهند شد. ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 91/8/21 ساعت 10:50 ص نویسنده : ایمان احمدی

چند روز بعد از انتشار نامه رهبرمعظم انقلاب ، مشایی طی نامه ای به رئیس جمهور استعفایش را اعلام داشت تا شاید بتواند قسمتی از فشار افکار عمومی نسبت به خویش را خنثی سازد. ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 91/8/21 ساعت 10:47 ص نویسنده : ایمان احمدی

سال گشتِ شهید حسن طهرانی مقدم و همرزمانش، فاصله بسیار کمی با ایام «محرم» دارد. طی یک سالی که از شهادت این پارسای بی ادعا گذشته است، بسیار از عشق او به اهل بیت عصمت و طهارت(صلوات الله علیهم اجمعین) سخن رفته است. اما تصویری که مشاهده می کنید، سندی است کوچک  اما گرانسنگ از آن همه عشق و ارادت و ادب و ایمان به شهسواران آفرینش(صلوات الله علیهم اجمعین).

 در میان متعلقاتِ شخصی شهید «حاج حسن طهرانی مقدم»، پدر صنایع موشکی ایران و دانشمندِ کم نظیر علوم هوا و فضا، دستمال سیاه قرار داشت که ایشان تکه کاغذی را به آن  الصاق کرده و روی آن با دست خط خود مرقوم فرموده بود: «عنایت فرموده و این دستمال مشکی را در کفن بنده قرار دهید. حسن مقدم».
 
این دستمال مطابق با وصیتِ حاج حسن در کنار پیکر سوخته و قطعه قطعه شده ی او به خاک سپرده شد.
دختر شهید طهرانی مقدم، راز این دستمال مشکی را این گونه گشود: «این دستمال در کمد شخصی ایشان قرار داشت پارچه ای است که پدرم در ایام سوگواری امام حسین(ع) با آن اشک چشم های خود را پاک می کرد.»

روحمان با یادش شاد





      
ارسال شده در یکشنبه 91/8/21 ساعت 8:28 ص نویسنده : ایمان احمدی

index

ادوب می گوید این به روزرسانی مربوط به تمامی نسخه های نرم افزار فلش از جمله نسخه تازه این نرم افزار برای سیستم عامل آندروید 4 است.

 

این به روز رسانی آسیب پذیری هایی را برطرف می کند که مهاجمان با سوءاستفاده از آنها می توانند حملات موسوم به denial of service را اجرا کنند. بخشی دیگر از حفره های امنیتی موجود در نرم افزار فلاش به هکرها امکان می دهد از راه دور کدهای مخرب خود را بر روی رایانه های افراد قربانی اجرا کنند.

شرکت ادوب به همه کاربران سیستم عامل های OS X، ویندوز و لینوکس توصیه کرده تا نرم افزارهای فلاش خود را به روز کنند تا از خطرات احتمالی در امان باشند.

ادوب همچنین پلاتفورم AIR خود را هم به روز کرده و به کاربران نسخه 3.4.0.2710 و نسخه های قدیمی تر این پلاتفورم توصیه کرده تا هر چه سریعتر از نسخه به روز شده AIR استفاده کنند.




      
ارسال شده در یکشنبه 91/8/21 ساعت 7:44 ص نویسنده : ایمان احمدی

ینجا پادگان شهید مدرس است. انفجار یکی از زاغه های مهمات این پادگان، به شهادت جمعی از پرسنل فعال در عرصه علمی، تحقیقاتی و خودکفایی انجامید. شهید حسن طهرانی مقدم، دانشمند برجسته و از رزمندگان شهیر عرصه دفاع مقدس، در جریان این رویداد تلخ، به شهادت رسید.









      
ارسال شده در یکشنبه 91/8/21 ساعت 7:40 ص نویسنده : ایمان احمدی

هاشمی کادر قوی دارد و خودش مرد بحران هاست، تجربه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری نشان می دهد از آذرماه سال جاری انتخابات خودش را به خوبی نشان می دهد و تا پایان دی و اواسط بهمن مشخص می شود، که گروه های مختلف و نظام کدام استراتژی را در پیش می گیرند. ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 91/8/21 ساعت 7:34 ص نویسنده : ایمان احمدی

 

 

پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله

اِتَّخِذُوا الأهلَ؛ فإنّه أرْزَقُ لَکُم؛

خانواده تشکیل دهید ، که مایه فزونى روزىِ شماست .

دانش‌نامه قرآن و حدیث: ج 12, ص 432, ح 163




      
ارسال شده در یکشنبه 91/8/21 ساعت 7:30 ص نویسنده : ایمان احمدی

عاشقان حسین هشیار باشید. دشمن در کمین است و می خواهد برعلیه فرهنگ عاشورا توطئه کند. عزم خود را جزم کرده تا مُحرم و عاشورا را تخریب کند. چرا که می داند تا ما با حسینیم زیر بار هیچ ذلتی نمی رویم. مقابل هیچ مستکبری گردن خم نمی کنیم. می داند که رمز پیروزی ما تبعیت از حسین وفرهنگ عاشوراست.

دشمن می داند کربلا قبله عاشقی و محرم ماه اتحاد،همدلی و مهرورزی این امت است. می داند محرم که می رسد این ملت تمام اختلاف ها را کنار گذاشته و همه یک رنگ و یک صدا می شوند. می داند ما با محبت امام حسین علیه السلام زنده ایم و زندگی ما به حسین وابسته است. بی حسین هیچیم. حتی لحظه ای بی عشق و محبت او، زندگی را نمی خواهیم. قلب ما لبریز محبت حسین است. نام و یاد و عشقش را بر قلب ما حک کرده اند. از این روست که ما زنده به عزای حسینیم. چرا که گریه بر حسین علیه السلام باران رحمتی است که کویر دلها را زنده می کند.آب حیات است که قلب های مرده را حیاتی دوباره می بخشد.

دشمنان ما خوب می دانند تا ما محبت حسین را در دل داریم نمی توانند کاری بکنند و آسیبی به ما بزنند. می دانند تا ما پیراهن عزای حسین را داریم، تا پرچم یا حسین برسردر خانه های ما برافراشته است نمی توانند لطمه ای به ما بزنند.

اگر این کشتی نجات نبود، خدا می دانست که در کدام دریای گناه و آلودگی به هلاکت می رسیدیم. خیمه عزای حسین پناهگاه و دژ مستحکمی است. تا این خیمه برپاست، تا در پناه این خیمه ایم در امانیم. دشمنان هرچه تلاش می کنند که جوان های مارا فریب دهند و آنان را به بیراهه کشانند، هردامی که می بافند چون محرم می رسد، یک شبه تمام بافته هایشان رشته می شود.

دشمنان پلید خوب می دانند اگر با رنگ و لعاب دشمنی و عناد برای تخریب این خیمه و فرهنگ قدم پیش گذارند، عاشقان حسین پایشان را قلم می کنند. می دانند کربلا و عاشورا خط قرمز شیعیان است. از این روست که با نقشه های ظریف و حیله های مختلف درپی راه های نفوذ به این خیمه هستند. لذا با لباس دوست جلو آمده و با دلسوزی و خیرخواهی، سَم و زهر خود را به پیکره اجتماع تزریق می کنند.

متاسفانه در این چند سال اخیر توانسته اند در بخش هایی نفوذ کنند و عده ای نیز از روی سادگی فریب خورده اند.

نقشه ای که دشمنان کشیده اند این است که

 گریه، عزاداری و فضای حزن و اندوه مولایمان را لَوث نموده و با لودگی مخلوط کنند تا بدین وسیله فضای حزن محرم و عزاداری را با لودگی و تمسخر تخریب کنند.

با شیوه های مختلفی کار می کنند. دشمن از القاء شبهه در ماهواره و اینترنت پا را فراتر گذاشته و میدان وسیعتری را برای این هجوم خاموش خود برگزیده است. به سراغ ابزاری رفته که فراگیرتر و چشم گیرتر است. گاهی با تولید و ترویج پیامک های خرافی،موهن و سبک، ارزش های محرم را زیر سوال برده و به تخریب آن می پردازند. عده ای هم بدون اینکه بتوانند موضوع آن پیام ها را تحلیل کنند و درست بفهمند، و یا سوال کنند، به ارسال آن می پردازند.

اما در این بین به اقدام شومی روی آورده اند تا چهره شهر و دیار ما را در ماه محرم از حالت حزن و اندوه خارج کنند و به سمت لودگی سوق دهند.

به سراغ کسانی رفته اند که علاقه دارند در این ماه با شعار نویسی روی ماشین های خود عرض ارادتی به مولا نمایند. اما به خاطر سادگی به دام دشمنان افتاده و با نوشتن شعارهای ساخته شده دشمنان، بر روی شیشه های خودروی خود و با جولان در خیابان ها به مبلغین و ترویج کنندگان افکار شیطانی آنان تبدیل شده اند. ای کاش می دانستند هدف دشمن این است که با ترویج این جملات سخیف، فضای حزن وماتم سیدالشهدا را به خنده، لودگی و تمسخر تبدیل کند و به این وسیله ضربه ای به قداست و حرمت ماه محرم بزند.

 

 

 

 

از این رو بر تمام عاشقان مولا ابا عبدالله لازم است که جهادگونه، برای زدودن این لکه های ننگ همچون مولایشان با امر به معروف و نهی از منکر به مقابله برخیزند و با پند و اندرز غافلان را هشیار و به خیمه مولا رهنمون سازند.

بیایید از این پس دقت کنیم شعارها را بسنجیم و بفهمیم و تدبر کنیم!




      
      
      
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا