.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 115
  • بازدید دیروز : 166
  • کل بازدید : 1460385
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/3/1    ساعت : 7:55 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در دوشنبه 91/8/15 ساعت 2:2 ع نویسنده : ایمان احمدی

محمد باقر قالیباف و محسن رضایی دو تن از کاندیداهای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری "رنگ" انتخاباتی خود را تعیین کردند.

 
بر این اساس، قالیباف رنگ "نارنجی" و رضایی رنگ "آبی" را برای طرفداران خود برگزیده اند.
 
همچنین، چندی پیش در محفلی که حدود 1000 نفر از جوانان حامی محمدباقر قالیباف حضور داشتند، دستبند و شال های تبلیغاتی با رنگ نارنجی میان آنها توزیع شد.
 
در انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری نیز، میرحسین موسوی، رنگ سبز، مهدی کروبی، سفید، محسن رضایی، آبی فیروزه ای و محمود احمدی نژاد، رنگ پرچم جمهوری اسلامی ایران را برای ستادهای انتخاباتی خود انتخاب کردند که پس از اعلام نتایج انتخابات، موسوی با ادعای "تقلب" و سوء استفاده از رنگ ستادهای انتخاباتی اش، قصد براندازی نظام را داشت که در این کار ناکام ماند.



      
ارسال شده در دوشنبه 91/8/15 ساعت 1:59 ع نویسنده : ایمان احمدی

پدران آسمانی و فرزندان ناخلف از جمله نکته هاییست که قابل بررسیست. چه بسیار پدرانی که در مسیر خدا بوده اند و حب به فرزند آنها را به وادی تاریکی کشاند و چه زیادند مردانی که برای خدا از فرزندان خود تبری جستند و خدا را به فرزند نفروختند. یکی از نمونه های تاریخی که بارها در کلام رهبری به آن اشاره شده است جریان زبیر و فرزندش عبد الله است. اما امروز قرن 14 هجریست و نه از نوح و نه از زبیر و فرزندش خبری هست امروز فقط نقل تاریخ است و درس عبرت که گروهی خواندند و گرفتند و گروهی خواندند و خندیدند. ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 91/8/15 ساعت 1:56 ع نویسنده : ایمان احمدی




      
ارسال شده در دوشنبه 91/8/15 ساعت 1:26 ع نویسنده : ایمان احمدی

عکس هایی قدیمی و دیدنی از حرم های اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام)

مدینه منوره؛ مسجدالنبی ـ مرقد مطهر پیامبر اعظم (ص)


نجف اشرف؛ حرم امیرالمؤمنین علی (ع)


مدینه منوره؛ کوچه بنی هاشم


مدینه منوره؛ گنبد و بارگاه ائمه بقیع (ع) پیش از تخریب


کربلای معلی؛ حرم سیدالشهدا (ع)


کاظمین؛ حرم موسی بن جعفر و جوادالأئمه (ع)




مشهد مقدس؛ حرم علی بن موسی الرضا (ع)




قم؛ حرم حضرت فاطمه معصومه (س)


شهرری؛ بارگاه حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)



      
ارسال شده در دوشنبه 91/8/15 ساعت 12:31 ع نویسنده : ایمان احمدی

ر ماه های اخیر همزمان با اوج گرفتن مذاکرات کشورمان با گروه 1+5 سعید جلیلی بیشتر در مقابل دوربین ها قرار می گیرد و نام او بیشتر روی زبان مردم است ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 91/8/15 ساعت 12:24 ع نویسنده : ایمان احمدی

حمود علیزاده طباطبائی در گفت‌و‌گو با ایلنا در خصوص انتقال مهدی هاشمی به بیمارستان اظهار داشت: در ‌‌نهایت با انتقال مهدی به بیمارستان موافقت شد و او را به بیمارستان اعزام کرده‌اند. 

 
پزشک مهدی هاشمی دیروز در گزارشی که به سرپرست دادسرای امنیت فرستاده داده بود، درخواست انتقال مهدی به بیمارستان را مطرح کرده بود.




      


  • هنگام گشت و گذار در وب گوش به زنگ باشید. مواظب پنجره های مرورگر که به شکل خودکار باز می شوند، باشید و قبل از آنکه از روی عادت گزینه Yes یا اوکی را انتخاب کنید، متن آن را با دقت بخوانید. در صورتی که صفحه ی باز شده با کاری که در حال انجام آن هستید ارتباطی نداشت یا اینکه به درستی متوجه منظور آن نشدید، با زدن دکمه ضربدر در سمت بالا و راست صفحه نسبت به بستن آن اقدام کنید. برای این کار از دکمه ی کنسل داخل صفحه استفاده نکنید. با این کار یکی از حقه های معمول بد افزارها برای نصب شدن بر روی کامپیوترتان با شکست مواجه می شود.
  • جهت افزایش امنیت مرورگر اینترنتی تان جلوی اجرای خودکار و نصب برنامه های بالقوه خطرناک وب سایت ها را بگیرید. اگر از مرورگر فایرفاکس استفاده می کنید، بهترین راه نصب افزونه No Script است.
  • هرگز به برنامه های کوچکی که توسط وب سایت های ناشناس و مشکوک پیشنهاد می گردند، اجازه نصب ندهید. فقط و فقط از وب سایت های معتبر و قابل اطمینان، نرم افزار دانلود کنید.
  • تعداد زیادی از نرم افزارها هنگام نصب به همراه خود تبلیغ افزار نصب می کنند. قوانین هنگام نصب را بخوانید تا از وجود چنین نرم افزارهایی مطلع شوید. تایید کردن هر چیزی عواقب بدی دارد.
  • با مهمترین نرم افزارهای آلوده به جاسوس افزار آشنا شوید. بیشترین فایل هایی که در اینترنت به این بد افزارها آلوده هستند شامل نرم افزارهای به اشتراک گذاری فایل، اسکرین سیورها، نرم افزارهای تغییر دهنده ی Wallpaper، اسمایلی های قابل دانلود و نرم افزارهای زیبا کننده نشانگر موس هستند. یکی دیگر از منابع جاسوس افزارها، سایت های ویژه بزرگسالان هستند.



      
ارسال شده در دوشنبه 91/8/15 ساعت 8:58 ص نویسنده : ایمان احمدی

vtem news stack

پیش از هر کاری لازم است اطمینان یابید کامپیوترتان در برابر هکرها(Hackers) آسیب پذیر نیست و یا توسط نرم افزارهای مخرب (مانند ویروس ها یابرنامه های جاسوسی) که به مالور (Malware) مشهورند، تصرف نشده است. ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 91/8/14 ساعت 2:3 ع نویسنده : ایمان احمدی

آنها از میان روزنه‌ای کوچک، به بیرون می‌نگریستند. پس از چند روز باخبر شدم که هشام دستور زنده به گور کردن آنها را صادر کرده است. ادامه مطلب...


      

آیت‌الله ابوالقاسم خزعلی گفت: من شب و روز برای رهبر و همسر و فرزندان ایشان دعا می‌کنم. فرزند من هم در حال حاضر در زندان به سر می‌برد. او باید به بد بودن کارش اعتراف کند و این اعتراف نباید فقط یک تاکتیک باشد بلکه باید واقعا به بد بودن کار خود اعتراف کند.

ادامه مطلب...


      
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا