.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 121
  • بازدید دیروز : 622
  • کل بازدید : 1447525
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/11    ساعت : 3:27 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در چهارشنبه 91/8/24 ساعت 7:55 ص نویسنده : ایمان احمدی

هرچند روایات تاریخی از محل دفن سر مبارک امام‌حسین(ع) مختلف است و گروهی محل دفن را کربلا، گروهی دیگر دمشق و عده‌ای نیز قاهره می‌دانند اما «رأس‌الحسین» در مسجد جامع اموی محل زیارت عاشقان این امام عظیم‌الشأن است. ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 91/8/24 ساعت 7:44 ص نویسنده : ایمان احمدی

 

امام هادى سلام الله علیه

الحِکمَةُ لا تَنجَعُ فِى الطِّباعِ الفاسِدَةِ؛

حکمت در جانهاى فاسد مؤثر نمى‏افتد

علم و حکمت: ح 627




      

وکیل اسفندیار مشائی از صدور حکم پرونده شکایت دولت و مشائی از دو مداح صاحب نام خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، در پی طرح مسائلی درباره رئیس جمهور و رئیس دفتر وی در ماه مبارک رمضان سال گذشته و انتشار این سخنان در جامعه ، معاونت حقوقی ریاست جمهوری و وکیل اسفندیار مشایی علیه مداح صاحب نام شکایتی را در دادسرای فرهنگ و رسانه مطرح کردند.

بازپرس شعبه نهم دادسرا نیز پس از تحقیق از دو مداح و بررسی شکایت صورت گرفته ، پرونده را با صدور قرار مجرمیت و تائید آن از سوی دادستانی به دادگاه انقلاب تهران فرستاد.

یکم آبان ماه جلسه دادگاه در شعبه 26 دادگاه انقلاب تهران برگزار شد که پس از آخرین دفاعیات دو مداح صاحب نام و وکلای آنها ختم رسیدگی به پرونده اعلام شد.

با گذشت دو هفته از جلسه دادگاه اخباری در برخی محافل منتشر شد که بر اساس آن قاضی پرونده، منصور ارضی را تبرئه و سعید حدادیان را به 50 هزار تومان جریمه محکوم کرده است.

علی اصغر حسینی وکیل اسفندیار مشائی در این رابطه به مهر گفت : من نیز این حکم را شنیده ام اما تاکنون رای دادگاه به بنده ابلاغ نشده است. هفته گذشته برای پیگیری ماجرا به دادگاه انقلاب رفتم که در آنجا اعلام شد رای پرونده صادر شده و در مرحله تایپ است.

وی افزود: به احتمال قوی حکم دادگاه تا یک هفته دیگر ابلاغ می شود اما تا آن زمان نمی توان درباره آن صحبت کرد.




      
ارسال شده در سه شنبه 91/8/23 ساعت 5:10 ع نویسنده : ایمان احمدی

حجاب برای مهمانداران توسط طراحان مصری طراحی شد و یک روسری بسیار سبک و شفاف، به رنگ های سنتی شرکت یعنی آبی، طلایی و قرمز است.


به گفته مقامات شرکت هواپیمایی، عنصر جدید در لباس مهمانداران هواپیما "به هیچ گونه بر وظایف آنها در طول پرواز تاثیری نخواهد گذاشت". تا آخر ماه دسامبر امسال، تمام مهماندار هواپیما این شرکت حجاب را دریافت خواهند کرد.

تصمیم در مورد پوشیدن حجاب در پروازها مشترکا توسط رهبری شرکت هواپیمایی Egypt Air و وزارت حمل و نقل کشور پس از چند اعتصاب کارکنان شرکت در اواخر تابستان و در اوایل پاییز امسال گرفته شد.

پوشیدن حجاب در ساعات کاری یکی از خواسته های اصلی شرکت کنندگان اعتصابات بود.




      
ارسال شده در سه شنبه 91/8/23 ساعت 1:46 ع نویسنده : ایمان احمدی

این مجموعه آبشار در 25 کیلومتری شهر گالیکش، در میان درختان و کوه‌های غرب پارک ملی گلستان و در کنار روستای لوه جای دارد. بلندی برخی از آبشارهای این مجموعه تا 15 متر هم می‌رسد.




      
ارسال شده در سه شنبه 91/8/23 ساعت 1:19 ع نویسنده : ایمان احمدی

هنگامی که لشکر یزید در سال 63 هجری وارد مدینه می‌شوند، نه تنها حرمت شهر پیامبر(ص) را حفظ نمی‌کنند، بلکه جان و ناموس این شهر، سه روز بر لشکریان حلال می‌شود. ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 91/8/23 ساعت 7:33 ص نویسنده : ایمان احمدی

 

امام علی سلام الله علیه

مَن أحَبَّکَ نَهاکَ ؛

هر که تو را دوست داشته باشد، [از زشتیها ]نهیت کند

میزان الحکمة: ح 3232




      
ارسال شده در دوشنبه 91/8/22 ساعت 6:39 ع نویسنده : ایمان احمدی

 




      
ارسال شده در دوشنبه 91/8/22 ساعت 6:17 ع نویسنده : ایمان احمدی

صندلی شهید رجائی به تازگی در ساختمان وزارت خارجه در معرض دید قرار گرفته است. شهید رجایی در دوره ای به طور همزمان نخست وزیر و وزیر خارجه کشور بود. عکس زیر را خبرگزاری ایسنا منتشر کرده است.




      
ارسال شده در دوشنبه 91/8/22 ساعت 6:16 ع نویسنده : ایمان احمدی

محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه برگزاری دیدار لاریجانی با افتخارآفرینان پارالمپیک 2012 لندن در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت طرح سوال از رئیس جمهور گفت:‌ قرار شده زمانی را با دولت هماهنگ کنیم تا رئیس جمهور هفته آینده یا پس از تاسوعا عاشورا برای پاسخ به سوال نمایان به مجلس بیاید.

 
وی در خصوص انتقادات به اعلام وصول این طرح از سوی هیات رئیسه مجلس نیز گفت: ما به وظیفه خود را درباره سوال از رئیس جمهور عمل کردیم اما مدعیان هم می  توانند استدلال خود در مطرح کنند. ما آیین نامه داخلی مجلس را اجرا کردیم. البته مذاکراتی هم با منتقدان داشتیم.

 
باهنر در پاسخ به این سوال که چه راهکاری برای پس گرفتن امضا وجود دارد گفت: هیچ راهی وجود  ندارد حتی اگر هم یک نفر هم مصر به انجام سوال باشد، این سوال باید انجام شود. تنها راه این است که همه امضا کنندگان امضایشان را از این طرح پس بگیرند.




      
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا